Hát tanárnő úgy nagyjából senkit sem. - Erre rám kacsintott én meg csak mosolyogtam. Gondolom látta rajtam hogy zavarba jöttem. Hát rendben Lee. - Erre mindenki úgy nézett mint borjú az új kapura. Ömm elnézést de Jace a nevem. Jace LEE Norman. Ohh elnézést összekavatodtam. Semmi baj. Menj ülj le ahol van hely. Értettem. - Görcsberándult a gyomrom amikor elment mellettem. Pedig jó illata volt.😂 Eltelt pár óra aztán az egyik szünetben ültem a padon és néztem ki a fejemből. Egyszer csak leült mellém az énektanár. Hello Amy! Jó napot! Csak egy kérdésem lenne. Tudod jött az az új fiú. És kéne csinálni egy előadást tudod. És Jace tud gitározni is. - Várj! Most arra gondol a tanár hogy én álljak össze Jace-el? Huuu ezt még meggondolom. Hát tanár úr nem tudom.. Mitcsinalnek én ott? Hát énekelhetnel. Úgy hallottam tudsz. Hát jó! Megprobalhatom. És azt is észrevettem hogy tetszik neked Jace. MII?? Ez..Ez neem nem igaz! Csak izgultam az új diák miatt. Rendben. Holnap délután itt maradtok ketten próbálni. Igen is. Izgulok nagyooon. Ekkor mentem kövi órára ami Természet volt. A legjobb tanárral. Ez az óra is eltelt pár perc és hulyules után. Már a folyosókon is mindenhol a plakátok voltak hogy zenés előadás lesz. Ahogy jobban megnéztem. Várj! Ez az utcában lesz?? A mi utcánkban? Jaaajj neeeem nee! Most azért nem szeretném mert anyám mindig leéget. ilyeneken. Ne kérdezzétek. Most láttam éppen Jace-t ahogy gitározik. Elmosolyodtam. Mert olyan jó érzés fogott el. Aztán abbahagyta. Odajött hozzám. Csak annyit mondott: Direkt volt a sapkás eset. Aztán én meg ez a Whaaat? De miért? Aztán megfogta a vállam. Aztán elment. Vissza néztem es ilyen fejjel mentem tovább hogy most mi van? Szembe jött az osztályfőnök és megkérdezte hogy minden rendbe van-e. Én csak helyeseltem. Már megint össze futottam Jace-el kb 2 óra után. Én meg csak annyit mondtam: Jó illatú a sapkád. Aztán megborzoltam a haját. És kimentem az udvarra. És még a végén utánam kiabált hogy: Ingyen van! Én meg csak röhögtem.
Másnap délben....
Megettem a finom sajtburgerem. Aztán mentünk tovább Melissával. Neki is lett egy barátja. Király! Az én osztalyombol szinte minden lánynak és fiúnak van barátja/csaja. Leültünk a korlátra beszélgetni. Nekünk ez maniank hogy korlátra ülünk. Sütött a nap nagyon meleg volt ami egyenlő azzal hogy mi pólóban voltunk. Hallod Amy. Amúgy neked nem tetszik a tudod! A Jace? Hááát... Őszintén? Igen! De. Jujj de joo!! Hé most minek örülsz? Hát annak hogy osszejottok úgy is! Hé ki szülte neked ezt a baromságot? Senki!! Jó de úgysem tetszek neki olyan ronda vagyok. Ekkor jött egy barna hajú nagy barna szemű srác. Sziasztok! Hello! Köszöntünk vissza. Elég ismerős volt nekem. Hasonlított valakire. Hé Mell tudod ki volt ez? Neem ismered?? Hát miért kéne? Ez Jace bátyja te remete! (PetraVokOsztCs)
Ohh tényleg? Igen, és nem egyedül van😏 Na basszus.. neki is most kellett jönnie. Sziasztok lányok! Ömmmmm szia. Én nekem mennem kell sziasztok! Mell! Gyere vissza! Suttogtam.
Hát ketten maradtunk. Csak azért jöttem hogy tudod próbáljunk együtt a teremben. Ja..Jaah igen igen. Látom zavarban vagy. Tudom ez gyakran fordul elő velem. Amúgy khmm.. Jo a sorozat Mosolyogtam. Ouhh honnan tudtad hogy mi a címe? Nem fogsz kirohogni? Nem téged soha. Csak ha muszáj😋 Ránéztem Instán az oldaladra. És láttam hogy ott vagy ilyen szuperhős cuccban. Hmm 😊 Na de most menjünk próbálni. Pár óra az az perc múlva odaertunk. A You don't Know Me-t gyakoroltuk. Aztán hazafelé annyit röhögünk hogy majdnem elestem. De ő is azt elkell mondjam! Hallod ez most jó volt 😂😂 Az hát tudod mikor beakadt a nadrágom a székbe és elestem 😂😂 de az fájt! Megpusziljam?😂 Na gyere😂😂 Inkább csak megsimogatom jó? Nekem varázs kezem van. Na gyerünk itt egy pad simogasd meg! 😁 Rendben. Megsimogadtam. Közbe röhögtem nagyon. Köszönöm anya. Anya? Kossz...😂 Jajj csak hülyéskedek. Ekkor atkarolt. 😄 Nevettem elpirulva. Amúgy majd ráérsz holnap? Szerintem igen :) Csak megteszel valamit? Persze. Mit? Elengednel? Jaaaa ömmm persze.. bocsi. Csak még egy kicsit légyszi! Ohh oké de 10-ig számolok aztán rugok. Értettem. 1, 2,3,4,5,6,7,8,9.. Jace!!! Jooo! Bocsi. Odaertunk a hazunkhoz. Na hát akkor szia! Jó volt veled.. az az gyakorolni együtt. Igen majd akkor holnap. Na szia! De várj! Még egyszer lehet? Ajhhh.. jó gyere.(Nem felreerteni) Jó Jace elég lesz szia! Jó köszi szia! Bementem és már éreztem a kaja illatát. Anyaaaaa! Hazajöttem! Hát semmi. Biztos mosogat. Igen. Ahogy mondtam mosogat. Szia kicsim! Bocs, nem hallottam. Milyen volt a próba? Hát jó volt nagyon. Sokat nevettünk. Azzal az új fiúval? Hogy hívják? Jace-nek. És??? Tetszik neked? Anyaaaaa!!! Legyszives!! Tudod nem szeretem ha ezt csinálod. Joo csak tudod csak az anyád vagy ;) nekem bármit elmondhatsz tudod. Tudom.. de most megyek megírom a leckét. Rendben. Aztán gyere enni. Apád későn ér haza. Rendben! Kiabáltam már a lepcsorol. Ahogy beértem a szobámba egy kiskutya fogadott az ágyamon. ÚRISTEEN DE ARANYOOS!! JÉZUSOM!! ANYAAAAA!! GYERE GYORSAAN! ITT EGY KUTYUUS.😆😆😆 Na hogy tetszik? Mii?? Ezt ezt miért?? Mert már rég akartál egy kutyust. Köszi köszi!!!! Imádlak!! Aztán ugatott egyet a kiskutya (Ami Golden Retriever volt persze,és fiú.) Minek nevezzelek kutyus? Toto? Vagy Marvey? Legyél Baldo. Szia Baldo :) Most megyek eszek aztán jövök😃Anya amúgy holnap elhivott Jace egy kicsit sétálni. Elengedsz? Rendben. De este 7-re itthon! És csak sétálni. Legfeljebb egy bárba vagy kávézóba mehettek. Ismerem a férfiakat. Apád... Erre elkezdtünk nevetni 😂 Mondjuk anya tenyleg tapasztalt vagy az ilyenbe. Mondom :) Te ne legyel olyan mint én ilyen idős koromban. Rendben anya. Amúgy finom a kaja. És be is fejeztem. Most megyek Baldo-hoz. Rendben de a tányérokat a mosogatoba. Igen is!😂 Felertem Baldo-hoz. Baldo elaludt. Az éjjeli szekrényem alatt ahol ilyen puha szőnyeg van. Vittem neki vizet meg ennivalót. Aztán én is mentem aludni.
Na kölykeim. Elérkeztünk a leghosszabb részhez.😀😀😁 Remélem ez elég lesz neked PetraVokOsztCs.😂😂😂 Meg hát mindenkinek aki néz engem. Amúgy megint Fangorcsom van. Csak közöltem veletek. A joejt gyormekeim/Reggelt/dél stb.. Sziasztok 😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Brown Eyes And You're Done!
FanficEz Jace-ről és egy lányról Amy-rol fog szólni. Amy életét érzelmekben és élményekben gazdag cselekvesek fognak szerepelni. Ez a fiú nagyon kedves aranyos de valahogy meg is csak ismerős neki ez a srác. Mintha ismernék már egymást. Pedig még életü...