Slecht nieuws

190 13 4
                                    

In de hemel

Mila zat al een dag eenzaam in de hemel. Het was er een paradijs, hier had ze geen pijn, hier was ze Ok. Maar ze mistte haar vrienden. Alex, Jimmy, Charlie, Jonas. Jonas.... Het deed haar zo'n pijn om hem achter te laten. Maar ze had geen andere keus.

"Hey," kwam er iemand naast haar zitten. Dit was nog nooit gebeurd. "Een zonneschijn hoort toch te stralen in dit paradijs," vulde de stem aan. Ze begon de mannelijke stem te herkennen. Ze keek naast zich. Ze kon het uitjuichen. Ze kon hem omhelzen. Dat laatste deed ze ook. "Jonas!"

Maar toen besefte ze het. Hij was ook gestorven. "Hoe, ben jij?" Vroeg ze serieus. "Opgehangen." "En de anderen?" "Dat weet ik niet. Voorlopig nog in leven."
"Gelukkig. Maar jah, voor hoe lang nog? Wanneer gaat die Hans opgepakt worden? Wanneer is dit alles gedaan?"

"Wel euhm, Mila, daar heb ik slecht nieuws over."
"Hoezo?"
"Wel. De schrijfster, Bieke gaat weg."
"Wat? Weg? Voor hoe lang?"
"5 weken."
"Naar waar?"
"Zuid-Afrika."
"Mooi land. En wat met ons verhaal dan?"
"Ze neemt een boekje mee om verder te schrijven."
"En een nieuwe update, wanneer kunnen we dat verwachten?"
"Na 9 mei."
"WAAAT??? Zo lang? Meer dan een maand geen ABO3. Dat overleef ik niet."

"Mila, je bent al dood."
"Ah oeps"

Samen genoten ze verder in het paradijs van de hemel.

Dus ik ga ook naar een Paradijsig land, en ik beloof om verder te schrijven zodat als ik terug kom, ik veel kan posten. Laat alsjeblieft een reactie achter, raad wat er nog zal gebeuren. Tot later! Liefs, Bieke.

Alles Begint Opnieuw 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu