Kafasını yastığa koyar koymaz uyudu genç kız çok yorulmuştu.
Alparslan ise... o terasta genç kızı düşünüyordu daha onu ilk gördüğü anda içinde fırtınalar kopmuştu çünkü... çünkü onu 3 yıl önce ölen annesine benzetmişti kız yanına geldiğinde annesiyle onun kokusu aynıydı ne yapacağını bilemedi.kalbi sıkıştı elleri terledi
Kokusu göz rengi saçı mimikleri herşeyi annesine benziyordu ama sarılamadı çok istedi ama yapmadı çünkü bir kere sarılsaydı bırakmazdı o kızı. Ne kalbi izin verirdi ne aklı
Alparslan'ın arkadaşı Atakan yanına geldi ve "niye öyle davrandın kıza kardeşim kız ne kadar üzüldü gözleri doldu" gözleri doldu lafını duyduğu anda hızla atakana döndü Alparslan
Üzülmüştü başını öne çevirip parmağındaki Türk bayraklı yüzüğüyle oynamaya başladı tüm arkadaşlarında bu yüzükten vardı gülümsedi.
"Nedeni yok be kardeşim o an ahsene sarılmak istedim ama... yapamadım sarılırsam yanlış anlar uzaklaşırdı benden hem belki sevgilisi vardır ve ölen anneme çok benziyor be!" dedi kalbi yine acımıştı gözleri dolmuştu.
Gökyüzüne baktı yıldız aradı yoktu oflayarak ayağa kalktı "hadi bizde yatalım yarın erken kalkcaz" dedi ve yatakhaneye gittiler.
Yürürken ayağına çarpan ve metal bir ses çıkaran şeye baktı yatakhanenin önünde bir kolye vardı melek kanatlı. "Melek" diye mırıldandı sırıtan ifadesi ile ahsenin kolyesi olduğunu anlamıştı. Atakan Alparslanın yanına gelip "hayırdır kardeşim tarzınımı değiştirdin" deyip büyük bir kahkaha attı.
Alparslan "Sikerim seni ha! Sinirliyim zaten acımam" diye bağırdı.
"prezervatif yok Alparslan olmaz bu pis dünyaya bi çocuk getirmek istemiyorum." diyerek alaya vurdu Atakan.
Alparslan yeni küfür edecekken bi kız çığlığı tüm koridoru inletti. Alparslan kolyeyi kot ceketinin cebine atıp "Ahsen mi lan o?" Diyerek bağırdı ve koşmaya başladı. Atakanla ikisi koşup koridorun sonundaki erkekler tuvaletinde kapının çarprazında yere çömelmiş ağlayan Ahsen'i gördüler. Alparslan bir kaç saniye durup sonra anında kendini topladı ve yanına giderek çömeldi.
Ahsenin yüzünü iki elinin arasına alıp "iyi misin?" Diye sorunca Atakanın arkada "Hee çok iyi kanka o kadar iyiki kız o yüzden ağlıyor aq" diyerek söylediğini duyunca hızla kalkıp atakana çok sert olmayan uyarı anlamında göz altına yumruk attı "Siktir git lan odaya!" Diye bağırdı daha sonra arkasını tekrar dönüp kızın yanına gitti.
Atakan koridorda "bu niye kovdu lan beni!?" Diye söylenirken birden durup "Lann! Şimdi anladım bu yalnız kalmak için beni kovdu" deyip yürürken yine aniden durup gözlerini bellertti "Lan bu beni kovup niye kızla tuvalette kaldı. Allahım umarım düşündüğüm şey değildir" deyip yatakhane doğru gitti.
Alparslan ise bir kaç kere ahsene ne olduğunu sorsada Ahsen ağladığı için konuşamayınca "sen burda bekle ben hemen gelicem" diye bi alt kata doğru koştu su almak için. Hemen bi su alıp tekrar yukarı doğru koştu ama kapısı kapanmış olan tuvaletin kapısını kaşları çatık bir şekilde kapıyı açtıp içeri kafasını uzatıp baktığında ahseni bulamadı ve oflayarak yatakhane doğru ilerledi.
Atakanın "naptın lan Kıza beni kovup. Cani" diye söylenmesini dinlemeyerek yatağına attı kendini ve cebinde ki kolyeyi çıkardı bir süre baktı daha sonra yüzünü ekşitip "noluyo lan kızı iki kere gördün bu bağlılık ne bokuma" diye söylendi daha sonra elindeki kolyeye bakarken uyuya kaldı.
********
Lütfen oyunuzu ve yorumunuzu yapmayı unutmayın sizin desteğiniz bana güç veriyor💕❤👭👫🌼🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ
Action-çok mu sevdin onu? -kimi? -o kızı işte Gülümsedi ama onun gülüşü benim kalbimi acıttı -kendimden daha çok -şanslı kızmış dedim "ne güzel seviliyor" -gerizekalı -ne diyosun be sen diyerek çemkirdim yüzünü yüzüme yaklaştırıp -o şanslı kız sensin A...