1987. március 11. Kedd
Tudjátok mire jöttem rá az itt töltött egy hét alatt?
Hogy utálok dolgozni! Gyűlölöm a korán kelést és, hogy az egész napom a munkahelyemen kell tölteni. Mindegy... Ezt a pár hónapot még kihúzom valahogy aztán meglátjuk...
- Zakk. Zakk! Zakky! - lökdöstem a vállát.
- Na! Na, mi van?! - fordult át a másik oldalára és zavarodottan pislogni kezdett.
- Megyek dolgozni! - magyaráztam halkan.
- Ja... Izé... Oké. - szerintem fel se fogta, amit mondtam.
- Majd bejössz? - kérdeztem az ajtóból mikor már indulni készültem.
- Öhm... Ahha. Majd elmegyek érted. - vigyorgott és próbált úgy tenni, mintha rám figyelne.
Kitapasztalva a Hollywoodi tömegközlekedést, busszal mentem el a Sunset Boulevardig.
Még csak nem is olyan drága mint a taxi! Ki hitte volna?!Az egész nap tök uncsi és átlagos volt. Zakk kurvára elfelejtette, hogy neki el kellett volna jönni elém, szóval magányosan indultam el a Rainbowba.
Bent kicsit fura volt a tömeg eloszlás mert mindenki a pult köré volt csoportosulva.
- Mi a fasz? - mormogtam felhúzott szemöldökkel.
- Igyad!!! Gyerünk már!!! Tommy, gyorsabban!!! - ez egy ismerős nőszemely hangja volt...
Átfurakodtam a sok részeg szivar között és elvigyorodtam, mikor megláttam Tommyt és Steven Adlert, amint egymás felé fordulva, felest szorongató kézzel könyökölnek a pulton. Mellettük két tálca, tele üres poharakkal.
Minden világos lett.
Tommy röhögve iszogatta a részét Steven pedig öklendezve, krákogva rázta a fejét.
- Nem! Nem... Nehm... - és lecsapva a poharát utat tört magának a tömegben és már csak azt láttam mikor a helyiség kellős közepén elkezd hányni.
- Jujj... - fintorgtam.
Tommy odabotladozott hozzá és röhögve segített neki.
- Ha... Hallod haver, szerintem ez nagyon durva volt. Már nem azért, de... - öklendezni kezdett és ő is elkezdett hányni... A két kedvenc dobosom ott hányt és nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek...
Közben az egész GnR meg Vince is odament hozzájuk és felsegítették őket.
- Ez fasza volt! - kiálltották a srácok.
- Kurvára. - sóhajtott Tommy.
- Vissza! Vissza! - kántálták sokan a tömegből köztük Nancy is.
- Na, nem! - emelte fel a kezét Steven.
- Soha többet nem iszunk! - karolták át egymás vállát.
Erre mindenki elkezdett röhögni.
A tömeg eloszlott a pincérek pedig feltakarították a dzsuvát.
- Ez mekkora volt gyerekek! - ült le Nancy mellém és neki nyomott a kába Tommynak.
- Mióta ittatok?
- Mikor is... - néztek egymásra.
- Asszem...
- Reggel...
- Tegnap...
- Este...
- Mindegy. - legyintettem.
- Ahhrg... - hörgött Tommy, rádőlt a vállamra és elekezdte nyállal áztatni a dzsekimet.
- Azt elveszem. - vettem ki finoman a kezéből a Jackes üveget és meghúztam. Nem igazán ellenkezett.
Nemsokára odajött hozzánk a Guns n'Roses is. Úgy préselődtünk össze a kis boxban mint a hal a konzervben, de kényelmes volt.
Aztán teljesen begágyultunk és Axl elkezdett énekelni. Már beszélni is alig tudott, de semmi probléma...
- Baszod, Rose! Kussolj már mert kurvára rossz hallgatni! - szólt rá Vince... Isten segítsen át minket a következő másodperceken...
- Hallod, Vince, te még mindig úgy énekelsz mint, akinek a tökét húzogatják? - kérdezte a kedélyes Axl. Jahjj...
- És te még mindig úgy énekelsz mint egy seggbekúrt buzi? - hajolt át az asztalon Vince. Tiszta óvoda! Nem hiszem el!
- Huhhú! Ebből bunyó lesz! - röhögött Slash.
- Hé, Axl! Nyugi! - húzta vissza Duff.
Vincenek perpillanat én voltam a legkevésbé részeg haverja, szóval kénytelen voltam én visszarántani mielőtt faszságot csinál.
- Higgadj le! - hajoltam át Tommy felett és visszafojtott hanggal rászóltam.
- Pff! - beletörődve leült, de láttam, ahogy kidagadnak az erek a remegő öklén.
A hangulat ezt leszámítva jó volt. Mellettem Nancy beült Izzy ölébe és szegény srác átkozhatta azt a pillanatot mikor én ezt észrevettem mert a beszélőkém, hogy úgy mond: be nem állt.
- ...És milyen egy ilyen koncert?
- Szar.
- Tényleg?
- Nem.
- Mi?
- Semmi.
Kb ilyen formán zajlott a beszélgetésünk. Engem mondjuk ez az ötödik kör után már kicsit sem zavart.
A JDs üvegemnek leesett a kupakja és valamiért ez zavart, szóval lehajoltam az asztal alá és elkezdtem keresgélni...
- Hé, srácok mit csinál a csaj az asztal alatt? - hallottam valaki hangját fentről.
- Nekem jöhet egy menet! - mondta egy másik.
- Ingyen szopás! - röhögtek.
Slash rácsapott a fenekemre is és örömömre szolgált mikor át trappoltam a lábfején.
- Au! - jajjdult fel.
Végül megtaláltam a kupakot és egy használt mini óvszert is az asztal alatt.
- Hupsz! - ijedtem meg mikor véletlenül nem ott akartam visszamászni, ahol kellett volna és hirtelen Axl lábai közt találtam magam.
Ő csak pimaszul vigyorgott én meg gyorsan visszamásztam a saját helyemre.
- Ez nem hiányzik senkinek? - lobogtattam meg a gumit a fejem fölött, poénból.
Mindenki röhögni kezdett.
- Vince, az nem a tiéd? - röhögött Axl.
- Na... - ugrott át Vince az asztal fölött és nekiment Axlnak.
- Álljatok már le faszfejek! - szedték le a fiúk egymásról a két vadbarmot.
Lihegve nézték egymást és még mindig a másik felé kalimpáltak, amikor már mindkettőjük biztos kezekben volt.
Vince lerángatta magáról a szorító kezeket és egy gyilkos pillantás után elindult a budi felé.
- Hé, Vince! Várj! - másztam keresztül Tommyn.
Bevágta az ajtót én pedig szaladtam utánna.
- Vince... - törtem rá. - Jól vagy?
A csapnak támaszkodott és lehajtott fejjel... sírt?!
- Tűnés! - kiabált rám.
Persze, nyilván nem mentem el, hanem óvatosan közelítettem felé.
- Nem hallod? Húzás!
- Nem. Nem megyek el. - jelentettem ki nyugodtan. - Mi... Mi a baj?
- Semmi...
- Vince, én nem foglak kigúnyolni vagy ilyesmi... Ha ez a baj... Figyu, vérzik a homlokod... Segítek lemosni, oké? - toltam félre a szőke haját és láthatóvávált a seb. - Jajj... - szisszentem fel mintha nekem fájna.
- Kössz...
Már neki is támaszkodott a kezével a csapszélének, hogy felüljön mikor hirtelen feljajjdult.
- Basszus! - kapott a csuklójához.
- Mi van? - ijedtem meg.
- Asszem ez eltört... Francba!
- Mutasd! - nyúltam finoman a kezéért.
- Ne! Ne! Ne! Óvatosan!
- Nyugi!
Elkezdtem óvatosan forgatni a bal karját és vizsgálni. A csuklója fel volt dagadva és már a színe is kezdett változni.
- Te jó isten! - sikkantottam.
- Mi az?!
- Ez eltört!
- Nem mondod?!
- Jó, jó nyugi. Öhm... Hideg víz, felkötés... A fejpántom! - jutott eszembe. Le csomóztam magamról és óvatosan felkötöttük vele a kezét.
- Így jó... - állapítottam meg bizonytalanul.
- Köszi... - mosolyodott el.
- Amúgy mi a baj... Mármint, hogy, érted... - mutattam hátra miközben felültem a csap szélére.
- Ez nem az első alkalom...
- Axl...
- Nem csak Axl. Mindenki...
Fel-alá jarkalva elkezdett mesélni arról, hogy őt senki nem szereti, hogy béna énekesnek tartja magát és, hogy néha legszívesebben otthagyná az egész a bandát meg minden szart a faszba. Megértettem. A folytonos rivalda fénynek is megvannak a maga hátrányai. Vince egyetlen kívánsága az, hogy Shariseal végre összeházasodjanak és eltöltsenek egy jó hosszú hétvégét mondjuk a Karib szigeteken. Fura párhuzamot véltem felfedezni Tommy és Vince bajai között.
Csak hallgattam és hallgattam. Elképesztő, hogy neki is vannak érzelmei...
- Talán pihennetek kéne...
- Azt nem lehet. Ez nem ilyen egyszerű...
- De igen. Pont ilyen egyszerű. Nem kell állandóan bulizni. Néha le lehet venni egy könyvet a polcról és olvasgatni vagy csinálni valami értelmeset. - tártam szét a karom.
- Pff... - nevetett ki. - Komolyan?
- Igen! Halál komolyan mondom!- hajoltam közel hozzá.
- Kössz, hogy próbálsz segíteni... -komolyodott meg.
- Ez csak természetes. Bírlak titeket... Bírlak téged...
Elmosolyodott és ő is közelebb hajolt. A szememben teljes értetlenség tükröződött vissza. Belém fúrta a tekintetét és egy hosszú pillanatig el sem engedett aztán váratlanul... megcsókolt.
Én pedig csak hagytam. Engedtem, hogy élvezkedjen... mert én is élveztem... Aztán a gondolataim elkezdtek össze-vissza cikázni. Vincenek van egy felesége! Nekem pasim van! Nem is bírom őt! Gyorsan visszahőköltem.
Rémülten néztem rá ő pedig legalább annyira értetlenül.
- Szerintem mostmár mehetünk... - tereltem a dolgot.
- Oké...
Kijöttünk a budiból és visszamentünk az asztalhoz.
- Veled meg mi a fasz van?! - nézett ránk Duff.
- Kérdezd Roset. - mondta Vince.
- Te meg eltörted az orrom, faszfej! - nézett ránk Axl vérző orral.
- Mit csináltatok a wcben... - emelgette a szemöldökét Slash. - Szólhattatok volna. Ki nem hagynám egy ilyen jó kis pipivel.
- Ahhj... - forgattam a szemem.
Leültem a bealudt Tommy ölébe és fáradtan dőltem végig az ülőkén...
ESTÁS LEYENDO
I wanna rock (you)
Fanfic,,Azt akarom, hogy az emberek felfigyeljenek rám! Odabaszós zenét akarok játszani és kibaszott rocksztár akarok lenni!" Mary Rose sex, drugs & rock n'roll [JAVÍTÁS, ÁTÍRÁS ALATT]