Daar stond ik dan.... aan het wachten in de rij de meneer voor mij had heel wat boodschappen gedaan. Het was super druk in de alberheijn maar ik moest gewoon op mn beurt wachten.
AMIRAAAA hoorde ik ineens van achter, ik keek om me heen en zag amal staan (amal is mn allerbeste vriendin) hey junk wat doe jij hier zei ik met een glimlach. Moet boodschappen doen van me moeder ulgg zei amal en ik begon te lachen. Het was eindelijk mijn beurt ik rekende af en ging wachten op amal, Ondertussen snoepte ik snel een stuk milka oreo op en zag amal al snel aankomen en samen liepen we naar huis, ik woonde een paar straten verder dan amal en liep het laatse stukje alleen net voordat ik mijn straat inliep ging mijn plastic tas kapot "shit" ik raapte het mijn spullen op mijn handen zaten zo vol dat ik de fles cola niet kon oppakken, net toen ik wou bukken om de fles op te pakken riep er een jongen heb je hulp nodig???? Zonder dat ik naar hem keek riep ik kei hard jaaaah graag, hij begon te lachen en gaf me de cola aan op dat moment zag ik hoe knap hij was hij was mooi lang en breed had mooie bruine ogen en rechte tanden hij had een petje op van deus en zn lippen oooohmmmyyygoodd ... ik bedankte hem hij keek me aan en begon te lachen hij zei voor een dame zoals jou altijd ik bloosde en bedankte hem nog een keer en liep weg......
JE LEEST
huwlijksnacht
Actiondit verhaal gaat je alles vertellen over het huwlijksnacht...... let's start