De dagen daarop verliepen heel traag... ik verheugde me zo erg op bora bora.
Maar ik moest nog 1 nachtje slapen en dan was het zo ver. Ik besloot om mijn ouders en schoonouders op te zoeken voordat ik zou gaan. Mijn broer en brengt ons ook naar schiphol dus die zou ik dan tegen komen. Ik liep naar boven om me klaar te maken want ik zou Louayl pas bij zijn ouders zien en vanuit daar naar mijn eigen lieve papa en mama gaan. Ik deed een 3abaya aan en crème kleurige hoofddoek op. En pakte de sleutels van de auto en liep de deur uit.... eenmaal in de auto belde louayl me op " hey schat ewa waar ben je" vroeg hij. " ik zit in de auto schat ben er met 5 min" "oke babe zie je zo" ik reed door en kwam aan bij zijn ouders, louayl was al binnen en ik klopte aan, zijn moeder deed de deur op en keek een beetje teleurgesteld " salam oe 3alaikoem" zei ik " wa 3alikoem oe salam" zei ze chagrijnig ik wil voor over leunen om haar hoofd te kussen maar ze keerde me de rug toe en liep naar binnen. Ik stond versteld maar ik liet niks merken misschien had ze haar dag niet. Ik liep vervolgens naar binnen en kuste de hand van mijn schoonvader en ging naast louayl zitten. Hij en z'n vader waren aan het praten over stukken grond in marokko en ik liep naar de keuken om zn moeder te helpen met dat waar ze mee bezig was.... ik liep de keuken in en zag dat zijn moeder zat ik kwam naast der zitten en op het moment dat ik kwam zitten stond ze op en ging ze naar haar kamer zonder iets te zeggen. Ik vond het raar maar zei niks en ging vervolgens naar louayl zitten " gaan we?" vroeg ik "ja lets go" zei hij. We stonden op en gingen naar de gang mijn schoonvader liet ons uit en groette ons nog " lay rda 3likoem ah wladi oe thalaw fe ba3tkom oe triq salama inshallah" "amin amin" zeiden louayl en ik in koor... "beslama mama"zei louayl " beslama ah weldi" " beslama ah galti" riep ik na en liep de deur uit. We stapte de auto en en reden naar het huis van mijn ouders. Eenmaal aangekomen bij mijn ouder gingen we allemaal aan tafel zitten om te eten... me moeder had lekker couscous gemaakt en we zaten met zn alle te smullen. Na het eten kwam me broer en zijn vrouw " heey dikkop" schreeuwde ik "heey lelijkerdd" riep hij terug en kwam met mijn kant op met open armen om hem te knuffelen, vervolgens liep hij naar louayl en gaf hem een knuffel en een box " fakka bro alles rustig?" " hamdoelah bro tranquilloss met jou" " hamdoelah hamdoelah" en ging zitten we zaten met zn alle in de woonkamer en het was een gezellige avond... rond half 12 's avonds namen we afscheid en gingen naar huis...In de auto pakte louayl me hand vast " heb je der zin in schatje" vroeg hij enthousiast ik knikte ja en hield zijn hand stevig vast... eenmaal thuis pakte ik de laaste spulletjes in en legde ik onze kleren voor morgen klaar want morgen was het zo ver morgen gaan we naar bora bora. Toen ik klaar was mwt het inpakken liep ik naar de badkamer en nam ik een heerlijke douch. Na mijn douch deed ik een mooie ligerie aan en spoot ik alien parfum op... ik hoorde louayl naar boven lopen en ik ging snel op bed liggen.... Louayl kwam naar binnen en bleef bij de deur staan " fietfieuwwww dat allemaal voor mij schatje" ik knikte jah en maakt een beweging met me vinger dat hij moest komen. Terwijl hij mij liep deed hij zijn t-shirt uit en kwam op me liggen... hij wrijfde over me borsten en en schoof mijn zijn zaakje over mij heen en ik deed zijn hand in mn slipje... ik begon te kreunen en hij kust me borst en ging zo met zn mond naar beneden tot dat hij bij mijn zaakje was en ging daar met zn mond op en neer hij was zo lekker zo een intens gevoel heerlijk was ik kreunde zo hard en duwde hem van me af...... ik ging zitten op hem en deed zn broek omlaag en mijn slipje uit en ging weer zitten op hem het was zo lekker hemels... na een paar minuten schreeuwde we het samen uit, we waren samen klaar gekomen ik ging weer naast hem liggen en viel in een diepe slaap... de volgende ochtend schrok ik wakker " LOUAYL WE ZIJN LAAT OPSTAAN YALLAH OPSTAAN" hij schrok ook wakker en stond op en liep de douch in ik ben snel naar beneden gegaan en heb een ontbijt gemaakt louayl liep vervolgens aangekleed en al naar beneden en gaf me een kus " ga jij lekker douchen en ik ruim dan zo op als ik heb ontbeten" ik kuste hem op zn wang en liep snel naar boven... onder de douch hoorde ik de bel gaan het was me broer... ik maakte me op en en deed me kleren aan maakte de badkamer schoon en maakte me bed op en liep naar beneden... eenmaal beneden was me broer daar het was opgeruimd en "hey dikkop" zei ik en gaf hem een kus " hey lelijkerd" zei hij terug " heb je alles" vroeg ik aan louayl "jaah kom nou maar" " heb je de paspoorten mee?" "Jaaah kom nou maar" " heb je....." "jaaaah kom nou maar" zeiden me broer en louayl in koor, we begonnen te lachen en reden daarna direct door naar schiphol. Eenmaal in het vliegtuig deed me hoofd op zijn schouder en viel in een diepe slaap.... bora bora here we come.
JE LEEST
huwlijksnacht
Боевикdit verhaal gaat je alles vertellen over het huwlijksnacht...... let's start