handvraging

3.1K 53 2
                                    

De volgende dag werd ik wakker en ging naar de keuken het was zondag dus iedereen zat druk aan de ontbijt tafel. Na het ontbijt appte louayl mij:

goede morgen amira hoe is het gesteld vandaag?

Ik appte hem terug en zo gingen we in gesprek hij vroeg aan me of ik vanavond wat wilde eten en ik zei jaah.

Het was inmiddels al half 6 en ik had over een uur met louayl afgesproken ik stond op en maakte me klaar ik deed mijn zwarte 3abaya aan met een zwarte colbert een leger groene hoofddoek ik deed zwart instappertjes aan en wat make-up maar heel lichtjes en ik liep naar buiten. Louayl stond een straatje verder op, op mij aan het wachten ik liep naar hem toe en stapte in hij keek mij met open mond aan. Mashallah je ziet er prachtig uit ik bloosde en bedankte hem en begon te rijden. we gingen sushi eten we hebben de hele avond gelachen en gesproken hij was zoo knap en ik voelde me zo erg op mn gemak bij hem, zijn innerlijk was ook top mashallah. Na het toetjes besloten we om nog wat uit te buiken en hij vroeg aan mij of ik wat serieus wilde ik keek hem aan knikte jaah. Hij was zoo blij en gaf me een knipoog ik voelde dat ik rood werd en begon te lachen. Na afloop bracht hij me naar huis net toen ik wilde uitstappen gaf hij me een kus op mn voorhoofd ik voelde vlinders in mijn buik hij is zooooooo leuk dacht ik. Ik groette hem en wenste hem een fijne avond en ging naar huis......

6 dagen later (zaterdag)

Louayl en ik hadden goes gepraat de afgelopen week en ik ben verliefd denk ik hij is zoo lief en zorgzaam maar toch zoo mannelijk.. dat trok me zo aan maar genoeg over louayl.... me broer gaat vandaag de hand van dat meisje lina vragen ik ben zo blij voor hem we stapte met zn alle in de auto en reden naar het huis van lina. Bij aankomst deed het zusje van lina de deur open ze begroete ons en wijsde ons de woonkamer we kwamen binnen en we gingen zitten. Samir kwam naast me zitten en fluisterde dat hij zenuwachtig is ik begon te lachen en stak hem een hart onder de riem. En toen kwam lina aanlopen met een dienblad met thee en glazen... wauuwww wat is zij mooi mashallah ik tike me broer aan en zei dat hij het goed had gedaan we hadden alles besproken en na 4 uurtjes gingen we naar huis de bruiloft zou 6 maanden later zijn.

 huwlijksnachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu