almost done

5.6K 46 31
                                    

De volgende ochtend werd ik wakker in bed "huh hoe kom ik hier ?" "Louayl draaide zich om en zei ik heb je opgetild schat" ik gaf hem een kus op zn voorhoofd en bedankte hem. Ik liep vervolgens naar naar beneden en maakte het onbijt klaar louayl kwam naar beneden en begon aan het ontbijt. "Hamdoelahhh ik zit vol bedankt schat" "geen dank babe" ik liep naar hem toe en ging op zijn schoot zitten met mijn benen over hem en me borsten tegen de zijne aan. Ik gaf hem een zoen op zn voorhoofd en bedankte hem nogmaals voor het cadeau. Hij tilde me op en zette mij op het aangerecht en gaf me kus op mijn mond ik voelde tintelingen in mijn been en ging erop in hij dees voorzichtig zijn handen in me slipje en kwam hij drukt zijn hand in mijn zaakje en begon rustig op en neer te gaan met zij  hand ik deed mijn hand in in zijn broek en deed precies het zelfde na een tijdje voelde ik me handen vochtig worden en im begon te lachen "hahah ben je klaar?" "Pooohh dat was niceeee jij maakt mij gekkkkkkk" "love you too babe" zei ik lachend... we stonden louayl ging douchen en ik de keuken opruimen vervolgens ging ik ook douchen en maakte ik me klaar want louayl en im gingen de stad in want over een paar dagen gaan we naar bora boraa heerlijk.... "louayl hoe gaan we?" Schreeuwde ik naar beneden. "WE GAAN MET DE AUTO" schreeuwde hij terug. Hij had alleen niet door dat ik al beneden was "je hoeft niet zo te schreeuwen hoor ik sta achter je" hij tilde me op en begon me te kietelen "ben je me nou aan het pesten??" " HAAHAHHAHAAHHAH LOUAYLL STOP HAHAHAHA LOUAYL STOPPPPP" schreeuwde ik uit "je hoeft niet zo te schreeuwen hoor hahahahaha" zei hij lachend hij gaf me een hand en hielp me overeind. We stonden op en ging naar de auto onderweg naar de stad.

In de stad aangekomen liepen hand in hand winkel in en winkel uit. Ik had heel wat gekocht voor onze huwelijksreis. Maar ik moest nog een bikini en deodorant dus we gingen eerst naar de  hunkemöller. Louayl liep naar binnen en het was net een kleine jongen in een snoepwinkel. Hij wilde dat ik van alles kocht om aan te trekken, ik begon te lachen en kocht wat hij mooi vond ik bukte voorover on te kijken naar mijn maat. Toen ik me omdraaide zag ik dat louayl was gaan zitten met zijn elleboog op zijn knieën. "Yak labas?" Hij begon zenuwachtig te lachen. "Wat is er louayl" vroeg ik bezorgd, hij stond op en lieo direct naar de pashokjes ik liep achter hem aan en toen ik bij de pashokjes aankwam zag ik het al ik kreeg de slappe lach en kwam niet meer bij..... louayl zijn zaakje was wakker.... "hoooooee daann zei ik lachend met tranen in me ogen" "door jou aah genza" en ik moest nog harder lachen ik deed het gordijn van de paskamer dicht en gaf hem een kus. Ik deed zijn broek een beetje omlaag en wreef rustig over zijn zaak ik zag hem ontspannen toen hij klaar was ging hij het pashokje uit en ging ik mijn dingen passen. Na een heledag shoppen gingsn we uitgeput naar huis toen we thuis aankwamen had ik eten gemaakt heerlijke marmita, salade en gebakken patat met zelf gemaakte brood en als toetje zelfgemaakte tiramisu... "louayl kom eten het is klaar" "ik kom schat 1 moment" ik legde alles klaar en toen kwam louayl hij gaf me een kus op me wang en zei "daarom hou ik van jou wollah yourrrr the best babe" "geen probleem schat bsaha" "lay 3tik saha" en we begonnen te eten. Na het eten vroeg ik aan louayl of het smaakte.. "het  was heerlijkk soukran hbiba" ik gaf hem een lach en stond op om de tafel af te ruimen ik dweilde nog het hele huis en had de was gedaan daarna sprong ik snel de douch in. Na het douchen deed ik mijn lingerie aan en liep ik naar beneden om wat thee klaar te zetten voor louayl en mij en we aten nog wat tiramisu. "Dankjewel voor vandaag schat" zei ik terwijl ik met mijn hoofd op zijn schoot lag" "geen dank schat je bent mijn vrouw zo moet het" en we spraken nog wat over bora bora. Ik stond daarna op en ruimde het een beetje op en liep vervolgens naar bed want ik was gesloopt. Kort daarna hoorde ik louayl ook naar boven komen en naast me liggen. Hij gaf me een kus op me wang en ging liggen ik draaide me om en gaf hem ook een kus. "Ben je nog wakker schat?" "Jaah schat kan niet zonder je slapen" hij omhelsde me en we gingen in de lepel houding liggen. "Ik hou van je amira je bent mijn alles fluisterde louayl in mijn oor 'ik hou ook van jou louayl jij bent ook mijn alles" en ik ging nog dichter tegen hem aan liggen ik voelde zijn hart kloppen het was zo veilig in zijn armen dat ik niet lang daarna in slaap viel....

 huwlijksnachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu