De volgende dag was ik de hele dag op werk pfff wat was het daar druk zeg.... maar ik dacht de heledag aan Louayl mn broer en vader pff ik was zo zenuwachtig. Het was inmiddels alweer half 7 en besloot om naar huis te gaan ik was nog lang niet klaar maar was te moe... ik stapte mijn auto in (golf 7) en reed naar huis ik kon maar aan 1 ding denken...... wat gaan mijn vader en broer zeggen. Eenmaal aangekomen zag ik mijn moeder al vol spanning wachten "salam oe 3alaikoem" "wa 3alikoem oe salam " zeiden me ouders in koor, ik liep naar de woonkamer en zag mijn ouders, broer,broertje en zusje zitten ze waren op mij aan het wachten. "3la slama ah benti" "lay selemek ah baba" "ah benti we willeb met je praten als dat kan" "tuurlijk baba" zei ik met trillende stem. Ik liep eerst naar boven verrichtte mijn gebed en liep weer naar beneden "jaah pap?"
"Nou benti er heeft een jongenman gebeld om te vragen of hij met mag trouwen het is een hele goede vriend van samir" op dat moment keek ik samir aan die mij met grote glinsterende ogen aankeek hij was zoo enthousiast. "Hij is zoooo aardig amira wollah een top gozer" zei samir snel tussen door. En mijn vader ging weer verder met zijn verhaal "hij wilt heel graag langskomen met zn ouders inshallah en ik heb door gegeven dat ik het eerst met jou wilde bespreken en hun dan een terugkoppeling zou geven?" Ik keek mijn moeder aan die met een bigsmile op de bank zat Ze gaf me een knik. Ik keek mijn vader aan en zei "oke baba zeg maar dat ze mogen komen ik zal inshallah accepteren" mn vader stond enthousiast op en gaf me een kus op mn voorhoofd hij zei "jij bent en blijft mijn kleine prinsesje vergeet dat niet" er rolde een traan over me wang. Me broer keek me aan en zei "aah bolle niet huilen ik weet je gaat me missen" ik begon te lachen en gaf hem een stoot op zijn arm. Me moeder en jongere zusje begonnen met slat oe slam 3lik a rasolloelah..... ik begon kei hard te lachen al die gekkigheid jeetje....maar ik was ook zo opgelucht en appte louayl meteen...
Am
LOUAYLLLLLLLLLLLLLL??????!!!!!lou
Hey moppie, hoe is het??Am
Hmdl met jou?Lou
Gaat goed hmdlAm
Ewa hmdl....Raad eens wat er is geneurd????Lou
Nouuuu???Am
Mn ouders hebben het geaccepteerd en mijn broer was zooooo enthousiastLou
Echhhhhtttt hamdoelah ik bn zooooo blij en de gelukkigste man op aarde pff was zooo zenuwachtig maar hmdllAm
Pff ik bn ook zooo blij hamdoelah..ik ga effe naar me vader toe hij roept meLou
Isgoed mop app me maar als jw klaar bntAm
Zal ik doen💋💋Lou
💋😍💖
JE LEEST
huwlijksnacht
Akcjadit verhaal gaat je alles vertellen over het huwlijksnacht...... let's start