Om 11:30 uur werd ik wakker gemaakt door mijn moeder, tantes,nichtjes, zusje, amal en lina ze begonnen allemaal met "slaattttt oeee slaaammm 3lik a rasolloelah ilaaa zja sidna mohamed allah m3aakk zjains 3aliiiiii JOOEEEJJJJOEEEJJJOEEEEEJJJOEEEEEEEJJJJJ" ik stond op en begon te lachen. "Ik ga douchen" zei ik lachend en liep de badkamer in. Na een half uur lekker te hebben gedoucht liep ik naar beneden "wauuuww" schreeuwde ik enthousiast "wat is het mooi versierd" en amal en lina gaven elkaar een high five "dankjulliewel dammesssss ben zoo blij soukraann" "amiraaaaaaaaaa" riep mijn moeder "je moet effe gaan etennn" ik liep naar de keuken tafel en zag daar het ontbijt. Net toen ik klaar was werd ik gebeld door de bakster van mijn taart het werd over een uur geleverd. En er ging een last van mijn schouder af. Net toen ik ophing kwam mijn vader thuis samen met mijn broer, ooms en neven. mijn vader liep direct naar mij toe en gaf mij een kus op mijn voorhoofd "vandaag wordt mijn kleine meisje een getrouwde vrouw mabrouk a benti ik hou van je" "ik hou ook van jou papa en vergeet niet jij bent de eerste man waar ik van hou" zei ik met een brok in mijn keel.
Ik stond op en ging mijn tanden poetsen. De ziana zou er over 10 min zijn. Inmiddels waren al mijn nichten, zusje, lina en amal al bij de kapper om hun haar en make-up te doen.
Mijn ziana kwam binnen en begon gelijk aan mijn gezicht...... jeetje wat duurde dat lang zeg en ik werd een beetje moe. Toen ze klaar was begon ze aan mijn haar. Op dat moment appte louayl mij.
Lou
Hey vrouwtje van mij hoe is het???Am
Hey schat gaat goed hamdoelah met jou?Lou
gaat goed hamdoelah ik ben nu bij de kapper en dan ga ik snel effe naar huis en douchen en dan komen we jou richting op...Am
Safe isgoed zal het doorgeven.... tot zo inshallah kan niet wachten om je te zienLou
Pff je moest eens weten hoe zenuwachtig ik ben... ik denk de hele dag aan je en kan gwn niet wachten tot dat jij officieel mijn vrouw wordt ik hou van je amira wollah met heel mijn hart en zal je behandelen als een koningin jij wordt de moeder van mijn kinderen mijn trots en eer..Am
Ik hou ook van jou louayl je moet weten dat ik voor jou door het vuur gaLou
😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋En ik ging weer verder met de ziana. Het was nu inmiddels alweer 4 uur en iedereen was klaar ik had mijn prachtige witte jurk aan en liep naar beneden iedereen stond vol bewondering te kijken naar mij. En er werd gezongen door de dakka marakkshia.
Ik ging naar de bank en zat daar omdat ik moest wachten op louayl
N
et toen ik zat kwam de fotograaf om wat foto's te maken me vader kwam naast me zitten en er werden wat foto's geschoten.
JE LEEST
huwlijksnacht
Açãodit verhaal gaat je alles vertellen over het huwlijksnacht...... let's start