Ik deed de sleutel in de slot en hoorde me broer al mijn naam roepen "AMIRAAAAA" ik keek hem aan en begon te lachen "WAT" zei ik, heb jij mijn telefoon gezien riep hij ik zei doe je ogen open en kijk, hij zei doe normaal me vriend wacht voor de deur snell ik keek naar de aanrecht en zag daar zijn telefoon ah haloeff daar is je telefoon. hij begon te lachen en zei dankjewel lelijkerd en gaf een stomp tegen mn schouder ik schreeuwde AAUWWH hij lachte en rende weg. Ik liep naar de woonkamer en zag mijn ouders bidden ik keek ze vol bewondering aan, inshallah zal ik ook ooit zo'n prachtige huwlijke hebben zoals mijn ouders ze zijn al 25 jaar getrouwd en zijn nog steeds verliefd mashallah. Mijn ouders waren net klaar met het bidden en keken me aan "salam ou 3alaykoem" zei me moeder "wa3alikoem ou salam" zei ik terug terwijl ik mijn hoofddoek afdeed, mn moeder ruimde haar gebeds kleeds op en ik gaf haar en mn vader een kus op de voorhoofd "lay rda 3lik a benti" zei me vader ik glimlachte naar hem en vroeg hoe het met hem ging, hij zei hamdoelah gaat goed me moeder maakte thee klaar en kwam naast mij en mijn vader zitten. "Benti?" zei me moeder "jaah mama" je zei ik, je bnt nu 22 jaar je hebt een goede baan word het niet tijd dat je aan je toekomst denkt me vader keek haar aan zei tegen me moeder "LAAT HAAR ZE BLIJFT HIER BIJ MIJ haha"ik begon te lachen en zei tegen mn moeder "mama alles is mekteb ik heb nog geen man het komt nog wel inshallah". Me moeder keek me vol bewondering aan "dusss je staattt er voor open"? Ik keek haar lachend aan en schenkte de thee in en zei jaah mama ik sta er voor open ze en gaf haar de glas met thee.
Na een tijdje met me ouder op de bank te hebben gezeten vroeg ik aan me moeder mama waar is samir eigenlijk heen? Ze zei ah benti allahoe 3lam zijn vriend kwam hem halen en ze zijn samen weg gegaan ik keek haar aan en knikte oke. Mijn broertje amin van 15 en zusje nora van 13 kwamen ruziënd binnen me vader stond boos op en vroeg wat er aan de hand was ze legte alles uit me vader zei dat ze geen ruzie moesten maken en ging weer zitten. Het was inmiddels al 23:26 uur ik zat aan de keuken tafel me werk af te maken want ik werkt voor een grote advocaat en moest wat documenten bekijken. Me broer samir van 24 kwam naar binnen en keek me aan en zei "waaafaynn ah papzak" ik begon te lachen en zei ook hallo hij kwam naar me toe en gaf me kus op mn hoofd ik keek hem aan begon te lachen "nou dit ook nieuw" hij keek me aan en zei ik ben verliefd ah zusje "owwhhh nouuu vertelll" hij zei jaah zusjee ze heet lina en hij vertelde over haar. Ik luisterde met vol bewondering naar hem en was zo blij voor hem ik stond op en knuffelde hem hij keek me aan en zei ik haar hand vragen inshallah ik knikte en zei inshallah....
JE LEEST
huwlijksnacht
Actiondit verhaal gaat je alles vertellen over het huwlijksnacht...... let's start