real life

7.5K 46 7
                                    

De volgende dag werd ik om half 1 wakker. Ik draaide me om en zag louayl slapen hij was zoo schattig als hij sliep. Ik besloot om louayl niet wakker te maken en stond op en ging naar de badekamer tijdens het lopen voelde ik dat het een beetje pijn deed daar beneden maar ik maakte me niet druk zoveel pijn deed het nou ook weer niet bovendien het was de nacht van mijn dromen ik heb intens genoten . Mijn koffer stond nog in de badkamer dus ik haalde daar mijn oversized trui uit en sprong snel de douch in eenmaal klaar met douchen had ik me snel opgemaakt en aangekleed en ik liep naar beneden. Het was zooo stil en ik miste mijn ouders zo erg.... ik liep naar de keuken en deed daar de koelkast open hij was goed gevuld. Ik besloot om baghir te maken met wat gesneden fruit en een lekkere avocado shake na te hebben gegeten had ik mijn tanden gepoets en ontbijt aan bed gebracht voor louayl.

" sbah el ghir Wakker worden schat" zei ik lief.
"Sbah el noor schatje van me" louayl draaide zich om en zag mij zitten met het ontbijt. Jij werd wakker met een big smile op zijn gezicht en gaf me een kus "zie je ik heb de beste vrouw everr dit is waarom ik van jou hou" "ahahah nou louayl wen er maar niet aan hahaha" en we lachte beide na het ontbijt sprong louayl de badkamer in hij vroeg of ik mee ging maar ik vertelde hem dat ik al had gedoucht na een kleine 20 min kwam louayl alleen meet een handoek om zijn middel naar buiten. Hij ging weer in bed liggen en pufte het uit "pfff ik ben nog zo moe he" "nou perfect dan kunnen we de hele dag hier liggen en niks doen" hij keek me aan en begon te lachen "niks doen? Dat kan sowieso niet met jou naast me jou prachtige lichaam wil im nog beter verkennen" "ik voelde dat ik rood werd en gaf hem een kus" hij keek me aan en zei "amira je bent echt prachtig" ik bloosde en ging met mijn hoofd op zijn natte borstkas liggen "dankjewel louayl"

 Hij ging weer in bed liggen en pufte het uit "pfff ik ben nog zo moe he" "nou perfect dan kunnen we de hele dag hier liggen en niks doen" hij keek me aan en begon te lachen "niks doen? Dat kan sowieso niet met jou naast me jou prachtige lichaam w...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

       Dit is amira zonder hoofddoek

                       Dit is louayl

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

                       Dit is louayl

Louayl en ik stonden op en maakte het bed op we liepen naar beneden en deden netflix op we hebben de hele middag op de bank gezeten en naar films gekeken het was zo gezellig. Rond een uur of half 8 besloten louayl en ik sushi en wok te bestellen na een uur lang wachten kwam het eten aan het was zo lekker en ik had me toch eens een trek. Na het eten stond ik op en ruimde ik de tafel af, ik liep naar de keuken en waste de kleine dingentjes af op dat moment voelde ik louayl's zn armen op mijn heup en zijn mond in mijn nek. Hij gaf me voorzichtig kusjes in mijn nek ik voelde zijn zaak hard worden ik draaide me om en kuste hem op zijn mond hij tilde me op en zette me neer op het keuken eilandje hij trok mijn tshirt uit en ik de zijne we waren zo heftig aan het zoenen ik voelde hoe louayl aan het vechten was met mijn bh hij kreeg hem uit en begon aan mijn borsten te likken. Hij deed mijn broek uit en de zijne en kwam op mij liggen hij kuste me rustig en ging met zijn mond naar beneden tot hij het daar beneden bereikte hij ging met tong in mijn zaak en op dat moment kon ik het niet meer ophouden ik kreunde zo hard "ahh louayl jaah jaaah jaah omgg dit is zo lekker aah ahhh ahh" hij ging weer naar boven met zijn mond en pakte zijn zaak en zetten het tussen mijn borsten hij kuste me op me mond en pakte weer zijn zaak en duwde het in mijn zaak het deed nig pijn maar niet zoveel pijn als gister. Louayl en ik gingen een dikke 15 min te keer totdat louayl was klaar gekomen. We stonden op en gingen douchen hij sopte mij in en ik hem het was zo leuk onder de douch we hadden echt gelachen... na de douch deed ik weer een marokkaanse huisjurk aan en hij zijn jonningbroek en we gingen weer zitten op de bank alsof er niks was gebeurd ik had marokkaanse thee gemaakt en de leftovers koekjes van de bruiloft op tafel gezet het was een gezellige avond....

 huwlijksnachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu