NU SE POATE ASA CEVA!!

620 16 3
                                    

Este dimineata,razele soarelui se strecoară prin perdeaua camerei mele asa ca ma trezesc. De obicei atunci când ma trezesc imi verific telefonul,asa ca asta am facut si acum...Foarte ciudat,am primit un mesaj pe facebook de la un bărbat pe care nu il cunosc.Arata de vreo 22 de ani..in mesaj scrie:PREGATESTE-TI ROCHIA DE MIREASA CA VIN!
Nu l-am băgat in seama si nu i-am raspuns inapoi..cred ca e doar un psihopat care sperie fetele..
După ce mi-am verificat telefonul mi-am ales un outfit potrivit pt iesirea in oras cu Jane,prietena mea cea mai buna...Mi-am ales un tricou visiniu cu umerii goi,o pereche de blugi cu talie inalta si niste conversi albi..
După ce am terminat pregatirea am coborât pt micul dejun..jos deja mancau mama tata si Carter
Olivia:HEII,neata!
Ceilalti:Neata si tie!
Olivia:Astăzi o sa merg in oras cu Jane,la mall..o sa venim pe la 18:00
Mama:Perfect,chiar acum vroiam sa te anunț ca vom avea niste musafiri importanți care vin la cina la noi la ora 18:00!
Olivia:Hmm..cine vine mai exact?Matusa Karen si unchiul Bob?
Tata:Nu scumpo,vor veni niste colegi de-ai mei de la munca alaturi de fiul lor.
Olivia:Aaa..Pai bn atunci!eu plec,ma asteapta Jane...paa!!

Am iesit din casa,mi-am luat masina si am plecat spre mall.
Când am ajuns,Jane imi sări in brate de parca nu ma mai văzuse de 100 de ani!!
Amândouă am intrat in mall si ne-am asezat la o masa pt a servi o cafea si pt a mai ,,barfii"putin😂
Jane:Deecii..ce ai mai facut de ieri de cand ne văzusem?
Olivia:Pai,cam trebuie sa iti spun ceva..
Jane:Ce?
Olivia:Azi dimineata am primit un mesaj pe facebook de la un tip pe care nu il cunosc..in mesaj scria sa îmi pregătesc rochia de mireasa..Foarte ciudat!
Jane:Nu baga in seama toți retardatii de pe net..tot ce vor ei e sa sperie fetele naive ca tn!
Olivia:Heeeyy..eu nu sunt naivă!😂
Amândouă am chicotit si ne-am dus sa ne mai plimbam prin mall..wow..nici nu mi-am dat seama ca se făcuse ora 17:45..ce repede trecuse timpul..ei bn i-am explicat prietenei mele ca trebuie sa plec pt ca am musafiri la ora 18:00..ne-am luat ramas bun si eu m-am îndreptat spre casa.

Ce bn,am ajuns la timp pt ca dupa 5 minute de la venirea mea au aparut si musafirii.
Erau asa eleganți..am facut cunostinta cu fiecare..Foarte surprinzător ca in evidență imi iesise un băiat bine lucrat..drăguț.
La masa am inceput sa vorbim iar mama se uita ciudat la mine..
Am intrebat-o:
Olivia:Ăăămm,mama?De ce te uiți asa la mine?
Ea se ridicase in picioare si spuse:
Mama:Olivia,casa de piatră!el e viitorul tau sot..si arata cu degetul spre băiatul bn lucrat care zambea cuceritor!
Olivia:Stai,ceee?Nu nu nu!Eu nu ma mărit..sunt prea tânără..vreau sa merg la facultate sa îmi traiesc viața nu sa stau ca o sclava de plăcerii a acestui tip!
Filip (acel baiat):Corecție,nu vei fi o sclavia..mai mult o damă de companie!zise el uitatandu-se la picioarele mele frumoase..
Sincer,in acel moment imi venea sa il strang de gât atât pe el cât si pe mama si tata!

Cu lacrimi in ochi am fugit in camera mea si m-am trântit in pat începând sa plâng cum nu am mai plâns vreodată..deodată cineva intra in camera mea si imi zise:
--Ce frumoasa esti cand stai asa întinsă..ai un corp frumos..
Olivia:Tu!din cauza ta o sa îmi pierd toate momentele frumoase din viața..din cauza ta o sa stau sa gătesc in loc sa merg sa învăț!Tu esti de vina,porcule!!
Filip:Wooo..usor păpușă ca nu o sa fie asa rău!pun pariu ca daca o sa te sărut o sa iti treacă nervii ăstia!
Olivia:Sa nu îndrăznești!..stai asa..Tu esti tipul care mi-a scris azi dimineata!
Filip:Exact!acum hai te las sa dormi..maine o sa trebuiască sa îmi iei rochia de mireasa!Somn usor,pisi!

Olivia:AGGGHHHHHH...TE URASC,VA URASC PE TOTII!!!



HEYY..AM MUNCIT MULT LA ACEST CAPITOL..SPER SA VA PLACA..VREAU SI EU SA IMI SCRIETI IN COMM DACA V-A PLACUT!!
FATA DE LA MEDIA E JANE.
VA PUPP

Căsătorie nedorită Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum