FILIP NU E CUM CREDEAM

532 15 0
                                    

Din perspectiva Oliviei:

Au trecut deja 2 saptami de cand aflasem ca Tom a fost ucis de propriul meu tată..
In aceste 2 săptămâni am fost mai mereu tristă si nu am mai vrut sa dau ochii cu tata asa ca m-am mutat la Jane pana la nunta..ahhh..nunta..cand aud acest cuvant mi se face greață.
De când m-am mutat la Jane nu am vorbit cu Filip decat o data cand am mers sa alegem meniul pt invitați..si atunci când am mers mai mult ne-am certat..oricum nu imi pasa de sentimentele lui pt ca nu il iubesc!

Jane:Sii..cum te simti pt maine?Ai emotii?
Olivia:Normal ca nu am emotii..as fi avut emotii daca m-as fi căsătorit cu Tom,dar cretinul de taicamiu nu mi-a dat nici sansa asta!
Jane:Of,gata,termina..Tom a ramas in trecut..concentreaza-te pe Filip acum..pare drăguț si daca l-ai cunoaste poate chiar ti-ar plăcea!
Olivia:Daca tot il complimentezi atât pe Filip de ce nu te casatoresti tu cu el si pe mn ma lăsați sa îmi continui viața!
Jane:Esti haioasa..acum hai,culca-te..maine e o zi importanta!
Olivia:Mda...

A doua zi:
Din perspectiva lui Filip:

"Abia astept sa îmi iau iubirea de acasa..sa ma căsătoresc cu ea si sa fim numai noi doi..
Ce pot sa zic..ma înnebunește cand se uita urat la mine si cand o vad cum isi misca buzele alea cand vorbeste,dar mai ales atunci ii vad fata si corpul perfect!E A MEA,SI NIMENI NU O SA MI-O EA!

Din perspectiva Oliviei:

"Chiar imi sta bine in rochie de mireasa...si cu acesti pantofi si aceasta coafură..sunt..frumoasa asa..wow..Nu mi-am imaginat niciodată ca o sa arăt atât de bine..păcat ca Filip o sa ma încurce..nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa se uite la mine cand o sa stam in aceeasi casa cu el!Iaccc!

La nunta:

Toata lumea dansează,se simte bine,numai eu stau si ma gandesc ce dracu o sa fac eu cu viata mea?
Stiti?chiar ma gandesc ce as fi putut face vara asta,unde m-as fi putut plimba si cate haine mi-as fi putut lua pt facultate?..dar acum ar trebui sa dau foc acestor gânduri!s-au dus!

Filip:Buna,iubire!Frumoasa petrecere,nu?
Olivia:Nu imi mai spune "iubire"..Nu sunt iubirea ta!sti,chiar daca m-am căsătorit cu tn nu inseamna ca o sa te iubesc!
Filip:Mai vedem noi!

A doua zi,dupa terminarea petrecerii de nunta un avion ne astepta in aeroport ca eu si Filip mai nou soțul meu sa mergem la Paris...ei cel mai bun lucru din toata căsnicia asta este luna de miere..am vrut de mult sa merg la Paris..eu si cu Tom....mai bn nu imi amintesc de asta..ar fi mult mai bine..Jane are dreptate,trebuie sa îl uit chiar daca nu pot!

Avionul a decolat...am atâtea emotii..vai!!
Filip:Daca vrei ma poți ține de mana,cred ca te-ai simti mai bine!
Nu stiu cum,dar instinctul meu a fost sa il iau de mana..in plus nu mi-a mai zis "pisi"sau "iubire"!

Filip:Woa..Nu ma asteptam sa ma iei de mana..credeam ca vei refuza iarăsi si ca imi vei întoarce spatele lasandu-ma cu mana întinsă!
Olivia:Mda..nici eu nu credeam ca voi face asta,dar spre surprinderea mea ma simt chiar bine!
Filip:Si eu!
Un zâmbet mi se întinse pe fata..Ok..cred ca incepe sa îmi placa..doar cred!

După un zbor lung in care mai mult am dormit si am facut poze,unele dintre ele cu Filip am aterizat in Paris.
Totul e super aici..mulți oameni frumosi,peisaje mirifice!

La hotel:
Am intrat intr-un hotel de 5 stele..LA GRANDE PARIS HOTEL...unde ne-am cazat intr-o camera superba..un pat mare,televizor nou-nout si o baie mare.
Filip:Iti place?
Olivia:La nebunie..insa e o problema!
Filip:Care e aceea?
Olivia:Eu unde dorm?
Filip:Cum adica unde dormi?In pat cu mine..adica pana la urma suntem soț si soție iar soții si soțiile dorm împreună in acelasi pat!
Olivia:O sa fie o noapte lunga!

Noaptea:
Era destul de tarziu iar eu cu Filip decisemsa ne punem la somn:

Olivia:Ei bn,noapte buna!
Filip:Stai!Nu te culca!Spune-mi cate ceva despre tine..stii..Nu ne-am inteles foarte bine prima data,dar eu chiar te iubesc si țin la tine!Asa ca spune!
Olivia:Pai..am 18 ani,locuiesc in Los Angeles de la 13 ani,iubesc actoria si as fi mers la facultate in septembrie daca nu...ei bn sti tu..
Filip:Alte relatii ai mai avut?
Olivia:DA..am avut o relație de 2 ani,dar băiatul pe care l-am iubit a fost ucis de..TATA!
Filip:Tatăl tau?
Olivia:Da..l-a călcat cu masina pt ca il considera o influenta proasta pt mine si nu prea il suporta!
Filip:Îmi pare rău pt el si pt tine..chiar imi pare rău!

Brusc,eu si Filip ne-am apropiat atât de tare unul de altul încât buzele noastre s-au atins intr-un sărut lung si sincer..era foarte placut..
In acea seara doar eu si Filip stim ce s-a intamplat!

Sper ca v-a placut..sa ma iertați daca am scris ceva gresit!
Va iubesc!!!

Căsătorie nedorită Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum