De când m-am reimpacat cu Filip viața mea a devenit din ce in ce mai frumoasa..adica:Nu au mai existat certuri in familia mea,ma inteleg foarte bine cu soacra si socrul meu,Jane si-a gasit si ea un iubit cu care se va căsătorii anul viitor si maine este ziua mea la care sunt invitați toți prietenii mei si ai lui Filip!Totul merge perfect pana acum!
Din perspectiva lui Filip:
Am mult de lucru azi..mai întâi trebuie sa merg la cofetărie sa cumpăr un tort..apoi sa merg la bijutier sa ii cumpăr un cadou Oliviei si sa decorez casa..toate astea de unul singur pentru ca pe Olivia am sa o trimit la shopping si la spa toata ziua împreună cu Jane si Carter.
Aha..mi-a venit cea mai buna idee din lume:Il voi ruga pe Aron (iubitul lui Jane)sa ma ajute cu pregătirile!F:Hei,Aron!Ai vrea sa ma ajuți cu pregătirile pentru ziua Oliviei?
A:Normal frate!
F:Super!Ne întâlnim la cofetăria CANDY ca sa luam un tort si dupa sa terminam celelalte cumpărături!
A:Ok!Ne vedem!La cofetarie:
Am luat masina astfel încât sa ajung cat mai repede la cofetărie..probabil Aron ma asteapta deja acolo avand in vedeta ca sta foarte aproape de ea.
Ajung si cobor jos in fata cofetariei unde cum ziceam deja,Aron ma astepta.F:Hei frate,astepti de mult?
A:Nu,de vreo 5 minute.Deci,ce fel de tort trebuie sa iei?
F:Pai..Olivia isi doreste un tort din marțian...asa ca vom lua unul din ala!După 10 minute de ales tortul perfect l-am gasit..arata foarte bine!Sigur iubitei mele ii va plăcea!
F:Ok,am ales tortul,acum trebuie sa mergem la bijutier sa cumpar un colier nou pentru Olivia.Pe celalalt l-a aruncat cand a fost supărată pe mine.
A:Ok,sa mergem!La bijutier:
Am intrat in magazinul de bijuterii,unde tot asa am încercat cu greu sa aleg colierul perfect pentru Olivia..intr-un final l-am gasit..era la fel ca cel pe care il cumpărasem din Paris.Acasa:
După o ora de cumpărături am ajuns acasa unde eu si Aron am inceput sa aranjam totul pentru petrecere.Olivia habar nu are ca i-o pregătim azi..ea crede ca maine va fi totul organizat..vom avea o surpriza mare pentru ea la care contribuie si Jane si Carter.
Ele doua au dus-o la shopping azi tinand-o departe de casa.Pot spune ca ele au cel mai important rol in toata petrecerea.După o lunga aranjare in care am vazut doar pancarte cu HAPPY BIRTHDAY OLIVIA si multe chesti roz am terminat.
Am sunat-o pe Carter si i-am spus ca pot veni acasa deoarece invitații au ajuns si totul este pregătit.Din perspectiva lui Carter:
A venit timpul sa o ducem pe Olivia acasa pentru petrecere.C:Pss,Jane!Gata cumpărăturile!Spune-i Oliviei ca trebuie sa plecăm acasa!Păsările sunt in cuib.Repet.Păsările sunt in cuib!
J:Carter,sunt chiar langa tine,nu e nevoie sa vorbesti in termeni de spionaj!Nu suntem in agentul 007!
O:Fetelor..Am obosit..vreu acasa!
Fetele:Ok!Din perspectiva Oliviei:
Ajungem in sfarsit acasa,întru inauntru,aprind becul si de dupa canapele,perdele si altele toți prietenii mei ies tipand:SURPRIZA!!
Eram asa emoționată..imi venea sa plâng de fericire!O:Ce?Dar credeam ca maine dăm petrecerea!
F:Asa credeai tu,am vrut sa iti facem o surpriza!La mulți ani,iubito!In toata camera se auzeau țipete zbierand tare DISCURS,DISCURS!
Am acceptat sa spun câteva cuvinte.O:Va multumesc foarte mult pentru aceasta zi minunata!Fara voi nu as fi putut trece prin toate momentele grele din viața mea!
Vreau cel mai mult sa ii multumesc lui Filip pt ca a avut răbdare cu mine si ca m-a sprijinit mereu!Te iubesc,iubitule!După discurs le-am multumit tuturor si am continuat petrecerea!Am primit multe cadouri,printre care un lănțișor asemănător celui din Paris.
Am mâncat mult tort si am dansat toata noaptea!A fost o zi de neuitat!
CITEȘTI
Căsătorie nedorită
Romancein aceasta poveste va fii vorba de o fată care la o vârstă atât de frageda e nevoită sa se căsătorească cu un bărbat mai mare ca ea