De la o zi dupa accident eu si Filip am discutat si ne-am oprit din a face dragoste..Nu stim cum vom rezista dar nu riscam sa mai pierdem inca un copil si mai ales nu risc sa îmi pun viața in pericol!
Acum mai mult ne bazăm pe saruturi decat pe HĂHĂ.
Aseară,in jur de ora 20:32 am fost sunata de doctor intrebandu-ma daca poate sa treacă astăzi pe aici ca sa vorbească mai multe cu mine..i-am raspuns ca poate veni.
Filip a fost si el de acord,chiar daca toata saptamana nu va fi acasă!Pleaca la un curs de voluntariat in New York alaturi de mama lui...eu nu am vrut sa merg ca sa ma pot odihni dupa avortul spontan!Aveam o ora la dispozitie sa pregătesc ceva de mâncare ca sa il pot servi pe domnul doctor si ca sa ma îmbrac.
Am decis sa gătesc niste paste si sa ma îmbrac intr-un maieu negru si decoltat si in niste pantaloni scurți foarte stramți..acele haine imi picasera la mana asa ca pe acelea le-am îmbrăcat!DING DONG!
Răspund la usa si il vad pe doctor stand in fata uşii cu un buchet de flori in mana...probabil le-a adus din politete.
D:Buna,Olivia!Ma bucur sa te revăd!
O:Si eu ma bucur!Intra-ti va rog!
D:Ce casa frumoasa aveti!E la fel de frumoasa ca tine!
O:Ăăă..multumesc!Ce sa zic!Domnul doctor a intrat in casa...l-am servit cu niste paste si un pahar de vin si am inceput sa vorbim.Se uita cam ciudat la mine..de fapt nu prea se uita la mine ci la sânii mei!Cand am observat asta am încercat sa ii acopăr,dar doctorul m-a prins de mana si mi-a soptit la ureche:"Nu ii acoperi,sunt frumosi!HAI sa trecem la actiune!"
O:La actiune?Ce vreti sa faceti?
D:O sa vezi,pisi!spuse el deschizandu-si cureaua de la pantaloni rămânând doar in boxeri!
O:Ce faceti?Va rog sa va îmbrăcați!Nu am chef de glume!
D:Nu sunt glume,iubire!zise si se urcase peste mine începând sa ma sărute pe burta dupa care urcând la sâni si dupa la gât!Eu ma zbateam si tipam,dar totul in zadar!
D:Hai,gagico!Cooperează!
O:Lasa-ma te rog!Lasa-ma!
D:Sau ce?
O:Sau Filip o sa te omoare!
D:Daca ii spui ceva lui Filip vin si te omor si pe tine si pe el!M-am speriat asa tare!Nu stiam ce sa fac!
Doctorul se freca de mine,ma pipaia,ma musca! Eu tipam,ma zbateam dar nu reușeam sa scap!D:Ce?Nu iti place?Mie da!
O:Libidinosule,lasa-ma!AJUTORRR!!!!!!!!Usa casei se deschise!Eram salvată!Unul dintre vecini cred ca auzise țipetele mele si venise sa ma ajute!
L-a îndepărtat pe nenorocit de pe mine si dupa 30 de minute l-a predat poliției.O:Multumesc mult de ajutor!Daca nu erai tu probabil acum eram torturată in continuare!Cum te cheamă?
R:Ron! Si nu e nevoie sa îmi multumesti!
O:Ba da!
R:Ar trebui sa îl anunțăm pe soțul tau de asta.
O:Nu!Nu vreau sa se îngrijoreze!
R:Aici a avut loc un viol si victima ai fost tu!Ar trebui sa stie!Din perspectiva lui Filip:
După ce am auzit tot ce i se întâmplase iubitei mele am plecat cat de repede am putut de acasa!Din New York am facut drum lung timp de 7 ore dar merita!Ajung acasa si o vad pe Olivia vorbind cu un bărbat pe care nu il cunosc..probabil e un vecin sau ceva de genu.
F:Iubirea mea!Esti bine?Te-a rănit?
O:Sunt bine!...el e Ron..tipul care m-a salvat.
R:Hei!
F:Hei!.....Olivia,esti bine?Nu te-a rănit cu vreun cutit sau ceva?
O:Nu prostutule!Vino aici!si incepe sa ma sărute!Din perspectiva lui Ron:
Când am vazut-o pe Olivia sarutandu-se cu Filip mi-a fost putin ciuda...chiar daca e căsătorită cu el cred ca am inceput sa o plac...!
Nu prea suport sa vad asta asa ca plec,dar ma opreste un glas din urma..un glas frumos..era glasul ei!O:Ron,unde pleci?
R:Acasa,va las!Ma bucur ca am fost de folos!
F:Hei,frate,mersi!
R:Mda..cu mare placere!Din momentul in care am iesit pe usa,uitandu-ma doar inca o data la Olivia mi-am pus in plan ca voi face orice sa scap de Filip ala si sa rămână Olivia doar a mea!
CITEȘTI
Căsătorie nedorită
Romancein aceasta poveste va fii vorba de o fată care la o vârstă atât de frageda e nevoită sa se căsătorească cu un bărbat mai mare ca ea