AM AFLAT ADEVĂRUL

527 12 0
                                    

Din perspectiva Oliviei:
"Nu am putut dormii toata noaptea..mi-e frica de aceasta căsătorie..nu stiu ce sa fac...vreau sa fiu libera!daca Tom trăia acum sigur nu accepta aceasta căsătorie..din pacate el e acum in cer din cauza soferului ala care a dat cu masina peste el"

Un sunet se auzii brusc,era mama:
Mama:Neata scumpo,cum ai dormit?
Olivia:Tu chiar crezi ca am putut dormii dupa ce am aflat aseară?Cum ati putut tu si tata sa faceti asta?Nu ma iubiti?
Mama:Off..draga mea..te iubim din toata inima..Am facut asta pt ca de cand a murit Tom tu nu te-ai mai gandit deloc la căsătorie..nu ai mai încercat sa te cuplezi cu niciun băiat..de asta am vrut sa te casatorimsa nu mai fi singura!
Olivia:Nu sunt singura!în plus nu ii pot face asta lui Tom!
Mama:PT NUMELE SFANTULUI DUMNEZEU,TOM A MURIT..NE-AI INNEBUNIT CU EL..DE CE CREZI CA L-A CALCAT TATAL TAU CU MASINA?
Olivia:Ce?Tata mi l-a luat pe Tom?

Mama nu mai apuca-se sa zică nimic ca am fugit pe scări si l-am apucat pe tata brusc de umăr!

Olivia :NENOROCITULE,CUM AI PUTUT SA IMI FACI ASTA?CUM POTI DORMI NOAPTEA DUPĂ CATE AI FACUT??NU TE GANDESTI CAT AM SUFERIT SI EU CA PROASTAMAI VENEAM SI LA TN SA MA CONSOLEZI!!
Tata:Despre ce vorbesti,prințesa?
Olivia:NU SUNT PRINTESA TA..CE?AI CREZIT CA DACA MA MĂRIȚI FILIP ALA O SA UIT DE TOM AL MEU?
Tata:Nina,i-ai spus?
Mama:Da..pana la urma trebuia sa afle...
Tata:NINA,INCOMPETENT-O..NU ESTI IN STARE SA TII UN SECRET,PROASTO!!
Olivia:Gata,tata..măcar ea a avut curajul sa îmi spună!!Dar apropo,cum de nu ai intrat la puscărie?
Tata:PT ca am mituit polițiștii..a trebuit sa scot din buzunar o grămadă de bani pt nenorocitul ala de Tom!
Olivia:SERIOS?TOT EL E NENOROCIT?TATA REVINO-TI..!!!TE URASC!!GATA,O SA MA MARIT CU FILIP DOARCA SA SCAP DE TINE,NU CA IL IUBESC!

Am fugit din nou la mine in camera plângând!

Olivia isi zice in gand:"Ce tata mai am si eu..imi ia de pe pământ singurul băiat pe care il iubesc doar pt ca nu il suporta..Tom,imi pare rău..as fi plecat de mult din casa daca as fi stiut..si...chair daca o sa ma căsătoresc cu Filip eu tot pe tn am sa iubesc!"

Olivia:ALO,FILIP..AM VAZUT CA MI-AM LASAT NUMĂRUL TAU PE NOPTIERA.....UFFF....MA..MARIT..CU..TINE!
Filip:ABIA AM ASTEPTAR SA AUD ASTA!CHIAR DACA NU O ZICI DIN IUBIRE!

VA CONTINUA!!


SPER CA V-A PLACUT!😘😘😘

Căsătorie nedorită Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum