MA INŞALA!

388 12 0
                                    

După lunga si frumoasa vacanta in Paris,vacanta in care eu si Filip ne-am apropiat foarte mult unul de altul..Am ajuns acasa..of..ce repede a trecut.Parca acum o zi am luat avionul spre destinatie..cu toate astea ma bucur foarte mult ca măcar am avut ocazia sa merg acolo.
In plus,Filip mi-a cumparat multe lucruri frumoase pe care le voi avea amintire..unul dintre ele find un lănțișor de argint cu un mic turn Eiffel atasat de el..

Acasa la Filip:
F:Casa,dulce,casa!
O:Asta ti se pare casa?Filip,eu un palat!
F:E palatul nostru,prințesa mea!

Am facut cunostinta cu casa,ca sa ma pot obisnui cu ea dupa care m-am întors la Filip care viziona meciul..aveam nevoie de ceva de la el..asa ca trebuia sa fiu drăguță si sa scot asul din mânecă.
M-am dus usor la el,m-am asezat in brațele lui,el începând sa ma atingă suav pe fund si soptindu-mi la ureche:
F:Ai chef de joaca,pisi?
O:O sa am chef de joaca mai încolo,acum am nevoie de o permisiune de-a ta!
F:Orice!spuse el indreptandu-si buzele fine spre gâtul meu si sarutandu-ma.

In acel moment am sărit din brațele lui punandu-ma langa el pe canapea si spunandu-i:
O:Hei,Romeo,ma asculti?chiar e important ce vreau sa te întreb!
F:Ok,Julieta..spune!
O:Ma poți lasa astăzi sa merg la sora mea,Carter ca sa o vizitez?De cand am fost in luna de miere nu am mai prea vorbit cu ea si chiar simt nevoia sa stau cu ea!
F:Prostuto,doar atât vroiai sa îmi spui?Normal ca poți merge,e sora ta!
O:Mersi,mersi,mersi...te iu..
F:Ma ce?
O:Sti ceva,e tarziu si ar cam trebui sa plec..paa!

La fosta casa:

Bat usor la usa,deschizandu-mi mama,si fiind cred eu putin cam surprinsă sa ma vadă.
M:Buna,Olivia scumpo..ce faci?Ai venit sa te împaci cu tatăl tau?
O:Nu,am venit sa o vad pe Carter..cu tata nu vreau sa dau ochii!
T:Prea tarziu..ce mai faci Olivia?
O:Făceam destul de bine inainte sa te vad,criminalule!
T:Nu iti permit sa vorbesti asa cu mine!
O:De ce nu?Până la urma asta esti,un criminal jegos si las!acum daca ma scuza-ti ma voi duce la Carter!

Intru usor in camera surori mele si o vad stând întinsă în pat jucandu-se pe telefon..
O:Hei,puştoaico!
C:Oli,chiar tu esti?Cât ma bucur sa te vad!!
O:Si eu ma bucur..ce mai faci,cum o mai duci?
C:Pai,de cand ai plecat iti cam simt lipsa..
O:Si eu tie,draga mea!Cu mama si tata cum te înțelegi?
C:Cum,nu stiai?
O:Ce sa stiu?Carter,ma sperii!
C:Pai,de cand te-ai certat tu cu tata....tata cam incepe sa bea si vine mai mereu beat acasa..mama aduce diferiți bărbați cu care se închide in camera si ei bn sti tu ce fac..iar eu mai mereu sunt nevoită sa dorm la prietene pt ca nu suport tot circul asta din casa!
O:Vai,Doamne!Îmi pare rău!Poți sa ma suni oricand ca sa vi la mine!Ne vom distra si vei uita de tot stresul asta.

După inca 2 ore de vorbă cu sora mea,am plecat acasa..probabil Filip ma asteapta..

Intru in casa,imi dau pantofii jos si intru in camera unde il gasesc pe Filip cu Jane in patul nostru..

O:CE?FILIP CE SE INTAMPLA AICI?
F:Oli,nu e ceea ce pare!
O:Aa,serios,pai mie mi se pare ca ma înșeli cu prietena mea!asta mi se pare!
J:Filip,cine e asta?
O:Jane,tu esti beată?
J:Nu,am băut doar 5-10 pahare de vin..ti se pare! (Zice ea sughitand)
F:Olivia,imi pare rău..a venit aici acasa deja beată si a intrat la mine in camera dansînd senzual pe langa mine..nu m-am putut abtine!

El nu mai apucase sa zică nimic ca am iesit repede din casa cu lacrimi in ochi..

Am reusit sa fug destul de repede astfel încât sa nu ma prindă din urma..Am ajuns pe plaja,unde m-am oprit sa ma calmez privind marea!...dar,nu m-am putut calma,asa ca de nervii am aruncat colierul cumparat de Filip pe jos si am fugit iarăsi..Nu stiu unde o sa merg..Acasa nu pot,la Jane nu,pentru ca e beată muci...as putea merge la un hotel daca as avea bani la mine!
Cred ca cel mai bine ar fi sa merg la unchiul Bob si matusa Karen si sa dorm peste noapte acolo,iar maine sa ma întorc sa vorbesc cu Filip si sa îmi fac bagajele..EU NU MAI STAU CU EL!

Din perspectiva lui Filip:

Stau în bar si beau ca prostul in loc sa merg sa o caut pe Olivia..ahhhhh..sunt un bou,asta sunt!
Daca nu ma pot abtine la o tentatie,cum ma voi putea descurca cu căsnicia?
Olivia,unde o-i fi tu acum?Nu pot trai fara tine!
Gata,nu mai beau..ma duc acasa si maine sigur o sa se întoarcă sa vorbim..O sa fac orice sa ma ierte!O iubesc!

Căsătorie nedorită Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum