PANA LA 21 DE ANI

295 9 1
                                    

Ieri am simtit ca a fost cea mai frumoasa zi din viața mea..azi simt ca iau foc!
Nu stiu ce sa fac..la ora 15:00 am programare la ginecolog pt de vreo doua zile simt ca nu mai pot sta pe picioare,imi e foame mai mereu si greata parca ma învăluie!
Când Filip a observat asta m-a programat pe azi la ginecolog chiar daca eu i-am spus ca nu e nevoie.Ce sa-i faci?E Filip!

In 3 ore trebuia sa fiu acolo..Am emotii!
Daca sunt însărcinată?Am deabea 19 ani..Nu se poate!...Ei bine,recunosc ca eu si Filip ne-am cam jucat in ultimele luni de-a mama si de-a tata..dar cred ca va fi totul bine!

Am decis sa ma îmbrac lejer..mi-am ales un tricou gri cu putin decolteu si mulat, o pereche de egari negri mulati si niste bascheti albi in picioare.

Bun,trebuie sa plecăm.
Am încuiat casa,am intrat in masina si am pornit.

F:Ce e iubire?Te vad cam agitată!
O:Cam sunt!Daca sunt gravidă?Cum o sa ne descurcam...bn,am avea bani sa il intretinem cu salariul tau si alocația lui..poate ma voi angaja si eu..dar sunt prea tânără sa port un copil!E greu!
F:Stiu asta,dar pana la urma trebuia sa vina momentul asta!
O:Nu putea sa vina măcar pe la 25 de ani?
F:Esti foarte amuzantă,ti-am mai spus asta?zice el pipaindu-ma pe mâini coborând dupa la zona interzisă.
O:Wooo..usor,frumosule!Acolo e interzis!
F:Acum doua săptămâni nu era!spune el continuand sa atingă in continuare!

Un gemut se auzi din gura mea:AHH!

F:Sa inteleg ca mai vrei!urcandu-se pe mine nefiind atent la condus!
O:FILIP,AI GRIJA!!!

BOOF!

La spital:

Dupa doua ore in care ne-am revenit doar dupa câteva julituri si răni doctorul a spus ca suntem bine si ca putem fi externati doar dupa ce vorbeste ceva important cu noi...cu mine mai ales!

*VOI NOTA DOCTORUL CU D!*

D:Domnisoara Olivia,pt tine am o veste oribila!De asemenea si pentru Filip..O data ce sunteți o familie vă va afecta pe amândoi!
F:Haideți,domnule,spuneti!
D:Doamna Olivia..ai fost alesa sa porti un copil in pântec,dar din pacate A MURIT!

Simteam cum lacrimile imi inundă fata!Prima data nu ma gândeam la o sarcina,dar acum ca ma gandesc ca nu o mai am nici pe aceea sunt îngrozită!

O:Nu se poate!
F:Îmi pare rău,draga mea!Chiar nu am vrut!M-am lăsat tentat de formele tale si am uitat de masina!
D:Domnule Filip!Copilul nu a decedat neaparat din cauza voastră!Accidentul a fost o formula mai usoara de a va uşura viața..Copilul ar fi murit oricum la nastere pt ca mama e inca tânără iar organismul nu ar fi rezistat sarcinii!In plus consider ca e un noroc!Olivia ar fi murit si ea la doua zile dupa...v-ati fi simtit mult mai groaznic!
F:Olivia,iarta-ma!E mult mai bine!Macar nu te mai pierd!
O:Era copilul nostru!...domnule doctor,acest accident nu ma va opri din a face copii,nu?
D:O sa mai poți face copii,dar ar cam trebui sa va potolitio vreme cu joaca asta care va satisface!Ma refer la amândoi,nu doar la tn,băiete!

Am fost rugat de doctor sa ies si sa ma calmez astfel încap sa poată vorbii ceva cu Filip.

Din perspectiva doctorului:
D:Filip,fata aceasta e mult prea tânără pt a face dragoste cu ea..inteleg ca o iubiti si ca va tentează fizicul ei,dar ea are nevoie de timp ca,corpul ei sa se adapteze la dumneata!De cate ori ati facut-o pana acum?
F:Pana acum de 3 ori..O data la Paris,o alta data acum o luna si acum doua zile dupa ziua ei de nastere!
D:Baiete,iti cam place!
F:La ce bunaciune am in casa,as face-o zi de zi..ora de ora!
D:Ei vezi,aceasta gândire nu merge!Dai spatiu..va îndemn sa va reincepeti stiti voi ce abia dupa ce Olivia împlineste 21 de ani!Riscati sa o pierdeți si nu e bine!
F:DA domnule doctor!

Din perspectiva Oliviei:

Il vad pe Filip cum iese din cabinet usor demoralizat:

O:Ce sa intamplat?
F:Ce sa se întâmple?Ne-am pierdut copilul din cauza mea!
O:E mult mai bine asa,măcar inca ma ai pe mine!Nu?
F:Ai dreptate!zice el începând sa ma strângă de fund!

Din perspectiva lui Filip:

Ah!Ce fund are....STAI...ar trebui sa ma abțin...pentru ea!Pentru Olivia mea!
Draga mea,Olivia nu vom mai avea parte de noi doi destul de mult timp!

Căsătorie nedorită Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum