EL CHIAR MA IUBESTE

406 12 0
                                    

Am ajuns acasa la unchiul Bob si matusa Karen..care m-au primit cu brațele deschise sa dorm la ei..Am fost poftita in camera verişoarei mele,Linda care acum e plecată in tabara de sporturi extreme..
Era ora 24:55 si eu nu puteam dormii..ma gândeam mereu la Filip,la toate cuvintele frumoase pe care mi le spuse..care se dovedisera a fi doar minciuni..
Il iubesc,dar nu pot trai asa.Ma înselat o data..O va face si a doua oară si a treia oară.

De dimineata:

E deja destul de tarziu..ar cam trebui sa plec la Filip sa discut cu el si sa îmi iau bagajele.
Unchiul Bob:Sa mai vi pe la noi..ne face placere!
O:Cu siguranta o sa mai vin!Va iubesc si vreau sa va multumesc ca ma-ti primit la voi seara trecuta!
Amandoi:Cu mare placere!Ai suferit mult in ultimele luni..ar fi fost urât sa te lăsăm si noi!
O:Asa e,multumesc din nou!Pa!

Acasa la Filip:

Intru in casa fara nicio jenă si il trezesc pe Filip care dormea inca la ora 13:30.

O:Filip,trezestete!Trebuie sa vorbim!
F:Hăăă?...Olivia,tu esti!Te-ai întors la mine!
O:Da-te jos!

Filip se daduse jos din pat si venise in bucatarie.
Se aseza langa mine si imi dădu permisiunea sa incep eu prima sa vorbesc.

O:De ce ai facut asta?Chiar atât de rea am fost?Inteleg ca nu te-am acceptat prima data,nu te cunosteam..daca simțeai o atractie fizică pentru Jane trebuia sa îmi spui!
F:Nu simt nimic pentru ea,pur si simplu am fost tentat!
O:Toti spun asta doar ca iubitele sau soțiile sa le mai dea o sansa,dar eu stiu bine ca o data ce ai inceput sa inseli nu te mai opresti si continui cu asta la nesfârsit.
F:La mine nu e asa!Olivia,te iubesc!Te-am iubit de prima data de cand am vazut fotografii cu tn..Nu as suporta sa stau departe de tine..recunosc ca am fost un prost si un cretin,dar regret asta la culme!Te rog,mai da-mi o şansa!
O:E prea tarziu!Iarta-ma!As vrea sa divortam!

Am intrat in fosta mea camera de unde mi-am luat hainele si pantofii pe care ii avea..de asemenea si banii!

Când am iesit din ea,l-am observat pe Filip întins pe jos zicand:OLIVIA,NU!OLIVIA,IARTA-MA!
Am decis sa nu il bag in seama si sa păstrez lacrimile pentru alte momente.

Nu stiam unde o sa stau de acum,asa ca am chemat un taxi sa ma duca la cea mai apropiata cafenea..

La cafenea:
Am intrat înăuntru unde am vazut-o pe Jane..ea ma vazu-se si pe mine asa ca se apropie si începu sa vorbească:
J:Îmi pare atât de rău!Azi dimineata m-a sunat Filip si mi-a povestit tot!Chiar nu stiam ce am facut aseară,eram beată!Te rog iarta-l pe el,nu a putut rezista!Te iubeste,se vede asta de fiecare data cand vorbeste cu tine..si te rog iarta-ma si pe mine!Am fost o proasta alcoolica in seara aia!
O:Jane,te iert!Si te rog scuza-ma am ceva de facut..O,stai am uitat sa plătesc cafeaua!
J:Stai calma,o plătesc eu!Macar atât sa fac pentru tine!

Acasa la Filip:
Intru ca furtună în casa la Filip si sar in brațele lui sarutandu-l cu foc!
Săracul nu mai stia ce sa facă..sa plângă..sa rada..era asa emoționat!

F:Ce e cu tine?Nu mai esti supărată?
O:Nu,iubitule,nu mai sunt!Acum hai..du-ma in dormitor!Vreau sa termin ceea ce am inceput ieri inainte sa plec la Carter!

In acea seara am stiut exact ce inseamna iubirea..Filip se descurca bine,si mi-a arătat ca ma iubeste cu adevarat!
Sunt sigura ca Tom ma priveste de sus si e mândru ca nu mai plâng dupa el si ca am gasit o persoana care ma iubeste la fel de mult cum a facut-o el!



Omgg!Sper ca va placut!!Am lucrat mult la ea si daca am vrei greseala sper sa ma iertați!
VA PUP!

Căsătorie nedorită Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum