Tepat jam 5 pagi aku bangun dari tidur.semalam kan adham tidur rumah kami so aku tidur dalam bilik.takkan nak tidur ngan diorang kot.
Aku bergegas ke bilik air untuk mandi.anak dara kann..mesti lah awai.prftt
Selesai aku mandi,aku mahu ke dapur untuk masak.mataku tiba2 membulat.masyaallah!!!!macam tempat pembuangan sampah!!!
Jelas terpampang keropok super ring kegemaran aku. Dorang makan tak ajak bhaii.haish.aku mengutip sampah2 itu.paling sedih jumpa plastik marshmallows.nak lama dah kot.mereka berdua terbongkang tidur atas toto.haih.
Aku menuju ke dapur mencari bahan untuk dimasak.cari mia cari.weyh makanan habis ke?! Kami nak makan apa?!nak nangis huhu.
Aku keluar lalu mengunci pintu rumah.dorang tu tidur mampus tak pa mang tak bangun waktu2 macam niyh.
Mak aii duit pulak tak dak argh.kambing betui!!digagahkan juga aku pergi mesin atm sorang2.nasib jauh 50 meter jauh ja dari 7e.haih.
Duit anda tinggal lagi rm50 jika mahu keluarkan lagi sila ke official bank atm yang sebenar.sekian
Kuangasam mia mesin atm!!!ada patut tulis macam niyh?takgunaa. Kalau macamtu baik tak yah ada mesin.aku menendang mesin itu kuat.adoi!!sakit nya kaki aku.aku meniup kakiku yang kesakitan.
Redha syar kau boleh keluarkan rm50 ja.huhu aku memasukkan duit itu ke dalam poket.aku berjalan pergi ke 7e.
Sampai sahaja 7e,terdapat seorang cashier yang sedang mengelap meja.aku senyum ke arahnya.dia pun membalas balik senyuman aku.aku pergi ke bahagian keropok.tiba2 ada sepasang tangan memegang bahuku.
"Ouh makcik meletop!!!"latahku.keropok yang ku pegang sudah jatuh ke bawah.aku memusingkan kepala untuk melihat gerangan siapa yang berani pegang aku niyh.tanganku dengan segera menjadi sejuk.
"Y-yaa kenapa yer??"soal ku.cashier itu tersenyum manis ke arahku.muka aku menunjukkan reaksi pucat.tak bohong takut.apesal laki niyh?!
"Baju awak niyh ada habuk.saya nak buangkan ja"aku mengangguk.aii lain kau mia cakap.aku menunduk tanpa berucap lalu mengambil keropok mister potato itu dan pergi ke bahagian manggi dengan segera.
Lelaki itu ikut aku weyh!!aku mengambil manggi 3 cup.aku cepat2 ke kaunter.bhaii sheramm aku dowh.cashier kalau orang nak bayar mesti dia pergi tempat cashier niyh asal datang belakang aku niyh?
"Sebenarnya kau apehal ikut aku?"soalku tak puas hati.kau jangan sampai bagi aku naik kaki.tak tidur kau pagi niyh.
"Awak nak tau tak?dalam 7e niyh ada kita je tau.so if you don't mind can i?"katanya miang.dia memerangkap badanku di hadapan kaunter.mata aku membulat.terkejut aku weyh!!
Tangan aku yang sejuk mula menjadi beku.bibir ku gigit."kau apehal hah?!?!blah lah!"aku menolak badannya kuat.lagi pantas dia mencengkam tanganku."kau cantik hari ni"ok nampak sangat denni minum arak.gila sex pa?!
"Tolong lah lepas!!!!"jeritku.pergelangan tanganku mula berasa pedih.cengkaman dia kuat sangat.dia senyum sinis lalu tangannya mula mahu menjala ke badanku.airmata sudah mula menitis. Ya allah!! Apa dia nak buat?
Baru sahaja dia nak buat macamtu,seseorang menarik kolarnya lalu menumbuk mukanya kuat.aku mengesat airmataku.cepat2 aku pergi ke belakang si 'penyelamat'.aku mengenggam tanganku kuat.
"Kau apehal hah?! Kat sini tempat awam kau ingat niyh club ke hah??tempat untuk merogol?!"jerit penyelamat itu.air mata masih juga menitis walaupun dikesat berkali2.rasa diri niyh murah sangat.
Pekerja 7e itu terus lari meninggalkan kami.aku tunduk dengan sisa air mata."awak ok?"lembut dia berbicara.aku mengangguk.dia mengambil makanan di atas meja kaunter lalu menyelit kan beberapa not wang kertas yang aku pun tak tau nilai nya.
"Thanks"ucapku perlahan.tangannya merangkul bahuku.seyez aku takut sekarang niyh."jangan takut.saya ada""tapi tolong jangan pegang saya.fobia"ujarku perlahan.dengan pantas dia melepaskan rangkulan itu."sori"aku mengangguk lalu mendongakkan kepala ingin melihat gerangan penyelamat itu.rahang aku bagaikan nak jatuh.
"Kau?!?!?!"
😓😓😓😓👌🏾😓😓👌🏾👌🏾👌🏾👌🏾😓😓
"Laaa,aku ingat kan manusia mana lah tadi rupanya kau"kata makhluk perosak itu.wae?!?! Kenapa dia yang selamatkan aku?!kenapa tak orang lain?! Hah amsyar tak bersyukur!!
Aku memonyokkan muka.tak dak orang lain ka kat bumi niyh?fuhh!! Hadap jelah.
"Kau niyh apesal datang 7e pagi2 buta niyh?"soalku.pelik gak mai 7e time pg2 niyh. Tapi nak beli barang lah kan takkan berdisco kan?
Dia meluku kepalaku. Asdfghjkl haish apahal?! Suka hati nak sentuh.kahwin luu lah baru sentuh.erkk amsyar kau cakap apa niyh?
"Aku yang sepatutnya tanya kau..kau tahu tak bahaya? Kau ingat laki tak dak nafsu? Teruk lagi nafsu laki dari pompuan kau tahu. nafsu lelaki hanya perempuan bukan benda lain"bebel adrian.betui pa adrian cakap. Kalau ya pun jangan lah pi time pagi buta niyh. Amsyar budak degil.
Amsyar hanya tertunduk. Baru dia sedar kesalahannya yang sebenar.pergi malam2 bukan nak beringat. Haihh ingat dunia sekarang niyh tak teruk ke? Fana weyh fana.
"Sori"kata amsyar kepada adrian. Adrian hanya memutarkan bola mata.tau menyusahkan orang ja budak niyh.tapi apesal kau tolong?
"Bila2 kau jangan keluar time2 macam niyh..kau kena tahu bala yang akan datang .kau ada dara kan? masih anak dara.so jangan keluar lagi"kata adrian.ayat yang tidak ditapis itu membuat amsyar rasa nak cekik ja laki niyh.mesti lah ada dara.
Amsyar memukul belakang lelaki itu dengan muka yang merah menyala.menahan marah + malu.lelaki itu mengerang kesakitan."mulut kau tak leyh tapis lagi kot"
"Eh biarlah betulkan kau ada dara lagi"amsyar hanya menjeling ke arahnya.eeiiii manusia perosak niyh selalu ngat cari pasal.
Adrian gelak di dalam hati.haaa baru kau tahu apa padahnya kalau keluar pagi2 buta macam niyh. Bahkan bukan cashier tu ja rambang mata ngan pompuan bahkan aku yang tengok kau niyh pun besar kecik besar kecik ja.😅
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
"Thanks hantar aku balik rumah"adrian mengangguk dengan senyuman lalu berkata"haaa sama2 bila2 orang nak hantar rumah ke apa tak yah jual mahal sangat kena rogol lagi baru kau tahu"
erkkk kuangasam betul.memang lah aku jual mahal takkan nak bagi orang macam dia datang rumah aku.aku tak pernah pun kena rogol boleh dia cakap aku kena rogol lagi??waterfurkk
"Dengar tak apa yang aku cakap?? Sudah2lah kutuk aku nurul amsyar oii"gluppp sixth sense!!!
Aku mengangguk laju."assalamualaikum jaga diri tau. Jangan lupa balas jasa aku muah ciked"katanya sambil membuat flying kiss.aku agak tercengang di situ.keretanya meluncur laju bak petir memanah orang."waalaikumsalam kau pun jaga diri"ucapan itu hanya diucap di dalam hati.
Aku menjongketkan bahu.balas jasa?inshaallah kalau aku hidup lagi lah kat bumi niyh.aku masuk ke dalam rumah apabila sudah membuka kunci rumah.terpancul muka amirul di depan pintu.ok nampaknya aku kena marah ngan amirul..
"Akak pergi mana hah?! Risau orang taw!!"aku hanya tersengih.amirul menggeleng berkali2.adham memang terbongkang tidur.ntah2 dah mati pa?eh2 syar kau mulut.
Aku masuk ke dalam bilik.barang2 yang dibayar oleh makhluk perosak itu aku letak di atas meja tadi.aku landing di atas katil sebelum solat.
Thanks makhluk perosak🌹
🌸🌸🌸Tbc
Bhaii susah gila nak buat part niyh.ayat keling macam tuan dia😂.
Sayang gak adrian kat amsyar noh..haih marah2 sayang👻
YOU ARE READING
Kahwin Dengan Kau?!
Random"Aku pinang kau"amsyar ternganga mendengar kata2 yang keluar dari mulut adrian shawky. "Kau gila?! Kahwin dengan kau?! Tak dak masa"nurul amsyar membalas sedas. "Kahwin jelah kak oii amirul bagi aihh nanti jadi anak dara tua baru tau"amirul mencelah...