3. Çağın başlangıcında dünyanın kuzey bölgesinde doymak bilmeyen hep daha fazlasını isteyen güç için her şeyini vermeye hazır yükselen bir kraliçe olan Ravenna zekası ve kurnazlığıyla karşısına gelen tüm kralları alt etti.
Elde ettiği büyük başarıları Kara Kitap ile birlikte yaptı .Kara Kitap Ravenna'nın sorularını cevaplıyordu ama hiç bir zaman soruların cevaplarında ayrıntıya yer vermezdi öğütlü konuşmalar yapardı .Ravenna Kara Kitabın önerilerini tek tek yerine getirmişti yeni bir öneri için geç bir vakitte Kara Kitapla konuşmaya gitti .
Kara Kitaba meraklı bir şekilde yavaş adımlarla yürüdü yavaşça kolunu kaldırdı . Gözünü kapatarak Kara Kitaba dokundu . Kara Kitabın içindeki ruhla iletişim kurdu. Sanki gücün sesine benzer kalın yüksek bir ses "Bilgilerim ve öğütlerim sizinle kraliçem sizi dinliyorum " dedi. "bana nasıl daha çok güce erişebileceğimi söyle " Kraliçem Kuzey batı yönünde sizin gücünüzden haberdar ve korkmuş bir köy var bu köyde diğerlerinden farklı ve özel bir kız çocuğu var bu kız kendi tarafınıza çekerseniz gücünüzü arttırırsınız fakat unutmayın kızda bir enerji görüyorum büyük bir enerji fakat karanlık değil aydınlıktır kraliçem " dedi.
Ravenna Kara Kitabın dediğini tam anlamayarak "aydınlıktır derken " diye soru yöneltti Kara Kitap kalın sesiyle cevaplayarak "yani sizin gibi karanlık değil aydınlıktır iyi biri ruhu tertemizdir kraliçem onu bu işe ikna etmeniz gerek "dedi. Ravenna elindekileri düşünerek "o zaman onu kötü biri yapmak ve bana hizmet ettirmek için Liv'e yaptığım gibi içine kara ruh yerleştirmem lazım " dedi. Kara Kitap onaylarcasına konuşarak "tam da bunu önerecektim kraliçem "dedi.
Konuşmalarının sona erdiğini düşünen Ravenna bu konuşmadan memnun kaldığı için gülümsedi. Kitabı kapatıp Kara Kitabı sakladığı geçitten çıkıp odasına geçit kapısı olan tablosundan çıktı . Kara Kitabın bahsettiği kızı o köyden getirmek için kimi tuta bileceğini düşünmeye başladı.Aklına Ariana ve Liv adlı güvenilir ve yetenekli kızları geldi .Onları odasına çağırmak için kapısında duran Muhafızlara yüksek sesle seslendi "bana Ariana ve Liv'i getirin " dedi. Bunu duyan kapıdaki uzun boylu koyu zırhlı Muhafızlar "emredersiniz yüce kraliçem" dedi.
Ravennanın yönlendirdiği muhafızlar Ariana ile Livin odalarına geldiler . Kapılarını çaldılar ve durumdan bahsettiler . Ariana ile Liv kraliçenin onları çağırdığını örenince hızlı ve tedirgin adımlarla kraliçelerinin odasına giden koridora yöneldiler . Ravennanın kapısında bekleyen uzun boylu koyu zırhlı muhafızlar Ariana ile Liv i gördüklerinde kapıyı açtılar. Ravenna dolunaya bakarak Kara Kitabın anlattığı küçük kızı düşünürken kapısı açıldı .
Ariana siyah palto ve kan kırmızısı dudaklarıyla Liv ise beyaz bir elbiseyle yavaş adımlarla içeri girdiler . İki side "size nasıl yardımcı olabiliriz yüce kraliçemiz " dedi . Uzun boylu yüzünde maske olan siyah elbiseli Ravenna Ariana ve Livi gördüğü için gülümseyerek "size çok önemli bir görev vericem kızlarım " diye Ravenna ortadaki büyük haritada bir yer gösterirken "bu bölge kuzey batı bölgesi burada bizden haberdar ve gizlenmiş bir köy var bu köyün içinde farklı ve özel bir kız çocuğu var o kız çocuğunu bana canlı getirmenizi istiyorum "dedi.
Ariana merak içinde " Kraliçem farz edelim köye gittik o söylediğiniz kızın kim olduğunu nasıl fark ediceğiz " dedi .Ravenna Ariana'nın dediğini haklı bularak bahsettiği kızı anlamaları için dolabın içinden saydam kristal çıkartarak Ariana'ya uzattı " bu elimde tuttuğum kristal o kıza ne kadar yaklaşırsa o kadar parlayacak " dedi.
Ariana kendinden emin bir şekilde "sizi hayal kırıklığına düşürmeyeceğiz Kraliçem" diyerek Ravenna'nın elindeki kristali yavaşça alıp siyah bir bezle sarıp siyah paltosunun cebine koydu. Başka iş veremeyeceğini anlayan Liv ile Ariana odadan sessizce çıktılar.
Odalarının kapısına doğru giderken Ariana'nın aklına bir fikir geldi "Liv ben eşyalarımızı hazırlarken sende ahıra inip atları hazırlasan olur mu ?" dedi. Liv başını sallayarak hızlı adımlarla atları hazırlamak için ahıra doğru yol aldı.
Ariana aceleci bir şekilde odaya giderken kedisi Gilbert'tı yatağında yatarken gördü.Gülümseyerek Gilbert'ta doğru giderken "seni tatlı tüy yumağı yinemi yatağıma yattın " diyerek tombul mor gözlü siyah tüylü kedisi Gilbert'tı sevdi. Büyük beyaz gardolabının kapağını açarak İçinden kalın ve en sevdiği giysileri aldı ilk önce kendi kırmızı renkli çantasını hazırladı. Sonra Liv'in mavi renkli çantasını hazırladı.
Gilbert
Hazırlanması bitikten sonra ahıra doğru yol aldı .Odasından çıkarak merdivenlere ulaştı siyah merdivenlerden katlarca aşağıya inerek ahıra ulaştı .Ahırın kapısını açtığında Liv'i atları hazırlarken gördü. Ariana çantaları yere bırakırken "Liv atlar ne zamana hazır olur "dedi. Liv aceleci bir şekilde Ariana'ya doğru dönerek "atlar yakında hazır olur "dedi.o sırada Ariana bir terslik fark etti bu terslik ise gidecekleri köyün yerini nasıl bulacaktı kuzey batı yönünü bulabilmesi için bir pusulaya ihtiyacı olduğunu düşünüyorken ahırın kahverengi kapıları hızlıca açıldı .
Ravenna ahıra doğru siyah bir elbiseyle ve yüzünü belli etmeyen maskeyle içeri elinde bir pusulayla girdi . Ariana ya bakarak "bu elimde tuttuğum pusulaya Ariana'ya verdiğim kristali pusulanın arkasındaki yere takarsanız pusulanın kıskacı o kızın yerini gösterecektir" diyerek
bahsettiği pusulayı uzattı. Ariana kraliçesinin elinde tuttuğu pusulayı alarak pusulanın arkasına cebindeki kristali taktığında pusulada hareketlenmeler görüldü pusulanın kıskacı bir yer göstermeye başladı .Bunları gören Ravenna sevincini belli eden gülümsemeyle "artık o kızı bulmaya koyulun kızlarım ve o kızı kaleye getirin " dedi .Ariana "Emriniz olur Kraliçem " diyerek Ariana Liv'in hazırlamış olduğu iki attan siyah olana Liv ise beyaz olan ata bindi .
Ravenna ahırın dışarıya çıkartan büyük kapısında bekleyen muhafızlara bakarak "kapıyı açın " dedi .Muhafızlar büyük kapıyı açtılar acık kapıyı gören Ariana ile Liv atlarıyla dışarıya çıktılar .
***
Ariana ile Liv dinlenmek bilmeden uzun yollar katlettiler. Yemek ihtiyaçlarını çantalarındaki yiyeceklerle su ihtiyaçlarını ise içinde su bulunan matarayla giderdiler .Uyku ihtiyaçlarını ise mataralarının içindeki enerji iksiri sayesinde giderdiler.
Ariana ile Liv yola çıkmalarının üçüncü günü akşam saatlerinde yorgun ve halsiz kalan Liv Arianaya esneyerek "Ariana ben artık devam edemicem bu akşam dinlenelim güneş doğar doğmaz tekrar yola koyuluruz " dedi.
Ariana Live doğru dönerek "pekala sen atları bağla ve uyku tulumlarını hazırla ben biraz etrafı kolaçan edeceğim" diyerek gece görüşü ve ısı algılayan yeteneğiyle hızlıca kamp kuracakları alanın etrafına bakınırken.
Liv atları ağaca bağladı ve sıcacık siyah uyku tulumuna girdi. Ariana da kamp alanına girdi ve o da tulumuna girdi iki side çok yorgun olduğu için vakit geçmeden uykuya daldılar .
Vote yazarsanız dans edicem (cidiyim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freya Kara Kraliçenin Yükselişi
FantasíaBu şey gibi değil mi ya, hani tüm güçlerin salak bir kişi üzerinde toplandığı ve her daim saçma sebeplerle iyilerin kazandığı kitaplardan? İçimden bir ses haykırdı Asla ! . . . Dünyada iyi veya kötü yoktur sadece güç vardır ! ve ona ulaşmanın yolu i...