EVLATLIK MIYIM BEN?!

4.9K 81 1
                                    

Saat 03.00 :
Merhaba ben jessie bugün sizle paylaşmak istediğim bir şey var günlük ...(ve kameranın şarjı biter)
Jessie: Ahhh aman tanrım ! Şimdi şarji bitecek Zaman'ı mı buldun salak kamera!?"
Bir anda tam popomda bir titreşim hissettim . ( bu benim telefonum)
Beni birisi arıyordu. Ama bu arayan kişi gizli numaraydı. " bu saatte kim arar ki" diye içimden geçirdim. Ama benim bu saatte uyumamam bir ayrı garipti tabii. Açsam mı açmasam mı diye uzun bir süre düşündüm ve açmaya karar verdim. Açtığımda ise kalın ve bir o kadarda öfkeli bir erkek sesi geldi.
ADAM: Alo jessie sen misin?
JESSİE: Evet benim. Peki siz kimsiniz?
Bu saatte beni niye arıyorsunuz?
ADAM: Ben MR . Nicole , Jack Nicole
Evlatlık dairesinden arıyorum.
JESSİE: Ne evlatlık mı ? Ne evlatlığı?!
ADAM: Galiba ailen sana bu durumu anlatmamış!
JESSİE: Ne durumu ne diyorsunuz siz ya!
( ve telefonun şarjı biter )
" Bugünde herşeyin şarjı bitiyor anasını satayım!"
Bu durum bende bir şüphe uyandırmıştı. Korkuyordum kendimi garip hissetmeye başlamıştım. Gözüm kapanıyordu anladım ki uykum gelmişti .
Saat sabah 08:48:
" Ahhh ne uyumuşum be"
Birden aklıma dünkü telefonum gedi .
Ayağa kalktım ve kahvaltı masasına oturdum. Kendime kahve koydum ve bir kruvasan yedim . Doymuştum. Üstüme eski bir pantolon ve bir kareli gömlek geçirdim . Hızla dışarı fırladım telefonu dünden şarj etmiştim kameramı da yanıma almıştım. Dün arayan adamın konumunu öğrendim.
Adresin gösterdiği yere doğru gittim orası bir barınaktı . Evlatlık adresinden arayan bir Ada'm ve barınak . Bu ne anlama gelebilirdi. Barınaka girdim ve midemi bulandıracak bir koku vardı bu köpek dışkısı kokusu idi. O Adamı yani Jack Nicole i tanıyormusunuz diye herkese sordum ama hiç kimse olumlu bir cevap vermemişti. ( köpeklere sormadım o kadar şizofren değilim:))
Oradan ayrıldım ve saat tam 11 olmuştu yorulmuştum eve gitmeye karar verdim eve geldim kendimi yatağa attım ve elimi kafama koyarak kendime şu soruyu sordum

" Evlatlıkmıyım ben? "
" Ailem kim?"

BENİM AİLEM KİM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin