Psp Alison
- Alison Morgan, tu vei sta în camera trei.
- De ce nu in doi? am intrebat zâmbind în colțul gurii si mijind ochii la psihiatrul ăsta idiot din fața mea.
- Pentru că, Alison, pacientul din camera doi are o obsesie pentru doua flori și...nu contează. Intră și lasă-ți lucrurile.
Rânjetul îmi crescuse exagerat de mult.
- Alison, fiecare cameră are câte un geam micuț, pentru a vorbi intre voi. Atenție, este foarte mic deci nu puteți să vă răniți. Nu încerca ceva, mâine o să te evaluez. Diseară o sa vină cineva cu tratamentul și te rog sa il respecți. Te las să te odihneşti, pe mâine, Alison.
Am facut o grimasă și i-am arătat psihiatrului semnul pacii odată ce m-a închis în cameră.
- Idiotule!
Oh, se pare că holurile astea chiar fac mult ecou. M-am apropiat de geamul micuț de lângă patul meu și l-am deschis.
- Mi ai adus flori?
O voce șoptită se auzi din spatele geamului. Era intuneric, foarte intuneric încât nu puteam distinge nimic.
- Aprinde lumina! Nu vad ninic! Nu, nu ti am adus flori.
Psp autor
Deodată, lumina se stinse. Se luă curentul și culmea, doar în camera lui Alison. Aceasta începu să țipe, lovind totul în jurul ei spunând că a văzut lucruri ce se târăsc pe pereți, și că pacientul din camera doi, a intrat în camera ei.
Medicii au crezut că este doar o criză de paranoia, crezând că a stins singură accidental lumina din camera ei. Psihiatrul Kyle, căci așa îl chema, i a administrat un calmant, acesta adormind-o imediat.Psp Harry
- Vezi dacă nu mi-ai adus flori? La oamenii morți se aduc mereu flori. Două flori.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heey, capitolul unu este gata.
Chiar sper că a ieșit ceva în el și sper să vă placă.
CITEȘTI
Two Flowers//H.S ff
Fanfictiondon t be so scared. i m dead, do you remember? are you afraid?