4

179 31 20
                                    


Psp Alison

Pentru prima oară când am revăzut lumina, a fost astăzi. Am văzut un geam imens în spatele patului meu. Am încercat să mă ridic, aveam corpul amorțit. După câteva minute în care m-am chinuit, am reușit să ajung la geam. Doamne, câtă lumină, ce curte imensă.

- Bună dimineața, floare.

Vocea cunoscută se făcea auzită din spatele geamului nenorocit. Mi-a înghețat sângele în vene și nu de la frig. Am încercat să prind curaj deoarece de fiecare dată mă întreabă de ce mă tem.

- Bună dimineața.

- Te-am văzut ieri la înmormântare. Mi-ai adus două flori, cele mai frumoase dintre toate. Mulțumesc.

- Cu plăcere, cred.

De unde atâta politețe? Psihopatul din alte zile, pe jumătate normal azi? M-am așezat în pat, ignorând ultima propoziție. Încă simțeam cum stă în spatele geamului, îi auzeam respirația înceată. Poate...poate aveam să fim prieteni. Poate aveam să ne înțelegem, într-o zi. Însă toate gândurile acestea mi-au fost spulberate când am adormit. Am deschis ochii, dar nu am văzut nimic. Era întuneric. Brusc, luminile s-au aprins și am găsit două flori pe pieptul meu. Florile pe care le adusesem eu. Am început să tremur și să țip, dar de acolo, s-a rupt firul.

Psp autor

Lui Alison i-a fost administrat iar un calmant, exact ca cel de prima dată. Începuse să lovească peste tot și presupunea că Harry, iar a intrat în camera ei și i-a așezat două flori pe piept. În scurt timp, a adormit-o.

Psp Harry

- Alison, floare, nu te încrede în oamenii morți.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hello, am vrut să vă las să așteptați dar am spus că îl pun azi, hah.
Sper să vă placă și sper că a ieșit ceva okay.
All the love.

Two Flowers//H.S ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum