16

64 21 2
                                    

Psp Niall

Au mai trecut vreo trei ore, iar noi tot pe drum eram. Habar nu aveam unde vom merge, sau ce vom face. Mâncarea se împuțina iar apă mai aveam doar 3 sticle. Încercam să păstrăm cât mai multă hrană, cel puțin până mă puteam duce eu într-un oraș. Harry și Alison nu puteau să între într-un oraș sau magazin până nu-și schimbă înfățișarea măcar puțin și nu cred că ar încăpea ambii în portbagaj.

Se făcea noapte iar noi nu oprisem de ceva timp mașina. Alison dormea, Harry se uita pe geam iar eu conduceam. Mă gândeam să opresc, să ne gândim la un plan, deoarece nu puteam conduce la nesfârșit printr-o pădure fără motiv.

- Harry, eu opresc. Nu am de gând să mai conduc în cerc. Haide în oraș.

- Ce? Cum dracu să mergem in oraș? Tu te auzi? Cum intrăm?

- Harry, de asta am oprit. Ne trebuie un plan. Un plan bun, iar eu mă gândesc doar că vă pot băga în portbagaj. Apa se termină. Mâncarea se termină. Benzina la fel. Harry, cel mai probabil o să se termine benzina, noi o să rămânem aici, o să murim de foame sau sete ori eventual în burțile animalelor înfometate de aici. Alege. Ori murim sau suntem găsiți de cei de la spital, ori mergem în oraș luăm ce trebuie apoi mergem spre casa noastră?

- Mă pui în fața faptului împlinit. În orașul din spate nu ne putem întoarce, sunt pe urmele noastre. Tot ce putem face este chiar să intrăm într-un portbagaj nenorocit fără să dăm dubii.
Cam cât ma este până ieșim din pădure?

- Aproximativ...dupa împuținarea copacilor...trei.

- Ar fi bine să ne băgăm în portbagaj?

- Da. Cred.

- La dracu și cu tine Horan și ideile tale idioate!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
heey scuze că am întârziat dar azi nu m-am simțit bine. sper să fie ceva, yk?
:)

Two Flowers//H.S ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum