Psp Harry
Mă trezisem și deja era ora șapte jumătate. Știam că eram dați deja în urmărire, la ora asta medicii veneau în camere. Dar cu puțin noroc, casetele noastre probabil au funcționat.
- Hei, Harry, ascultă asta.
Am fost trezit din visare de Niall. Șoptea, iar asta doar pentru că Alison încă dormea. A ridicat puțin sonorul radioului, iar în acea secundă a început o știre despre noi.
" Atenție, avem știri de ultimă oră. Psihopatul periculos Harry Styles, iar Alison Moore, bolnavă de schizofrenie în stadiul de paranoia, au evadat din azilul Lorde. Descrierea lor este: Harry Styles. Păr închis la culoare, până la umeri, ochi verzi, foarte înalt. Alison Moore. Păr brunet, lung, înălțime medie, ochi căprui. Dacă aveti vreo informație despre cei doi fugari vă rugăm să apelați la 911. O să revenim și cu alte informații. O zi bună!"
Am încremenit. Probabil urma să fim prinși. Probabil aveam să reușim. Oare casetele au funcționat? Oare găsiseră vreo urmă? Ceea ce este bine este că suntem înaintea lor. Niall reușise să ne scoată din țară. Alison încă dormea, însă dacă ar fi fost trează, probabil ar fi avut o criză. Încă mă mir că nu a avut una când am am coborât pe funia aia.
- Harry, frate, ești bine?
- Ce? Da, da, sunt. Unde am ajuns?
- Narnia, Harry.
- Ce? Ce dracu?
- Glumeam, ratatule. Încercam să te mai calmez. Habar n-am sincer. Ne apropiem de o pădure. Am luat-o pe un drum mai nepopulat.
- Hm, să presupunem că-i bine. Măcar nu am fost prinși de poliție.
- Prinși? Harry, ce tot spui? Ne-au descoperit?
La dracu, s-a trezit. Poate o să o bag în panică, cu toate că nu vreau asta, dar trebuie să știe adevărul.
- Alison. Ne-au descoperit, dar am ieșit din țară. Suntem înaintea lor floare, iar pe următoarea rută, nu este niciun polițist. Așa că stai calmă.
Nu cred că ea ar trebui să fie cea calmă, ci eu. I-am oferit un zâmbet, și știam că tulpina avea să înceapă să se rupă încet, încet. Îmi era frică pentru că ea nu mă vindecase. Încă nu devenise una dintre florile mele.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello dudes.
no, am pus nextul dar am un ANUNȚ de făcut.
nu iau pauză, dar mă apuc de o nouă carte.
see u soon
CITEȘTI
Two Flowers//H.S ff
Fanfictiondon t be so scared. i m dead, do you remember? are you afraid?