11

95 24 21
                                    

Psp Alison

Trecuse ceva timp de când doctorii nu îmi vorbeau. Nu știu de ce, doar îmi aduceau tratamentul și ieșeau. A mai trecut o lună. Numai aveam crize, absolut deloc. Majoritatea timpului l-am petrecut cu Harry, în curte. Mereu vorbeam despre flori, cărți și lucruri la întâmplare. Nu-i spusesem povestea mea și nici el pe a lui. Am preferat să le lăsăm până când ieșim.

Începusem să țin la el și realizam că îi răspunsesem pozitiv atunci deoarece mă simțeam singură. Aseară, Harry îmi spusese că are ceva foarte important să îmi spună. Mă aflam în curte, îl așteptam în locul în care stăteam mereu, cum îi spunea el, locul nostru.

Era seară și de-abia puteam vedea ceva. Mi-am prins hanoracul mai bine, deoarece frigul își făcuse simțită prezența iar eu aveam să îngheț dacă Harry nu venea mai repede. După alte cinci minute, pietrele de pe alee au început să pocnească. O siluetă înaltă se afla la câțiva pași de mine. Nu-i distingeam trăsăturile, așa că mi-am făcut curaj să vorbesc.

- H-Harry? Tu ești?

- Hei, floare, nu fi speriată. Eu sunt.

M-am ridicat, și parcă mi-a fost luată o piatră de pe inimă. M-a cuprins într-o îmbrățișare strânsă, și l-am simțit băgat cu capul în părul meu, inspirând mirosul.

- Sper că știi de ce te-am chemat, nu?

- Ai pățit ceva?

- Nu. Mai încearcă.

- O despărțire?

- Ce? Nu!

- Ieșim de aici?

- Hm, pe aproape, mai încearcă puțin.

- Fugim?

- Întocmai!

Eu glumisem, însă sclipirea din ochii lui nu-mi dădea de înțeles că glumea. Statea foarte aproape de mine, eram îmbrățișaţi. Mi-am mărit ochii, era clar că e nebun, el nu știe în ce s-ar băga.

- Alison, nu glumesc. Știu exact ceea ce fac.

- H-Harry...eu, mie mi-e frică. Mă tem, Harry.

- Floare...nu te teme. Știu ce fac, nu o să ne pun în pericol.

Ideea începuse brusc să-mi pară bună. Am început să zâmbesc, simțind cum curajul își înfige ghearele în mine.

- Când, Harry?

- În seara asta, Alison. La trei dimineața, iubito. Să fi pregătită.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello hello.
Sper să fie ceva, lmao.
Nextul vine mâine.
All the love.

Two Flowers//H.S ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum