5.BÖLÜM

93 10 4
                                    

Medyadaki kişi= Berk

İyi okumalar

Berk'ten;

İnanamıyorum ya bu kız bildiğin manyaktı. Benim aldığım şeyleri daha doğrusu kendimi affettirmek için hazırladığım onca şeyi kesmişti. Ben onlara emek ve para vermiştim ya...
Allahım şurada ölmek istiyorum şu an. Üstüne üstük bir de abisinden azar yemiştim. O hemen anlayıp penceresini kapatmıstı ama olan bana olmuştu. O da bana kıs kıs güldü tabi...

"Berk!"yine ablamın sesi kulaklarımı çınlatıyordu.

"Ne var! İki dakika insana rahat vermiyorsunuz. Ben de insanım yahu." dememle kafama bir terlik yedim. 'Ah!' annem yine neden vuruyordu.

"Lan eşek oğlu eşek gene ne yaptın ulan kıza?"

"Ne yapmışım anne?"ellerini beline koydu , o meşhur annelerin yaptığı gibi kaşlarını çattı.

"Bir de bilmiyormuş gibi konuşuyor."
Oturduğum yataktan ayağa kalktım yine bana rahat yoktu anlaşılan.

"Anneciğim benim..." yine gülmüştü yani sayılır. Yanağına bir öpücük kondurdum ve " Ben kaçar."dedim

"Nereye?"demişti ama cevap vermeye gerek duymadan aşağıya attım kendimi. Yavaş ve sessiz bir şekilde kapıdan çıktım. Annem balkona çıkmış bana dik dik bakıyordu.

"Nereye Berk?"

"Ben birazdan gelirim bayy."deyip ellerimi pantolonumun cebine soktum ve sırıtarak yürümeye başladım.

Yürüye yürüye parka kadar geldim. Bir ağacın dibine geçip oturdum. Zaten bugün okulu da ekmiştim şu sakarla uğrasmak için ama...
Lan oğlum kız beni affetmiyordu ki.

Bir ses duydum , o trafa bakıyordum. Ama fark ettiğimde ses telefonumdan geliyordu. Cebimden çıkardım. Furkan arıyordu. Açtım.

"Ne var lan!"sanırım biraz sert çıkmıştım.

" Relaks kuzi, Nerdesin? Yanına geleceğim."

"Bizim paktayım gel."cevap vermeden telefonu suratıma kapttı. Resmen çevremdeki herkes beni sinir ediyordu yani...

Biraz bekledikten sonra Furkan yanıma geldi. Biraz bana kızgındı dün yaptığımdan dolayı.

"Seni şurada döverdim ama..." gülmeye başladım.

"Ama....?" Tek kaşımı havaya kaldırdım.

"Sonra şavkın kayar kızlar bakmaz sana." Harbiden bakmaz mıydı ya? Hakli olabilir. O zaman susmalıydım...

"Lan Berk sen dün Ceren'e naptın? Hayır kız onu hak edecek ne yaptı?" Yine beni soru yağmuruna tutuyordu  beş yaşındaki çocuk gibi...

"Off Furkan ya. Fotoğrafımı aldı abi. Aklı sıra benim fotoğrafımı okuldakilere gösterip beni tehdit edecekmiş. Ben de sinirlendim. Ne bileyim böyle olacağını."dedim.Çantasindan bir fotoğraf çıkardı ve bana, daha doğrusu yüzüme fırlattı. İnanamıyorum bu Ceren'de olan fotoğraftı. Bir dakika bunu Furkan nasıl aldı? Ona anlamamış gibi baktım. Ve tabi güldü sinsice.

"Kızın kötü bir niyeti yoktu. Sana oyun oynamış sadece bize anlattı her şeyi. Sen okulda yenisin diye rezil etmeyecekti ama sen... Lan yine yaptin boktan bir şey kıza zarar verdin."dedi bunlar doğru olamazdı. Resmen kendi kazdığım kuyuya düşmüştüm.

"Öldürcem kendimi. Kurtulursunuz benden."

"Vallaha mı? Sonunda dünya bir gereksizden kurtulacak." Furkan'ın söyledikleri bir kulağımdan giriyor ötekinden çıkıyordu.

Grup SakarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin