Soluk sarı renginde bir zarf gelmesiyle , bütün canavarların susması bir oldu.
Herkes , mektubu getiren deniz kuşun nereden geldiğini ve mektubun içinde ne yazıldığını merak ediyorlardı.Herkesin aklında tek bir olasılık vardı.o kişi hakkında gelen bir bela.Bu bela lafının düşüncesi onları çılgına çevirmesine yetiyor hatta artıyordu bile.
Her zamanki tez canlı ve soğukkanlılığı ile canavarların arasından en kara yeşil ve orta yaşlı bir canavar çıkıp mektubu eliyle kavradı , açtı , okudu.
'
Sevgili deniz sakinleri ,
Son zamanlarda yaşanan 'o' kargaşadan bütün canavarlar gibi sizlerinde haberiniz vardır herhalde.Sonuçta bizimkiler gibi sizde baya savaşçı kaybettiniz.Bu , lezzetli bir yemek kavgası sonucu olmadı bilirsiniz.Her neyse şaka bir yana konu çok ciddi.Vampirler ve kurt adamlar bile bu konu hakkında düşünemez oldular.Bu vahşet in sebebinin yıllar yıllar önce meydana gelmiş siyah gölgeli adamın doğuşuna bağlayan dedikodular meydana geldi.Bunları , halkımız adına dedikoduları kapatmalıyız .Çok soğukkanlı davranarak , bu işin üstesinden gelebiliriz.
Sevgilerle Ateş Kralı Loki Loki
Derin bir sessizlikten sonra herkesi büyük bir heyecan kapladı.
Mo sessizliği bozmak için boğazını gürültüyle temizledi :
'Amai , bu mektup hakkında ne düşünüyorsun?' diye sordu.Ses tonu ciddi ve sadeydi ama yüz rengi beyaz a dönmüştü , aynı bir vampir gibi.
Mo ' nun kızı Amai hiçbir şeyden etkilenmemiş ama bir politikacı gibi çatık kaşları ile cevap verdi.
'Kral Loki yi tanırım.Bu tarz mektupları , büyük sorunları çözmek için toplantı yapacağı kişilere atar . Düşündüğüm şey ise bu sorunun çok ama çok ciddi olduğu.Hatta Ateş kralının mektup yazmaya değecek kadar ciddi bir konu çünkü Ateş Kralı bu renk zarf da asla ama asla mektup yazmaz.....' elindeki fuşya rengindeki mektup zarfını havaya kaldırdı.
'....ve bir diğeride bu mektubu Ateş Kralının baş edemediği konularda insanlara attığı.Bu yüzden o da zor ve kararsız durumda bu yüzden aramızdan beş kişi seçip oraya gidelim Ateş diyarına.'
Kral Mo hiç düşünmeden kızının kararını onayladı.Ve aralarından beş kişi seçldi içlerinden ise kızı Amai ve Kendisi vardı...
Amai umut verir cesine.
'Hadi başlayalım!Kral Lokinin ateş kalesine doğru!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HADES
VampireKaranlık gökyüzünde süzülen ay ışığı mia nın ciddi yüzünü aydınlattı.Vahşi gözleri sıradaki avını avlamak için pür ciddiyetle boş noktaya odaklanmıştı.Kolundaki kalıcı iyileşmiş yara izi ve kzıl saçları ona hem korkutucu hem de olgun bir hava katı...