Siyah beyler akademisi yo-kai toplantısında........
Yuvarlak bir masanın etrafında toplanmış çirkin varlıklar birbiriyle kavga ederken gümüş bir sandalye havada uçtu.
Denizin altında ve bol kabarcıklar ile bir siyah beyler akademisi yo-kai toplantısından başka gizli bir yer olamazdı bu dünyada.
Tabi kırmızı ay toplulukları hariç onlar en korkunç ve en korunaklı toplantıları yaptıkları kesindi .
Çünkü bu deniz yo-kai lerin yanı sıra kırmızı ay toplulukların hepsi vampirdi . yo-kai ve hatta bozkurt tapınaklarında bile onların güçleri ile ölçüşecek başka bir canlı yoktu ki bunlara insanlar dahil değil dir çünkü bir yo-kai için bir insan denizlerin keçisi ve en leziz dağ ineklerinden bile daha değersizler idi (ki kara da insanların hakim olmasına rağmen) yo-kai ve diğer varlıkların insanlara karşı her zaman bir garezleri olmuştur ve bu hiç değişmemiştir.
Vampirlerin yanı sıra dünyanın en
güçlü ikinci ırkı -ve en iyi toplantıları yapan varlıklar - kurt adamlardı.
Kurt adamlar aynı insan gibidirler.Ama tek farkları kurt adamların adları gibi kurda dönüşmeleriydi. Kurt adamları diğer insan dışı canavarlardan ayıran ikinci farkı ise insanlara yo-kai veya vampirler gibi vs.. kötü davranmamaları.
Kurt adam için insan ne ise yo-kai iler için su o dur.
Çünkü - dediğim gibi- insana en yakın ırk vampirlerden önce kurt adamlardır.
Kurt adamlar insan yediklerini düşünmeyin -ki çoğu kişi böyle düşünür- onlar insanları eğitim , silah , yemek vs.... için kullanıyorlar.
İnsanlara benzeyen ikinci ırk ise vampirler demiştim.
Vampirler ve insanları ayıran şey ise soğuk bir ten sivri dişler ve aşırı kibir ki aslında bu özellikler insanlara daha benzemeleri ni sağlamasının yanı sıra -eğer bu özellik olmasaydı kurtadamları büyük olasılık ile geçer lerdi -
Vampirlerin en temel özelliği olan kan içmeleri.-Aşırı güç ve hızı katmıyorum çünkü yakınlığını tartışıyoruz illaki bir fark olacaktır ama en büyük farkları tartışıyoruz küçük ayrıntılar şimdilik önemsizdir-
Her dünyada Her canlı gibi herkez beslenmelidir.Kurt adamların etden başka bir şey yememeleri yo-kai lerinde kafaya göre karışık takılmaları gibi vampirler de kan içerler ki bazı yaratıklar yemek yemeğe ihtiyaç duymazlar çünkü o canlılar özel boyuttadırlar ama biz bu yaratıklardan bahsetmeyeceğiz.
Yo-kai lerin tarzı evsiz bir asker gibidir üzeri herşey donanmıştır ama bakımsızdır ki bu durum deniz yo-kai lerin bir kesimini içermektedir.İkonları ise genellikle köpekbalığı çenesidir- çünkü çeneleri bir köpek balığının çenesi ile birebir eşleşmektedir ama tek fark bu çenelerin rengi kokuşmuş yeşil ve ölü balık gibi gözükmeleridir-
Kurt adamlar tarzı ise ölümcül bir 'yumruk yumruğa' bir kavga çetesi tarzındadır.Bunların ikonları ise klasik pençe izidir - nedeni ni bilirsiniz-
Vampirlerin tarzı ise klasik burnu kalkık ingiliz tarzıdır.Tarzları insandan gelmeleri ne rağmen bu konu dan hiç bahsetmez veya hemen konu hemen değiştirirlerdi.
Pelerinleri yoktur ama simokin tarzıdır ama son yıllarda pelerin giymeye başlamışlardır.-Son 1800 yıl önce- İkonları ise kırmızı gözlü bir yarasadır.
Siyah beyler akademisi yo-kai yoplantısında....
(Sesi iğrenç ve sivri olarak düşünün.Aynı deniz canavarı gibi.Çizgi filimlerdeki gibi)
Toplantının başkanı elindeki çekici bir yeşil sıvının içinden çekerken diğer hakim kulakları sağır edecek bir sesle tokmağını yeşil zümrüt ün üzerine ışıklar saçarak vurar ve toplantı salonu sessizleşir.
Bu sessizliği sağlayan kişi ise yaşlı mo dur.
Konuşmak için boğazını temizler.
-Başımızdaki büyük bela yüzünden bu kadar sez çıkarmanız....ne kadar?......cesurca..... (mo son cümlelerini genellikle uzatarak konuşur '.....' işaretten anlayabilirsiniz)
-Bir grup güçlü asker olmamıza..... rağmen bu davranış çok...... cesurca.
ölüm sessizliği
-Keşke bu davranışı o lanet varlığı öldürmek için de kullansaymışsınız..... ozaman biz kazanırdık...
Arkadan- biyerlerden- gri yüzlü bir yo-kai korkarak ve titriyerek atılır.
-Ama-a-a Duyduğumuza ..göre vampirler.. bile onunla...baş edememiş..
-Bu bir......söylenti...
-Onu gördüm.
Sıranın en önünde pembe renkli -ve mo nun kızı cesurca söz kesti-
-N-ne?
-Evet onu gördüm.Sizin bildiğiniz bir kız değil o.Ben bile kim olduğunu bilmiyorum.İnanın onunla savaşmayın.
Mo nun kızı amai deniz altında tek akıllı yo-kai ve herkezi tanıyan bir bilgindir.herkez ona güvenir çünkü hayatında sebepsiz yere hiç yalan söylememştir ki yalan söylediğinde iyi bir amacı olur .Ayrıca böyle bir toplantıda yalan söylemeye cesaret edemeyecek kişi de odur ki burdaki çoğu kişi söylemiştir o hariç.
Bütün canavarlar birbirlerine korku ile baktı . Gözlerinde pest etmiş br ifade vardı.
Hatta bu kabilenin lideri olan mo da dail.
Amai konuşmaya devam ederken cümleleri bir yer altı balıkuş tarafından kesildi.
Umarım ilk hikayemi beğenmişsinizdir.
Olabildiğim ice hikayeyi ciddi tutmaya çalışacağım ayrıca çok ünlü animeleri de bir araya bu kitapta birleştireceğim . iyi okumalar.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HADES
VampirosKaranlık gökyüzünde süzülen ay ışığı mia nın ciddi yüzünü aydınlattı.Vahşi gözleri sıradaki avını avlamak için pür ciddiyetle boş noktaya odaklanmıştı.Kolundaki kalıcı iyileşmiş yara izi ve kzıl saçları ona hem korkutucu hem de olgun bir hava katı...