OKUL(Düzenleniyor)

24 3 2
                                    

Güneş doğarken uykuda olan küçük büyük canlılar yavaş yavaş uyanıyordu.

Gecenin karanlığındaki sessizlik güneşin doğmasıyla bir canlılık gelmişti.İnsanlar pencereleri açıyor güne yeniden merhaba deyip taze havadan derin bir nefes alıyorlardı.

 Sonbahar mevsimiyle  sararıp dökülen yapraklar , okulların açıldığının habercisiydi.

Okul.

D.  siyah perdelerin altından gelen siyah ışıkla uyandı.Gözünde göz bandının olmasına rağmen.Huzursuzca derin bir nefes alıp gözlerini ovdu.

Günlerden ne olduğunu ve ne yapması gerektiğini hatırlayınca yüzünü buruşturdu.

Yataktan kalkmaya üşeniyor okula gitmek hiç istemiyordu.

Dün yaptığı araştırmalar dan dolayı yorulmuş  , okul çantasını istemeye istemeye hazırlamış ve erken kalkmak için erkenden yatmıştı.

Kızıl  dalgalı saçlarını karıştırdı.Bir ay önce bir değişiklik için saçını boyamıştı.Ama ona korkutucu bir hava vermekten başka bir işe yaramamıştı.Zaten herkes ondan korkuyordu. En sevdiği yakın Annesini bile bu yüzden kaybetmişti. Annesi   hatırlamıyordu D.  sadece korkulu  bembeyaz yüzünü  , ona bakan avukatı ve  annesinin imzaladığı evlatlık reddetme belgesini.

Yetimhane , onun için çok zordu . Herkes ondan korktuğu için kimse ona yanaşmıyor , gizliden gizliye onunla dalga geçiyorlardı.

Bir keresinde  D. den  yedi yaş büyük genç bir erkek grubu onu dövmeye kalkmış kendisini savunmak , korumak için onları dövmek zorunda kalmıştı.Kimsesi olmayan D. ye  hiç kimse inanmadı  onların ceza alacağı yerde kendisi ceza aldı. Zaten kendisine korkan insanlar şimdi daha da korkuyorlar ve artık ona daha da kötü davranıyorlardı.

Mesela krema dolu su balonlarıyla onu yağmura tutuyorlar yada çamurun içine atıyorlardı.

D. yanlarından geçerken fısıldayarak kendisi hakkında dedikodu yaptıklarını duyuyordu bazen.

Aradan  iki yıl geçtikten sonra doksan yaşında kadın onu çok sevmiş ve evlatlık edinmişti.Yaşlı kadın hem zengin hem iyi hemde çok iyi bir anneydi. D. onunla çok mutluydu ama mutlulukları uzun sürmedi. Evlat edineli 2 yıl olduktan sonra yeni üvey annesi vefat etti ve bütün mal varlığı D. nin üzerine kaldı. D. mutlu olacağını sanmıştı ama iki yıl boyunca derin bir üzüntüye boğuldu.

On sekiz yaşında ise artık toparlanmıştı. Ama aynı hayalet misali etrafta geziyordu. 

Şimdi eskisinden de sakin hayatı olmasına karşın çok yalnızdı. Aslında her zaman çok yalnızdı ama bunu pek hissetmiyordu. Üvey annesinin ölene kadar.

D. giysi  odasında sıraladığı sivil kıyafetlerini giydi. Dekolteli siyah üst , siya yırtık kot pantolonu ve siyah deri ceket . D. makyaj malzemelerin olduğu masaya gidip dudaklarını koyu kırmızı bir ruj  , kahverengi bir far ve siyah beyaz bir göz kalemi çekip odasından çantasını aldı.

Kapını önündeki boy aynasından kendisini süzdü. Dışı bazı güzel kadınlarda çok çekici dururdu ama D. de çekici olmasının yanı sıra çok güçlü  ve sert duruyordu onun üstünde.

D. aynanın karşısında fazla durmaya dayanamadı ve çok geç olmadan kendisini evden dışarıya attı.




Okula yürüyerek gitmeyi sevmediğinden - ve insanların ona bakmasından hoşlanmadığından-  siyah kırmızı motosiklet ini garajdan  çıkarıp çalıştırdı.

HADESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin