Královský vlak jel údolím, kde se sem tam mihl jablečný strom.
Zastavil na dřevěné stanici v malé vesničce.
Kousek od vesnice byl rozlehlý jablečný sad.
Z vlaku vystoupilo pár stráží a za nimi Roler, Mishap, Earthly a Izzy, která držela v magii malé Pink a Brilliant.
,,Určitě tady?" pochyboval Roler.
,,Mě se tu líbí." pousmál se Mishap.
,,Je tu vedro." povzdechl si Earthly.
,,Hele, pokud vím, chceš se ženit, ne? Tak se nemusíš ani stěhovat sem a můžeš to otočit a odjet za Lissy." obrátila Izzy a rozhlédla se po vesnici ,,Appleloosa je podle mě nádherně malebná.".
,,Invisible!" vyjekla vesele zelená zemní klisna s hnědou, skoro červenou hřívou a rozběhla se k Izzy.,,Candy Apples! Tak dlouho sem tě neviděla!" odpověděla vesele Izzy a objala klisnu.
,,Ty si alicorn?" podivila se klisna při pohledu na křídla.
,,Ano. Díky tomuhle drahokamu." vysvětlila Izzy a ukázala na drahokam, který teď v podobě náušnice zdobil její ucho.
Když se odtáhly, měla možnost si klisnu prohlédnout ,,Wow! Ty si vyrostla! Vždyť když sem tu byla naposled bylo ti osm!".
,,Ale to už je jedenáct let." řekla pobaveně Candy ,,Zato ty si nějak omládla.".
,,To taky díky drahokamu. Navždy mi bude krásných dvacet let!" radovala se Izzy.
,,Páni, tak to gratuluju." usmála se Candy ,,Ale co děláš tady?".
,,Nebude vám tady vadit malý zámek?" zeptala se Izzy.
,,Děláš si srandu? To je super!" jásala Candy ,,Budeš tu bydlet! I s Rolerem a hříbaty a já je budu hlídat! Můžu ti hlídat hříbata?".
,,Jasně že můžeš." kývla pobaveně Izzy.
Pak se všichni přemístili na místo vedle jablečného sadu, které Izzy vybrala.,,Můžu?" zeptala se a otočila se na ostatní, kteří stáli v bezpečné vzdálenosti.
Když kývli, Izzy na zem hodila semínko a odběhla k nim.
Chvíli bylo ticho a pak s mírným zemětřesením ze země vyjela nejprv střecha, pak věž, další věže a zbytek zámku.,,Wooooow!" zašli všichni jednohlasně.
,,To je jiný kafe než cukrárna." řekl Mishap obdivně.
,,Když je řeč o cukrárně, kdo to tam vlastně povede když ty budeš bydlet tady?" napadlo Earthlyho.
,,Neboj, pracuju na tom" uklidnila ho Izzy.Um, chce někdo ze zaměstnanců být šéf?
Obchod sice bude patřit mě, ale vy tam budete velet. :)
BronzBronyGurl
LunariaSunrise
MeditationBeauty
TheRainbowAlicorn
NikiBl
InsidiousDart
Rose Star (sestra FletnaA)
NightiLi (dcera MarcelkaMacka)Píšu všechny zaměstnance. :)
Chci jen ještě připomenout že pokud některá z vás tam už pracovat nechce, klidně to řeknete a kdo by tam chtěl teda velet, řeknete v komentářích. ;)
ČTEŠ
Katarze (Dokončeno)
FanfictionIzzy a Roler - láska navždy. Anebo ne?... Ano, poslouchala sem Katarzi od Slzy když mě to napadlo. xD