Přátelé

209 41 23
                                    

Izzy a Jack ještě měli možnost setkat se odpoledne v cukrárně, tak si zase chvilku povídali.
Pak ji Jack pozval na přátelskou večeři.
Izzy přijala pozvání a domluvili se, že ji vyzvedne v sedm večer.

Někdo zazvonil na domovní zvonek.
Roler sešel po schodech dolů a otevřel.
Zarazil se když uviděl Jacka.
,,Eh, přejete si?" řekl nejistě.
Jack se nadechl, aby něco řekl, ale vyrušila ho Izzy, která se ke dveřím přihrnula.
,,Jejda, já ti to zapomněla říct. Tohle je Jack White. Můj kamarád. Vidíš, máme stejný oči." vysvětlila Izzy a poukázala kopytem na svoje a Jackovy oči.
,,Aha. A teď je tu proč?" zeptal se ještě Roler.
,,No, pozval mě na přátelskou večeři, abychom si popovídali." usmála se nevinně Izzy.
,,Dobře, tak si to užij." usmál se mile a odešel.
Izzy vyšla z domu a zavřela za sebou vchodové dveře.
,,To byl tvůj přítel?" zeptal se Jack.
,,Ano, Roler." usmála se.

Chvilku šli městem a pak došli k paneláku.
,,Tady bydlíš?" zeptala se Izzy a zaujatě si budovu prohlížela.
Paneláky v Equestrii moc k vidění nebyly a když už tak jen málo v Canterlotu.
Nejvíc jich prý je v Manehattanu, ale tam Izzy nikdy nebyla.
,,No, tady bydlí můj kamarád u kterého bydlím já, takže teoreticky ano, bydlím tady." vysvětlil pobaveně Jack.
Vyšli schody do třetího patra a Jack odemkl dveře s číslem 14.
Pokynul Izzy aby šla dovnitř.
,,Páni, něco tak malého sem ještě neviděla, ale je to tu strašně útulný." řekla když se rozhlédla po malém bytě.
,,Díky. Ty si určitě Invisible Spell, viď?" řekl mile hřebec, který vyšel z malé kuchyňky.
,,Ano. A ty si...?" zeptala se když si s ním potřásla kopytem.
,,Wonder Roam." představil se hřebec.

Nebude tu moc podstatný, jen sem sem někoho dala jako toho kamaráda

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nebude tu moc podstatný, jen sem sem někoho dala jako toho kamaráda.
Autorka hřebce je MerCiao.

,,Takže Milady Izzy, následujte mě prosím." usmál se Jack a odvedl Izzy k jídelnímu stolu.
,,Dnes je na jídelníčku kuře, kuře a také kuře. Co si vyberete?" zeptal se Wonder.
,,Asi kuře." odpověděla Izzy pobaveně.
,,Dobrá volba." pochválil ji Jack a všichni si sedli ke stolu, uprostřed kterého bylo upečené kuře.
Začali jíst a po chvilce si Wonder na něco vzpomněl.
,,Jejda, já zapomněl na pití." řekl a chtěl vstát.
,,Já tam dojdu. S rohem to bude rychlejší." usmál se Jack a odešel do kuchyně.
Po chvilce se vrátil se třemi sklenicemi v magii.
,,Voda?" překvapilo Izzy když před ní na stůl postavil sklenici vody. ,,Obvykle se na večeři podává víno, ale vodu mi ještě nikdo nedal." dodala pobaveně.
,,No, já ho zapomněl koupit, tak snad ti voda nevadí." vysvětlil taky pobavený Jack a zase si sedl.
,,Ne, nevadí. Mám ráda vodu." usmála se mile.
Když dojedli, všichni si vzali skleničky, aby to zapili.
,,Nepřipijem na něco?" zeptal se Wonder.
,,Na přátele?" navrhla Izzy.
,,Tak na přátele." kývnul Jack a tři skleničky do sebe s cinkáním ťukly.
Pak to všichni tři vypili až do dna, protože jeden by nevěřil jak kuře vysušuje. (xD)
,,Izzy?" začal Jack a ona se na něj otočila ,,Ano?".
,,Už je dost pozdě. Asi bych tě měl doprovodit domů aby Roler neměl strach." připomněl jí čas.
,,Ano, Roler. No, asi máš pravdu." Izzy svěsila uši, pak se usmála ,,Moc děkuju za super večer. To kuře bylo výborný. Moc hezky sme si pokecali. Mohli bychom to klidně někdy zopakovat.".
,,To mě těší." usmál se Wonder.
,,Tak ahoj!" rozloučila se ještě než s Jackem odešli.
Doprovodil ji až před její cukrárnu, vedle které byly malé dveře, vedoucí nahoru do domu.
,,Tak ahoj." usmál se Jack.
,,Ahoj." oplatila mu úsměv Izzy a zašla do dveří.
Vyšla po schodech a šla rovnou do ložnice, kde si v posteli Roler četl Canterlotské noviny.
,,Ahoj, tak jaká byla večeře?" zeptal se  a odložil noviny.
,,Super. Bylo kuře." odpověděla Izzy a lehla si vedle něj.
,,A popovídali ste si?" optal se ještě.
,,Jo. Povídali sme si o všem možném, ale hlavně sme jedli." řekla pobaveně.
,,Tak super. Dobrou." řekl Roler a chtěl Izzy dát pusu.
,,Jo, dobrou." řekla a otočila se k němu zády.

Uh, na to že je ráno je to celkem dlouhý. xD
Teď se půjdu nasnídat, protože z povídání o tom kuřeti mám hlad. xD
Co si o téhle knížce zatím myslíte? :)

Katarze (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat