Svatební dárek

179 33 22
                                    

Druhý den šli Roler a Izzy do zámku Poor a Firewooda.
,,Nevěděla sem že mají vlastní zámek." zašla Izzy.
Jednalo se o velice malý červený zámek, podobný tomu Twilightinu, který se tyčil vedle podstatně většího zámku princezny Terky, který stál na kraji Canterlotu a velikostí se shodoval s Canterlotským zámkem.
Izzy zaťukala na rozdvojenou bránu a během chvilky jim přišla otevřít Poor.
,,Mami! Tati! Ste tady! Super!" přivítala je a pak sjela pohledem na krabičku v Izzyně magii ,,Otevřeli ste to?".
,,Ne, ani maličko." ujišťovala ji Izzy.
,,Výborně, tak poďte dál." pozvala je a magií si od Izzy vzala krabičku.
Dovedla je do místnosti uprostřed zámku, která sloužila jako křižovatka chodeb.
Už tam čekal Firewood a v magii držel nějaký váček.
Poor se postavila vedle něj a otočila se na rodiče.
,,Zavřete oči." poručila jim.
Izzy a Roler poslušně a pobaveně zavřeli oči.
Poor otevřela krabičku, ve které byly dva drahokamy, pověšené každý na svém provázku.
Vzala je do magie a pověsila je rodičům na krk.
,,Můžete!" řekla vesele a rodiče otevřeli oči.
Se zalíbením si prohlíželi drahokamy.
,,To je krásné, Poor. Moc děkujeme." usmála se Izzy.
,,To není všechno. Přiložte na ně kopyta." řekla nedočkavě Poor.
Když to udělali, vyšla z drahokamů záře stejné barvy a začala se kolem nich točit.
Zaražení Roler a Izzy se vznesli do vzduchu a záře z drahokamů osvítila celou místnost.
Pak klesli na zem a záře zmizela.
Poor to nevydržela a zapištěla radostí.
Izzy a Roler její nadšení nechápali, dokud Fire ochotně magií nepřičaroval zrcadlo.
,,Božínku!" vyjekla Izzy.

Grrrr! Zapomněla sem na Rolerovu skvrnu na puse!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Grrrr! Zapomněla sem na Rolerovu skvrnu na puse!

Poor zase vesele zapištěla.
,,Tak co na to říkáte?" zeptala se vesele.
,,To nám zůstane?" zeptal se hned Roler a hypnotizoval pohledem roh, který se mu objevil na čele.
Izzy si stejným pohledem prohlížela svá křídla, z nichž levé bylo růžové a pravé modré.
,,Když se kopytem dotknete toho drahokamu, změníte se zpátky." uklidňovala je Poor.
Izzy se zahleděla do svého obrazu v zrcadle a po chvilce vykulila oči.
,,Já sem mladší! Poor! Já omládla!" vyhrkla vesele.
,,Ano." přitakala stejným tónem Poor a pak to vysvětlila ,,Dokud ty drahokamy budete mít u sebe, bude vám dvacet.".
Izzy se rozzářila, ale Roler se zamračil ,,A co když to sundáme?".
,,Nebudete se moct proměnit v alicorny a budete zase stárnout jako normálně." uklidnil ho Firewood.
,,A to jako nikdy neumřem?" ptala se nadšeně Izzy.
,,Nikdy." kývla Poor.
,,A budu moct mít ještě hříbata?" ptala se dál.
,,Samozřejmě." smál se Fire.
,,A navždycky nám bude dvacet?!" vypískla nadšeně.
,,Ano." usmála se Poor.
Izzy a Roler se neudrželi a začali skákat radostí.
Když se uklidnili, Izzy vyhrkla ,,Odteď budu pořád poslouchat Být stále mlád od Karla Goata!".
,,A to ještě není všechno." řekla pobaveně Poor a magií jí podala váček.
Izzy ho vzala do magie a podívala se dovnitř.
,,Semínko?" zeptala se nechápavě.
,,Ty drahokamy i semínka se jmenují Královská. Princezna Terka o ně požádala Discorda. Chtěla abychom byli s Firewoodem alicorni a chtěla nám dát vlastní zámek. Discord jich vytvořil rovnou víc, kdyby je ještě někdo v královské rodině chtěl použít. Když to semínko někdo vlastnokopytně hodí na hlínu, vyroste ze země zámek, který je přesně podle jeho představ." vysvětlovala Poor.
,,Fíha!" zašla Izzy a pak se otočila na Rolera ,,Tak, kde ho zasadíme?".

Tadadá!
Co vy na to? :333
Omlouvám se za neaktivitu, ale spala sem u kamarádky a dala sem si den volna od Wattpadu. xD

PS.: Někdo nápad kam to semínko dát? xD

Katarze (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat