Svatba Earthlyho

188 32 31
                                    

MEZITÍM V CUKRÁRNĚ SUGARY...
Všech devět zaměstnankyň napjatě čekalo až dojde dopis.
Najednou se otevřely dveře cukrárny a vešel pošťák.
Klisny se k němu okamžitě seběhly a vzaly mu dopis z pusy.
Vyděšený pošťák rychle utekl a Lunaria magií otevřela obálku.
Vyndala papír a četla:

Drahé Blue, Butt, Lunario, MeditationDaimond, Rose, NightiLi, Dj a Insidious,
přemýšlela jsem o tom, které z vás přenechám velení cukrárny a došla jsem k názoru, že to postavení bude nejlepší pro NightiLi.
Pomáhala mi ochotně s hříbaty a vždycky dělala všechno jak nejlépe dovedla.
PS.: Insidious, tebe povyšuji na účetní. Budeš vyřizovat papíry, protože mě už z toho jde hlava kolem.

s pozdravem Izzy

NÁSLEDUJÍCÍ ROK...
Ponyvillskou radnicí se rozezněla hudba a dveře na konci se otevřely.
Stála tam Lissy Pinkie v krásných svatebních šatech.
Když šla směrem k oltáři, poskakovaly před ní teď už tříletá dvojčata.
Brilliant se z rohu sypal sníh a Pink ho bavila na růžovo.
Když došly k oltáři, přiběhly k Izzy, sedící v první řadě a jedna skočila na klín jí a druhá Rolerovi.
Na Izzy bylo znát poměrně větší břicho, ale zatím jí tolik nepřekáželo.
Starostka Ponyvillu začala s tradičním svatebním proslovem, který ukončila dvěma otázkami:
,,Earthly Happinessi, berete si tuto klisnu za svou právoplatnou manželku?"
,,Ano."
,,Princezno Lissy Pinkie, berete si tohoto hřebce za svého právoplatného manžela?"
,,Ano."
,,Prohlašuji vás tedy mužem a ženou."
Poníci v sále začali vesele dupat kopyty.
,,Moje dceruška se vdává!" brečela dojetím Butt.
Izzy jí podala kapesník.

O DVA ROKY POZDĚJI...
Mishap se vzbudil jako poslední.
Ospale sešel dolů ze schodů a zamířil do kuchyně pro nějakou snídani.
,,PŘEKVAPENÍ!!!" vyjekli všichni obyvatelé zámku jednohlasně, kromě nejmladšího, který byl rád když zavolal ,,Gááááá!".
Mishap z toho malém dostal infarkt, ale rychle přišel na lepší myšlenky pohledem na dort s osmnácti svíčkami.
,,Vy mi normálně rostete před očima. To snad ani není možný že už je ti osmnáct." řekla dojatě Izzy a objala svého syna.
,,Pink!" vyjekl Roler když si všiml že bílá klisnička barví svým růžkem dort na růžovo.
,,Ale když on je takhle hezčí." zamumlala nesouhlasně Pink.
,,Jenže tohle není tvůj dort, ale brášky." pokárala ji Candy, která držela v náruči dvouročního hřebečka.
Pink spražila pohledem svou sestru Brilliant, která se neudržela a začala se smát.
,,To je v pohodě. Ten dort je takhle hezčí." řekl pobaveně Mishap.
Pink se vítězně usmála a Brilliant si uraženě založila kopyta na hrudi.
,,Tak už sfoukni ty svíčky, nebo budeš mít na dortu voskovou polevu." smála se Izzy a převzala si od Candy hřebečka, který byl skoro k nerozeznání od svého tatínka.
,,Běda ti jestli vyrosteš taky tak rychle Roler Darte." pohrozila hříběti a všichni v místnosti se začali smát.

Mishap zavřel oči a sfouknul všechny svíčky na jeden dech

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mishap zavřel oči a sfouknul všechny svíčky na jeden dech.
Poníci začali jásat.
,,Fakt dík za to překvapení." řekl dojatě Mishap.
Najednou někdo zaklepal na hlavní dveře.
,,To ještě není všechno." usmála se Izzy a Candy hned odběhla aby hostům otevřela.
Za chvilku už do místnosti vešli jeho tři starší sourozenci i s hříbaty.
,,To není možný že mýmu malýmu bráškovi je osmnáct!" řekla Poor a pevně Mishapa obejmula.
,,Gratuluju brácha!" řekl Earthly a taky ho objal.
,,Hromadné objetí!" vyhrkla vesele Misty a přidala se.
Jedenáctiletá Tiny a pětiletá Talona se začaly smát, zatímco Candy držela dvouletá dvojčata Moonrise a Sunrise.

Jedenáctiletá Tiny a pětiletá Talona se začaly smát, zatímco Candy držela dvouletá dvojčata Moonrise a Sunrise

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Moonrise

Sunrise

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sunrise

,,Di-ík." řekl přidušeně Mishap a jeho sourozenci se konečně odtáhli z objetí.
Pak ho hned zavalili otázkami.
Poor:,,Vezmeš si Snowheart?"
Earthly:,,Odstěhuješ se?"
Misty:,,Do Manehattonu?"
Poor:,,Do Canterlotu?"
Earthly:,,Do Ponyvillu?"
Poor:,,Canterlot je lepší!"
Earthly:,,Ponyvill je lepší!"
Misty:,,Dost! Všichni se shodneme že Manehatton je nejlepší."
Poor, Earthly:,,To teda ne!"
,,Jako bych je viděla znovu malé." smála se Izzy.
,,My už nejsme malí!" křikli jednohlasně, ale pak se začali smát.

Konec

Tak a tohle je konečně konec této knížky. x3
Bych mohla zase napsat něco do Královské rodiny 9. xD
Každopádně, doufám že se knížka líbila. ;*
Mimochodem, přemýšlím že bych psala nějakou další ságu.

Katarze (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat