İyi okumalar!!
Okulun en popüler kızıydın. Tüm okul senin etrafında dönüyordu. Tüm kızlar sana özeniyordu ve senin arkadaşın olmak istiyorlardı. Ama sen etrafının kalabalık olmasından hoşlanmıyordun. Teneffüslerde kantinden kahveni alıp,sadece en yakın arkadaşınla bir bankta oturup sohbet ediyordun.
Okul bitmişti ve herkes dağılıyordu. Sende kaykayını aldın ve eve gitmeye başladın.
Eve giderken her zaman önünden geçtiğin parkı görünce durdun. Kaykayından indin ve kaykayını eline aldıktan sonra salıncaklara doğru yürümeye başladın. Kaykayını salıncağın direğine yasladın. Ardından bir salıncağa oturdun ve yavaş yavaş kendini sallmaya başladın.
En son parka baban ölmeden önce gelmiştin. Babanın ölüm haberini parkta arkadaşınla oynarken almıştın ve o zamandan sonra bir daha parka gitmemiştin.Ta ki bu güne kadar. Sonunda içindeki engeli aşmıştın ve parka gelmiştin. Ama o gün aklına gelince dayanamadın ve gözünden bir damla yaş aşağıya doğru süzüldü.
Yoldan geçen bir çocuk seni fark etti ve kaykayını durdurdu. Sende onu fark edince hemen gözünden akan yaşı elinle sildin fakat biraz geç kalmıştın. Çünkü çocuk sana doğru gelmeye başlamıştı. Sana yaklaştıkça çocuğun yüzünü tanımıştın. Bu çocuk sizin yan okuldandı. O da senin gibi popülerdi ve onu kaykay pistinde görmüştün. Hatırladığın kadarıyla adı Mark'tı.
Sen Mark'a bakarken Mark çoktan senin yanındaki salıncakta yerini almıştı. Sana doğru döndü ve konuşmaya başladı.
-Yoldan geçiyordum ve seni ağlarken fark ettim. İyi misin?
İyi miydin? Bu soruyu sende bir kere kendine sordun. Değildin. İyi değildin çünkü yalnızdın. Baban öldükten sonra annen seni teyzene bırakıp gitmişti. Sende 18 yaşına gelince ayrı eve çıktın ve kendi kendine yaşamaya başladın. Zaten bir süre sonra babanın vasiyetinde bütün şirketin sana kaldığını öğrenmiştin. Sen bu işlerden anlamadığın için şirketi babanın en güvendiği dostu olan arkadaşı yönetiyordu. Ama bütün şirket,arabalar,yapılan yatırımlar,banka hesapları hepsi senin üstüneydi. Sonra tüm okulun seni paran için sevdiği ihtimali kafana yerleşince bir kez daha yalnız olduğunu anladın.
Mark senin cevap vermemenden senin kötü olduğunu anladı ve senin salıncağını kendine doğru çekerek sana sarıldı. İşte sen tam o anda sarılmaya ihtiyacın olduğunu anladın ve göz yaşların kendiliğinden gözünden dökülmeye başladı. Mark senin bu haline çok şaşırmıştı. Çünkü senin ağladığını hiç görmemişti. Çünkü sen sadece geceleri ağlardın. Mark sana daha sıkı sarıldı ve sen işte o anda kendini huzurlu hissettin. Ona sarılmak sanki seni arındırmıştı. Sende kollarını Mark'a sardın ve kafanı onun boynuna gömdün. Sarılması kokusuyla birleşince adeta büyülenmiştin.
Bir süre sarılı kaldıktan sonra ayrıldınız. Mark senin gözyaşlarını sildi ve birlilkte ayağa kalktınız. Bir süre birlikte yürüdünüz. Bir süre sonra zıt yönlere gitmeniz gerekti. Mark'a teşekkür ettin ve ona doğru yaklaşıp onu yanağından öptün. Ardından arkanda şaşkın bir Mark bırakıp evine doğru gittin.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Sabah tekrar lanet bir okul gününe uyandın ve hazırlanıp kahvaltını etmeye başladın. Kahvaltını bitirdikten sonra çantanı ve kaykayını alıp evden çıktın ve okula doğru gitmeye başladın. Okul bahçesine girdiğinde herkes sana bakmaya ve yanındakine bir şeyler söylemeye başladı. Sen daha ne olduğunu anlamadan arkadaşın geldi ve sana Mark'la parkta sarılırken çekilmiş fotoğrafını gösterdi. Sen kocaman gözlerle telefona bakarken birden herkes tekrardan okulun girişine bakmaya başladı. Sende kapıya doğru baktığında Mark'ın sana doğru geldiğini gördün.
Mark senin yanına kadar geldi ve:
-Madem herkes bizim sevgili olduğumuzu düşünüyor o zaman onları üzmeyelim.
Dedi ve dudaklarına yapıştı. İki okuldan da ''Oooo'' sesleri yükselirken Mark dudaklarını senin dudaklarından ayırdı ve bağıararak ''Seni seviyorum.'' dedi.
Sen önce şok olsanda onun üzerinde bıraktığı etkiyi hatırlayınca sende ona aşık olduğunu anladın. Mark seni sımsıkı sardı ve tekrar öpüp kendi okuluna gitti.
Okulun bitmesini sabırsızlıkla bekledin. Okul bitince Mark yanına geldi ve birlikte tekrar onun seni etkilediği yer olan parka gittiniz. Mark ilk fotoğrafınızı çekti ve telefonunun kapak resmi yaptı. Sen ise sadece onu izliyordun.
*Bence çoksel bir fotoğraf*
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Beğenmeyi unutmayın!! Tekrar okumadan yayımladım. Yanlışlarım varsa özür dilerim. ♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|🌸GOT7 İLE HAYAL ET🌸|
FanfictionHayaller olmasaydı bu kadar uzaktan nasıl sarılırdık?... ?