°•♧JACKSON PART 2♧•°

719 40 17
                                    

Lütfen sondaki soruyu cevaplayın^^

Donmuş bir ifade ile etrafına bakarken vücudunu dikleştirdin ve kafanı eğdin. Hiç bir tepki vermeden flaşları izlerken Jackson seni elinden tuttu ve magazincilerin arasından geçerek koşturmaya başladı.

-Jackson ne yapıyorsun?!

+Kaçıyoruz!

-Şimdi her şey daha da yanlış anlaşılacak!

+Açıklama yapmamıza gerek kalmaz işte!

-Ha?

Jackson sana cevap vermeden koşmaya devam ediyordu. Koşarken gözlerini Jackson'ın tuttuğu eline çevirdin. Ellerinizi izlerken ayağının taşa takılması ile kendini yerde buldun. Dizinde hissettiğin yanma ile gözünden bir damla yaş süzülürken Jackson hemen yanına eğildi. Baş parmağıyla gözünden akan yaşı silerken gözlerinde endişeli bir ifade vardı.

+(Adın) iyi misin? Yürüyebilecek misin?

Jackson'ın uzattığı kolunu tuttun ve ayağa kalktın. Yaralı bacağınla adım attığın anda hissettiğin acı ile "Ahhhh!" diye bağırırken,senin sesini duyan magazinciler size doğru gelmeye başlamışlardı bile.

Ani bir hareket ile Jackson seni sırtına aldı ve koşmaya başladı.

+Ne kadar da ağırmışsın be!!

-Ben ağır değilim! Sen güçsüzsün!!

+Şu an senin yerinde olmak isteyen kaç bin kız var haberin var mı?!

-O zaman git onları taşı sırtında! Sanki biz istedik sırtına binmeyi!

+Kızınca çok tatlı oluyorsun.

-Ben mi?

+Yok şuradaki köpeğe dedim.

Jackson biraz daha hızlanıp caddeye varınca yoldan geçen ilk taksiyi durdurdu.
Seni bindirdikten sonra kendisi de bindi.

×Yine mi siz?!

Adama baktığında sabah taksisinde kavga ettiğiniz adam olduğunu gördün. Göz ucuyla Jackson'a baktığında şaşkın şaşkın adama bakıyordu.

-Olanlar için gerçekten üzgünüm efendim,dedin ve başını eğdin.

Jackson şaşkınlığını üzerinden attığı zaman adama bir adres verdi. Bu adres sana tanıdık gelmiyordu.

-Nereye gidiyoruz Jackson?

+Gidince görürsün.

Fazla uzun sürmeyen ama sessiz bir yolculuğun ardından bir binanın önünde durdunuz. Jackson ücreti ödeyip araban indikten sonra,inmene yardim edip binaya doğru yürümeye başladı. Binaya girip asansörün önüne geldiğinizde Jackson sana bakmaya başladı. Sen asansörün kapısına bakarken Jackson'da sana bakıyordu. Daha fazla dayanamadın ve Jackson'a dönerek:

-Bir sorun mu var Bay Wang?!

+Asansörü çağırmanı bekliyorum. Yarım saattir bir düğmeye basamadın.

-Sen yine de fazla bakma,aşık olursun...

+Keşke bunu önceden söyleseydin.

Jackson'ın suratına boş boş bakarken Jackson gözlerini devirdi ve düğmeye bastı.

+Hayır yani küçük hanım, benimle daha fazla vakit geçirmeye falan çalıştığını düşünmeye başlıyorum.

-Sen hiç başlama o zaman. Çünkü öyle bir şey yok Bay Ego!

|🌸GOT7 İLE HAYAL ET🌸|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin