Arkadaşlarınla girdiğin iddiayı kaybetmiştin ve arkadaşların sana verecekleri cezayı düşünüyorlardı. Aralarında konuşmayı bitirip sana doğru döndüklerinde yüzlerinde sinsi bir gülümseme vardı. Onların öyle bakması içinde bir korku yaratmıştı. Jennie sözü aldı ve konuşmaya başladı.
-Evet (adın) cezanı bulduk. Şimdi bizi çok iyi dinle. Biliyorsun ki okulun en popüler çocuğu olan Jinyoung ve tayfası her zaman okulun arkasında takılıyorlar. Bu yüzden okulun arkasına kimse gitmiyor. Zaten gidende pek sağlam dönmüyor. Senin cezan oraya gitmek ve Jinyoung'a çıkma teklifi etmek.
Arkadaşların seni okulun belalı tayfasının belalı çocuğuna çıkma teklifi etmeye gönderiyorlardı. Sen ''Asla!'' deyip oradan gitmeye kalktığında seni tuttular ve oturttular. Sen tepinirken arkadaşın sözünde durmayanın ne yapacağını hatırlattı ve sen cezana göz yumdun. Arkadaşların seni böyle göndermediler ve yarın hazırlanıp gelmeni söylediler. Sende başka çaren olmadığı için kabul ettin. Okul bitene kadar hiç konuşmadın ve nasıl rezil olacağını düşündün.
Okul bitmişti ve patenlerini ayağına geçirip caddeye çıktın. Caddede giderken Jinyoung'ın tayfasının yanından geçiyordun ve aralarından bir kız sen geçerken ayağını senin önüne kattı. Sende takılıp yere düştün. Oradaki herkes sana gülüyordu. Jinyoung hariç. Hemen ayağından patenlerini çıkarttın ve ayakkabılarını çantandan çıkarıp giyindin. O sırada Jinyoung seni düşüren kızı itip yanına gelmişti. Çantanı yerden kaldırdı ve sana elini uzattı. Onun suratına bakamıyordun.
Jinyoung'ın elini tuttun ve yerden kalktın. Çantanı alıp hızla oradan uzaklaştın. Ama bir sorun vardı patenlerini orada unutmuştun. Unuttuğunu fark etmedin ve hemen evine gittin. Eve girer girmez ağlamaya başladın. Kapının dibine çöktün ve dizlerini kendine doğru çektin. Bugün bunları yaşadıktan sonra yarın onların yanına gidip Jinyoung'a çıkma teklifi edemezdin. Tüm yılını okulun alay konusu olarak geçirmenin düşüncesi bile seni daha çok ağlatıyordu.
Bu işe bulaştığın için kendine bir kez daha lanet ettin. Arkadaşlarının dediğini kabul etmemeliydin. Onların iddiayı kazanacağını bile bile inat etmiştin ve sonuç ortadaydı. Tüm okulun alay konusu olacaktın.
Sen kapının önünde ağlamaya devam ederken akşam olduğunu fark etmemiştin. Birden kapı çaldı ve hemen ayağa kalktın. Gözyaşlarını ellerinle sildin ve kapıyı açtın. Karşında gördüğün kişiyle birlikte şok olmuştun. Jinyoung karşında duruyordu. Elinde de patenlerin vardı. Sana baktı ve:
-(adın) bu ne hâl? Hepsi o salak kız yüzünden oldu değil mi? Çok özür dilerim.
Jinyoung konuşurken sen sadece ona bakıyordun. Yarın nasıl o saçma şeyleri ona söyleceğini düşünüyordun. Jinyoung elini gözlerinin önünde sallıyordu. Düşüncelerden uzaklaşıp kendine geldiğinde kafanı yere eğdin. Ve gözünden bir damla yaş daha yere düştü. Jinyoung elindeki patenleri yere bıraktı ve sana yaklaştı. Sen ağlamaktan bitap düştüğün için bacakların seni daha fazla taşıyamadı ve sen tam yere düşecekken Jinyoung seni tuttu.
Seni kaldırıp içeri geçirdi ve kapıyı kapattı. Birlikte yere oturdunuz ve Jinyoung'ın omzunda ağlamaya başladın. Jinyoung senin saçlarını okşuyordu. Bu iğrenç hâlinle seni gördüğü için bir kez daha kendine lanet ettin. Zaman geçtikçe ağlaman azalıyordu. Jinyoung ağlamanın azaldığını görünce kafanı kaldırdı ve gözyaşlarını sildi.
-(adın) lütfen artık ağlama. Güzel yüzüne haksızlık ediyorsun. Ayrıca bende kendimi kötü hissediyorum.
-Arkadaşlarımla bir iddiaya girdim. Ve kaybettim. Bana verdikleri cezada yarın sizin yanınıza gelip sana çıkma teklifi etmemdi. Üstüne bugün arkadaşlarının önünde rezil oldum. Eğer yarın gelip sana çıkma teklifi edersem okuldakilerin yüzüne bir daha bakamam.
Jinyoung senin gözlerinin içine bakıyordu.
-Bana çıkma teklifi etmek senin için o kadar kötü mü? Yoksa benden nefret mi ediyorsun? O zaman sanırım sana aşkımı itiraf etmeme gerek kalmadı.
Jinyoung'ın söyledikleri ile yere eğdiğin kafanı birden ona doğru çevirdin ve Jinyoung ile aranızda sadece 3 santim kaldı. Jinyoung daha fazla dayanamadı ve dudaklarına yapıştı.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Sabah olmuştu ve Jinyoung seni almaya gelmişti. Okula birlikte gittiniz. Okula geldiğinizde Jinyoung seni elinden tuttu ve birlikte içeri girdiniz. O senin elini tutarken her zamankinden güçlü ve mutluydun. Çünkü o seni sende onu seviyordun.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
585 kelime!! Beğenmeyi unutmayın!! ♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|🌸GOT7 İLE HAYAL ET🌸|
FanficHayaller olmasaydı bu kadar uzaktan nasıl sarılırdık?... ?