Patronun seni doğum gününde bile çalıştırmıştı. Yorgunluktan ölüyordun ve uyumaya ihtiyacın vardı. Sende yatak odanıza çıkıp pijamalarını giydikten sonra yatağa uzandın ve gözlerini kapattın.••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Yorgunluğun geçmişti ve uykun gitmişti. Sende yatakta daha fazla durmadın ve ayaklarını yataktan sarkıtarak ayağa kalktın. Telefonunu eline aldın ve saate baktığın. Saat 18.30'du. Etrafına bakındığında Jae'yi *Ona Jae diyorsun(çünkü böyle daha cool😏)*göremedin ve ona seslendin. "Jae nerdesin sevgilim?".Ses gelmiyordu. Onu merak ettin ve alt katta olduğunu düşünerek aşağıya inmeye başladın.Aşağıya inerken bir yandan da Jae'ye sesleniyordun. Son basamağa geldiğinde merdivenin korkuluğunda duran kağıt dikkatini çekti ve alıp okumaya başladın.
"Bunu okuduğuna göre uyandın. Şimdi hemen koş ve pijamalarını çıkar. Pijamalarını çıkardıktan sonra senin için bıraktığım notları bulup oku.❤️" yazıyordu. Hemen yukarıya koştun ve odaya girdin. Önce odadaki lavaboda yüzünü yıkadın. Sonra yatağı toplamaya başladın. Yatağı topladıktan sonra gardırobunun önüne geçtin ve kendine giyecek bir şeyler bakmaya başladın. En sonunda bir şeyler buldun.Giyindikten sonra saçlarını ve makyajını yaptın.
Onlarda bitince tekrar aşağıya indin ve diğer notları aramaya başladın. Giydiğin elbise yüzünden pek rahat edemesende her yerde notları arıyordun. Biraz uğraştan sonra bir not daha buldun "Sevgilim çok az kaldı!! Sadece bir not daha!!". Çok heyecanlanmıştın. Hemen diğer notları aramaya devam ettin. Şöminenin üzerinde bir not daha buldun "Sevgilim şimdi bahçeye çık ve orada duran gül demetini al." Koşarak bahçeye çıktın. Kocaman bir gül demeti vardı. Kucağına aldın. Güllerin arasında bir not olduğunu fark ettin ve hemen açıp okudun. "Sevgilim gülleri de aldığına göre şimdi sıra bende."
Bunu okuduktan sonra etrafına bakındın. Jae geliyordu. Yine her zamanki gibi çok yakışıklıydı. Büyülenmiş bir şekilde birbirinize bakıyordunuz. Yanına geldi ve dudağına küçük bir öpücük bıraktı. Ardından ellerini tuttu ve gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladı. ''Eğer bana senin doğduğun tarihi sorsalar kalbimin yarısının doğduğu zaman derdim. Çünkü seni tanıdığım anda kalbimin tamamlandığını hissettim. Sen tanrı tarafından bana gönderilen en güzel şeysin. Ben senin ile gerçek mutluluğu yaşadım. Sevgilim fazla uzun bir konuşma yapmayacağım. Doğum günün kutlu olsun. Seni çok seviyorum. Ve sonsuza dek seveceğim.'' dedi ve ceketinin cebinden bir kutu çıkardı.
Sen "Jae ne yapıyorsun?" dedin ama Jae çoktan dizlerinin üstüne çökmüştü. Kutuyu açtı ve "Sevdiğim kadına evlenme teklifi ediyorum" dedi. ''Benimle evlenir misin sevgilim?''. Şok olmuştun ve kocaman gözlerle bir Jae'ye bir kutuya bakıyordun. Bir süre şokta kaldıktan sonra sevinç gözyaşları içinde "Evett" diye bağırdın. Jae ayağa kalktı ve sana sarıldı. Tekrardan ''Seni çok seviyorum.''dedi ve dudaklarına yapıştı. Seni öptükten sonra yüzüğü parmağına taktı. Birden konfetiler patladı ve yukarıdan gül yaprakları yağmaya başladı. Gözlerindeki ışıltı ile Jae'ye bakarken Got7 üyeleri ''SÜPRİZ'' diye bağırarak yanınıza geldiler ve size sarıldılar. Kocaman bir sarılmadan sonra hepsi tek tek senin doğum gününü kutladı.
Bambam "Hani pasta nerde?" diye sorunca herkes ona baktı. Jae ''Jackson sanırım pastadan sen sorumluydun. Pasta nerede?''dedi ve hepiniz Jackson'a bakmaya başladınız. Jackson ''Iıı şey... Ya şey işte. Uf tamam ya yedim! Oldu mu?'' Jackson'ın bu söylediğinden sonra ortalık birden sessizleşti. Fakat sonra hep birlikte kahkaha atmaya başladınız. Jackson'da sizinle birlikte kahkaha atıyordu. Jae kahkaha atarken ona baktın ve ona bir kez daha aşık oldun. Ayrıca bu doğum günü hayatında yaşadığın en güzel doğum günündü ve hayatının erkeği sana evlenme teklifi etmişti. Bakışlarını elindeki yüzüğe çevirdin ve işte o zaman kendini dünyanın en mutlu insanı gibi hissettin.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sonunda geri döndümmm!!! Muhteşem bir sınav ayından sonra sınavlar bitti!! Allah'a şükür!! Artık bol bol bölüm atarım!! Umarım geri dönüş bölümünü beğenmişsinizdir! Ayrıca sizi beklettiğim için özür dilerim!!😓😓Sizi seviyorum!! ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|🌸GOT7 İLE HAYAL ET🌸|
FanfictionHayaller olmasaydı bu kadar uzaktan nasıl sarılırdık?... ?