°•❤JINYOUNG PART 3❤•°

815 53 11
                                    







Okumaya başlamadan önce... Kitap kapağını değiştirip değiştirmemek arasında kaldım. Sizce değiştireyim mi kalsın ?《

Hiçbir tepki vermeden üyelere bakıyordun. Üyeler sana bakıp ne yaptığını anlamaya çalışıyorlardı. Masada sessizlik vardı. Taa ki BamBam'in karnının guruldama sesi sessizliği bozana dek. Herkes ona dönmüş ve bu olayı idrak etmeye çalışıyordu. Youngjae'nin kendini tutamayıp kahkaha atması ile hepiniz gülmeye başlamıştınız.

Kahkaha atarken kafanı çevirdiğinde seni izleyen bir Jinyoung ile karşılaşmıştın. Utandığın için gülmeyi kestin ve kafanı öne eğdin. Fakat bu sırada Mark sizi görmüştü ve size sinsi bakışlar atmaya başlamıştı.

BB: Yaa ben acıktım sanırım.

JS: O sesin başka bir açıklaması olamazdı zaten.

JB: O zaman yemek yemeye gidelim.

YJ: Olur!

Gideceğiniz yeri kararlaştırdıktan sonra masadan kalktınız. Çıkışa doğru yürürken aklına o anlar gelmişti. Jinyoung seni izliyordu. Çıkışa geldiğinizde dışarı çıktınız ve yürümeye başladınız. Yürürken cebinde çalan telefonunu çıkardın. Son ses çalan DNA ile tüm üyeler sana dönmüştü. Onlara gülümsedin ve arayan Sihyun'a lanetler ederek telefonunu açtın.

-Efendim oppa?

-Domuzcuk neredesin?

-Yemeğe gidiyorum

-Vay vay

-Sus Sihyun

-Şey diyecektim

-Ne?!

-Şey. Bana dolma yapar mısın?

-Sen akşam eve gel ben sana gösterecem dolmayı!!

-Tamam ya kızma!

-Kapatmam lazım sonra konuşuruz.

-Tam/

Telefonu Sihyun'un suratına kapatıp önüne baktığında tüm üyelerin seni dinlediğini gördün. Yüzlerindeki ifade bir soru yağmurunun habercisiydi. Yemek yiyeceğiniz yere geldiğinizde boş bir masaya oturdunuz ve sana patlayacakmış gibi bakan Yugyeom'a baktın.

-Yolla gelsin Yugyeom.

YG: Dolma ne?

-Türk yemeği

JS: Türk müsün? Vay Türk yenge

-Ha?

Junior Jackson'ın söylediğini duyunca Jackson'ın kafasına vurmuştu. Junior'a baktığında suratının kızardığını gördün.

JY: Sen boşver onu. Saçma sapan konuşuyor işte.

MK: Türkiye nasıl bir yer? Çok merak ediyorum!

-Çok güzel. Yemekleri, insanları falan... Güzel yani.

JB: Kızı rahat bıraksanıza.

-Ah~~ Sorun değil!

BB: Bize dolma yapar mısın?

BamBam'in söylediğine hepiniz gülmüştünüz.

JY: Konuştuğun kişi sevgilin miydi?

Junior'ın bu söylediğinden sonra Mark ve Yugyeom kahkaha atmışlardı.

JB: Neye güldüğünüzü söyleyinde birlikte gülelim gençler.

|🌸GOT7 İLE HAYAL ET🌸|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin