Garsonluk yaptığın kafede tüm işlerini bitirmiştin ve son 1 müşterinin çıkmasını bekliyordun. O müşteride pastasını bitirdikten sonra hesabını ödedi ve kafeden çıktı. Sende tabakları almak için oraya gittiğinde müşterinin cüzdanını orada unuttuğunu gördün. Cüzdanı aldın ve dışarı çıktın.Adam çoktan yolun karşısına geçmişti. Sende arkasından bağırmaya başladın.
-Beyefendi cüzdanınızı unuttunuz!
Adam sana döndü ve:
-Dikkat edin araba!!!
Arabanın sana çarpmasıyla yere kapaklandın.Arabadan birkaç kişi indi ve yanına koştu.Sen etrafı bulanık görüyordun. Son duyduğun sözler şunlardı:
-Hey iyi misin? İyi misin ?
••••••••••••1saat sonra•••••••••••••
Gözlerini açtığında kendini tanımadığın bir evde tanımadığın bir yatakta uzanmış şekilde buldun.Kolun acıyordu ve bacağın alçıdaydı.Birden kapı açıldı ve içeriye Got7 üyeleri girdi.Çığlık atıp ağlamaya başladın.
YJ:Hey sakin ol!!
BB:Çarpma esnasında kafasını mı çarpmış acaba?
Sen:Öldüm değil mi? Evet öldüm!!*Hıçkırarak ağlıyordun*
JB:Kesinlikle kafasını bir yere çarpmış😒
Sen:*Ağlamayı bırakıp teker teker onlara baktın* Bir dakika eğer siz burdaysanız ben cennete geldim demektir.Sevinmeli miyim?
JS:Evet cennete geldin.😏
JB:Ufak bir kaza geçirdin sadece ölmedin merak etme.
Youngjae yatağın kenarına oturup:
-Üzgünüm sana ben çarptım.Bir yerin acıyor mu?
-Kolum ağırıyor biraz.
-Kendimi sana affettireceğim.
İyileşene kadar sana ben bakacağım.-Yok ben evime giderim.
-İtiraz istemiyorum! Bu arada ben Youngjae.
-Biliyorum. Bende (adın).
Bambam'ın ağzından küçük çaplı bir kahkaha çıkar.Herkes ona bakar.
BB: Bir şey yok.
Der ve odadan çıkar. Youngjae hariç herkes odadan çıkar.
-(adın) acıktın mı?
-Biraz.
Seni kucağına alır ve merdivenlere doğru ilerledi.Youngjae seni çok narin taşıyordu. Sonra seni koltuğa uzandırdı.Herkes oradaydı.
-(adın) Sen burada bekle ben geliyorum.
Sen utandığın için kimseye bakamıyordun.
Youngjae elinde bir tepsiyle geldi.
Yanına oturdu ve tepsiyi kucağına koydu.Önünde ki çorbadan bir kaşık aldı ve üfledikten sonra sana içirdi.Youngjae kaşığı tam ağzına koyarken Jinyoung gelip "Neli o çorba?" Deyip kafasını tepsiye uzattı ve kolu Youngjae'nin eline çarptı. Kaşıktaki çorba üstüne döküldü.
-Ahh yandım!!
-Özür dilerim.
Youngjae seni kucağına alıp yukarıya çıkardı.Yatağa oturttuktan sonra dolaptan bir t-shirt çıkardı.
-Bununla idare etmen gerek (adın).
Youngjae seni izliyordur.
-Arkanı dönmeyi düşünüyor musun?
-Haa tamam.
Youngjae arkasını döndükten sonra üstünü değiştirdin.T-shirt sana büyük gelmişti.
-Giydin mi?
-Evet.
Youngjae önünü döndü ve yanına geldi.
-T-shirt yakışmış. 😊
-Teşekkürler. Biraz büyük ama yapacak bir şey yok.
Youngjae yanına oturdu ve birbirinize her şeyinizi anlatmaya başladınız.
••••••••••••••3 Hafta Sonra••••••••••••
3 hafta Got7'ın yurdunda kaldın ve Youngjae sana çok iyi baktı. Sonunda iyileşmiştin ve eve gitme vakti gelmişti. Tüm Got7 sana alışmıştı ve bu 3 hafta hayatında geçirdiğin en iyi üç haftaydı. Hepsi sana biraz daha kalmanı söyleselerde sen kabul etmemiştin.
İçerden çantanı aldın ve yurttan çıktın. Tüm üyeler de arkandan gelmişti. Hepsiyle sarıldın ve vedalaştın. Youngjae seni evine bırakacağını söyledi ve birlikte arabaya doğru gittiniz. Ön koltuğua oturdun ve kemerini taktın.
Youngjae yanına oturdu ve kemerini taktıktan sonra arabayı çalıştırdı. Bir ara elini vitese katacağına senin elinin üstüne kattı. Sende heyecanlandın ve aniden elini çektin. Youngjae'de elini hemen çekti ve vitese kattı. Arada gözgöze geldiniz ve sürekli kalbinin atışı hızlandı. Bu 3 haftada sana olan davranışları zaten seni etkilemişti.
Evine varmıştınız ve Youngjae çantanı alıp araban indi. Sende indin ve Youngjae'nin yanına gittin.
-Her şey için teşekkürler. Bana çok güzel baktın.
-Sana çarptığım için bana teşekkür mü ediyorsun? Aslında biliyor musun bende kendime teşekkür ederim. Eğer sana çarpmasaydım yalnız öleceğimi düşünmeye başlayacaktım.
-Hey öyle söyleme siz Got7'sınız. Hep birliktesiniz. Asla yalnız değilsin.
-Biliyorum ama o anlamda demedim. Bizimkilerden hiçbirine çıkma teklifi edemem.
-Bir saniye çıkma teklifi mi?
-Evet. Benimle çıkar mısın?
-Ayyy dileklerim gerçek olduuuu!!!
-Bunu evet olarak sayıyorum.
Youngjae sana çıkma teklifi etmişti ve artık sevgiliydiniz. Youngjae seni yanağından öptü ve sen eve girene kadar seni bekledi. Ona el salladın ve eve girdin. Mutluluktan yatakta zıpladın ve yorulduktan sonra da uyudun. Artık Youngjae senindi ve onu kimseye vermeye niyetin yoktu.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ya fazla içime sinmedi ama olsundu. Beğenmeyi unutmayın!! 😘❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|🌸GOT7 İLE HAYAL ET🌸|
FanficHayaller olmasaydı bu kadar uzaktan nasıl sarılırdık?... ?