P.o.v Terra
"Kind word wakker" zegt Sarah en kort daarna voel ik een klap tegen mijn hoofd. Ik open mijn ogen en zie Sarah en Lotta lachen. Dan zie ik mijn kussen naast mijn hoofd liggen. "Hoe laat is het" vraag ik. "Half 2" zegt Lotta. Ik pak mijn kussen en gooi hem naar Sarah's hoofd. "Auw" zegt ze. "Ach joh, het is een kussen" grinnik ik. "Kussen" zegt Sarah met een pedoface. "O wat ga je nu weer doen" zegt Sarah en gaat een stukje naar achter. "Kussengevecht" gilt Lotta. Ik gebaar dat ze stil moet zijn. "Oja" zegt ze. "Kussengevecht" schreeuw fluistert ze. (Ja dat kan XD) We pakken alledrie een kussen. Sarah en ik slaan tegelijk Lotta tegen haar hoofd. Dan krijg ik een kussen tegen mijn hoofd.
Ik open vermoeid mijn ogen. Ik kijk opzij en zie Sarah en Lotta nog slapen. Tijd voor payback. Ik sta op en loop stilletjes de kamer uit. Beneden kijk ik even snel op de klok. 10 uur. Ik loop de keuken in en pak 2 glazen water. Ik loop weer naar boven en ga tussen de twee matrassen in staan. Ik gooi het water over Sarah en Lotta heen. Ze beginnen allebei te gillen en schieten overeind. "Payback Bitches" lach ik. Ze geven me allebei een boze blik waardoor ik alleen maar harder moet lachen. "Rip Terra" zegt Sarah. "Again" lacht Lotta. "Nou hup opstaan, ik wil eten" zeg ik. Lotta mompelt iets wat lijkt op een Oke. Sarah staat op. "Shotgun de badkamer" gilt ze. Ik grinnik even en loop dan daar beneden. Ik doemverhalen mezelf 2 broodjes in de broodrooster. Sarah en Lotta komen allebei met hun telefoon in hun hand de trap af lopen. "Verslaafd" zeg ik en haal de broodjes weer uit de broodrooster. Ik doe er wat suiker op. "Wat willen jullie eten" vraag ik. "Ik wil dat ook wel" zegt Lotta en wijst naar de broodjes. "Ik ook" zegt Sarah enthousiast. Ik doe nog meer brood in de broodrooster.
"Kom we gaan live op insta" stelt Sarah voor. "Ja is goed" zeg ik. Ik pak de iPad en zet hem neer. Ik open insta en ga live. Al snel komen er mensen kijken. "Hoi" zeg ik. "Ga zingen" zegt iemand. "Ik kan niet zingen" lach ik. "Ga dansen" zegt weer iemand anders. "Ik kan ook niet dansen" zeg ik. Dan joint Link opeens. "Linkie" zeg ik blij. "Yodieyo mensen" zegt hij in de chat. We schieten alle drie in de lach.
"Later later" zeg ik en zet insta uit. "We hebben nog 2 uur" zeg ik. "Wat gaan we doen dan" zegt Sarah. "Donuts eten" zeg ik en loop naar de koelkast. Ik pak de laatste drie donuts die we hadden bewaard. We eten er alledrie 1 op.
"Doei" zeg ik en trek Sarah en Lotta in een groepsknuffel. "Bye" zegt Sarah. "Cactus Hartje" lacht Lotta. "Doei" zegt Lotta nog voor ze de bus instappen. Ik zwaai ze uit tot de bus uit het zicht is. Dan begin ik maar terug te lopen naar huis. "Is dat niet de vriendin van Link" hoor ik een stem zeggen. "Ja volgens mij wel" zegt een andere stem. Ik kijk op en zie Milan en Enzo staan. "Hoi" zeg ik. "Hoi" zeggen ze terug. "Jij bent toch de vriendin van Link" vraagt Enzo. Ik knik. "Hoe heet je ook al weer" vraagt Milan. "Terra" zeg ik. "Maar wat doen jullie hier" vraag ik. "We zijn hier voor opnames" zegt Enzo. "En Link is er ook, maar dan bij de sporthal in het park" zegt Milan. "Ga je mee?" "Ja tuurlijk" zeg ik. Ik loop met Milan en Enzo mee naar de sporthal.
En een deeltje..
Rip de zombie meeting..
Go een random ongeplande meeting
Link is wel vaak in het dorp😂
Ja Oke Doei!
JE LEEST
Whatsapp || Ft. Squad [voltooid]
FanficHoogste rank: 11 in fanfictie U bent toegevoegd aan het gesprek! U: Hallo? U: ken ik jullie ergens van? U: hoe komen jullie aan mijn nummer!