~61~ real life ~

384 24 14
                                    

P.o.v Terra

Ik lig ondersteboven op de bank een video te kijken. Ik word volgespamt op whatsapp en insta maar het maakt me even niks uit. Ik kijk even snel de video af en kijk dan welke berichten ik heb. 23 van Link.. 12 van Mira. 8 van Sarah. En 6 van Harm. Ik open ze allemaal.

Harm👖: Terra
Harm👖: kom
Harm👖: online
Harm👖: kooooooom
Harm👖: het is echt heel belangrijk
Harm👖: kom even!
U: wat is er?

Sarah🌵: Terra
Sarah🌵: kom
Sarah🌵: o
Sarah🌵: n
Sarah🌵: l
Sarah🌵: i
Sarah🌵: n
Sarah🌵: e
U: wat is er aan de hand?!

Mira👑: Terra
Mira👑: kom
Mira👑: nu
Mira👑: het
Mira👑: is
Mira👑: heel
Mira👑: belangrijk
Mira👑: Terra
Mira👑: alsjeblieft
Mira👑: kom
Mira👑: nu
Mira👑: online

Linkie🐯💗: Terra
Linkie🐯💗: kom online
Linkie🐯💗: echt
Linkie🐯💗: kom nou
Linkie🐯💗: ik meen het
Linkie🐯💗: het is heel erg belangrijk
Linkie🐯💗: T
Linkie🐯💗: e
Linkie🐯💗: r
Linkie🐯💗: r
Linkie🐯💗: a
Linkie🐯💗: kom
Linkie🐯💗: alsjeblieft
Linkie🐯💗: ik
Linkie🐯💗: ga
Linkie🐯💗: spammen
Linkie🐯💗: zodat
Linkie🐯💗: je
Linkie🐯💗: online
Linkie🐯💗: komt
Linkie🐯💗: kom nou
Linkie🐯💗: Terra
Linkie🐯💗: alsjeblieft...
U: wat is er..
Linkie🐯💗: kun je naar mijn huis komen
U: ja is goed
U: moet ik iets meenemen
Linkie🐯💗: slaapspullen
Linkie🐯💗: en de camera
U: oké ik kom er aan
U: tot straks ❤
Linkie🐯💗: tot straks ❤

Ik sluit mijn telefoon af en ren naar boven. Ik stop snel wat slaapspullen in mijn tas en pak de camera met de batterij. Ik ren terug naar beneden, doe mijn jas en schoenen aan, pak mijn telefoon en ga naar buiten. Ik draai de deur op slot en stap op de fiets.

Ik ben bijna bij Link. Ik app Link snel dat ik bijna bij het treinstation ben zodat hij me op kan halen. Als de trein stil staat spring ik bijna naar buiten. Ik kijk even rond en zie al snel Link staan. "Link" roep ik en loop naar hem toe. Hij ziet mij ook en loopt naar me toe. Ik zie aan hem dat er iets niet helemaal goed is. Als ik bij hem ben geeft hij me een knuffel. Hij drukt mij extra dicht tegen hem aan. "Wat is er" vraag ik als hij me los laat. "Kom mee dan leg ik het uit.. Nou eigenlijk Sarah en Mira.." Hij wil verder lopen maar ik blijf staan. "Wacht.. Wat is er aan de hand" vraag ik zacht. "Kom nou maar" zegt Link en pakt mijn hand vast. Hij trekt me mee terwijl ik verward achter hem aan loop. We stappen in de auto en rijden naar zijn huis toe. Hij opent de deur en we lopen naar binnen. Meteen krijg ik een knuffel aanval van Mira en Sarah. "Wat is er nou gebeurd" vraag ik nog steeds verward. Als ze me loslaten zie ik tranen in hun ogen gemengd met angst en paniek. "Nee even serieus jullie maken me echt bang" zeg ik. "Ga even zitten" zegt Harm die dus ook in de kamer stond. Ik ga op de bank zitten. De deurbel gaat. "Dat is Lotta. Zij wil je wat vertellen" zegt Link die naast me is komen zitten. "Jullie pranken me of niet" zeg ik. Mira schud meteen haar hoofd. Lotta komt binnen stormen en geeft me meteen een knuffel. "Jullie maken me echt heel erg bang" zeg ik. Er zit een kleine trilling in mijn stem. "Is er iemand dood, gaat er iemand naar Verweggistan verhuizen? Wat is er aan de hand! Ik word hier echt gek" zeg ik. "Nee er gaat niemand weg en er is niemand dood" zegt Lotta. Link staart al de hele tijd stil naar de grond. "Het gaat over Joost of niet" vraag ik. Niemand reageert. "Het is Joost he" vraag ik nogmaals. Sarah knikt bijna onzichtbaar. "Hij ligt in het ziekenhuis" zegt Lotta. "Wat waarom!?" "Hij wou.." Mira kan haar zin niet afmaken of ze begint te huilen. "Waar is Jeremy! En Romy" zeg ik. "Romy is bijj Joost, Jeremy is onderweg naar het ziekenhuis." "We moeten naar hem toe" zeg ik. Er rollen tranen over mijn wangen heen. Link staart nog steeds naar de grond en heeft nog niks gezegd. Hij heeft nog niet eens bewogen. Ik sta op en loop naar hem toe. Ik leg mijn hand op zijn wang. Hij schrikt op en kijkt me aan met betraande ogen. "Het komt goed.. Echt waar" zeg ik en blijf hem aankijken. "Ik weet het zeker" zeg ik en geef hem een knuffel. Hij knuffelt me terug. "Laten we gaan" snikt Sarah. "Oke" zegt Link. Hij laat me los en staat dan op. Ik sta ook op en loop dan naar buiten. Link komt naast me lopen tot we bij de auto zijn. Hij wil achter het stuur stappen maar Harm houd hem tegen. "Ik rijd wel" zegt hij dan. Link stapt in en ik ga naast hem zitten. Het is een grote auto dus we passen er met zijn allen in. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en pak zijn hand vast. Hij legt zijn hoofd op de mijne en zo rijden we naar het ziekenhuis.

Ja een deeltje..
Dit was eerst totaal niet de bedoeling om te schrijven
Maar toen kwam het opeens uit mijn zieke geest
Ja neem dit maar ofzo..
Doei.

Whatsapp || Ft. Squad [voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu