אמה והארי עובדים על העבודה כבר שעות, אמה שכבה על מיטתו של הארי ולאט לאט נרדמה, היא לא הצליחה לישון בלילה מרוב סיוטים שחוזרים אליה כל הזמן. הארי שם לב שהיא נרדמה, הוא ידע שהיא הייתה מותשת גם ככה אז הוא פשוט נתן לה לנוח קצת. הוא תיאר לעצמו שהיא לא ישנה טוב מאז מה שקרה. הארי המשיך לעבוד לבד והלך להכין לעצמו משהו לשתות במטבח, עד שהוא שמע אותה צורחת.
״ לא! ״ אמה צעקה, ״ לא, די! ״ ידייה התכווצו לפנייה והארי רץ והגיע אלייה, הוא ראה שהיא עדיין ישנה. כנראה שזה רק סיוט.״ אמה, אמה, תתעוררי, זה רק חלום, את בסדר. ״ הארי ליטף אותה ונתן לה להישען עליו, מסתכל על טיפות הזיעה הזעירות שמיקמו את עצמן על מצחה של אמה, טיפות לחץ. הוא לא סבל את המשחבה שהיא סובלת בגלל זה. ״ את בסדר. ״ הוא חזר על עצמו מתנשף. היא כל כך הבהילה אותו.
אמה פקחה את עינייה באיטיות, זוג עיניים שכבר הספיק להתמלאות בדמעות. ״ זה רק חלום רע. ״ הארי ליטף את פנייה והוזיז את פיסות השיער המבולגנות שנשארו עליהן.
״ אל תבכי. ״״ אני לא- אני לא יכולה יותר. ״ היא גמגמה, עדיין מתנשפת.
״ זה חוזר כל לילה, אני בקושי ישנה. ״ היא המשיכה מותשת, אבל נרגעת יחד עם המגע של הארי. ״ אני ממשיכה לחלום ש.. שהוא חוזר ומנסה.. טוב.. אתה יודע מה. ״״ אף אחד לא ייגע בך כשאת אי- כשאת כאן. ״ הארי מלמל, מלטף את גבה בעדינות. 'תלמד כבר לשלוט בעצמך!' הוא חשב לעצמו, הוא כמעט אמר משהו שהוא לא צריך להגיד.
״ אני יודעת. אני פשוט מפחדת. ״ היא לא רצתה לספר לו שבחלק מהחלומות שלה הסיוט ממשיך והיא לא מתעוררת. ובאותם הסיוטים היא גם רואה את הארי בזווית העין, מביט בה ונמצא עם בחורה אחרת, לא חושב אפילו על לבוא להציל אותה, ואז היא מרגישה חסרת אונים.
״ אמה, אני יודע שזה נשמע.. מוזר? אבל.. אני אשמור עלייך. גם אם אנחנו לא ביחד, את.. את עדיין חשובה לי. ״ האם הוא סוף סוף הצליח להוציא משפט מבלי לשקר לה?
״ תודה, הארי. גם אתה לי. ״ היא משכה באפה. ״ אבל מהסיוטים האלה גם אתה לא תצליח לשמור עליי. ״ היא המשיכה, ״ לא ישנתי בכל הלילות האחרונים. לא הצלחתי לעצום עין. ״ אמה לא הצליחה לעצור את המחשבות שלה. היא זכרה שבלילה בו ישנה עם הארי לא היו לה סיוטים בכלל, והיא ידעה שזה בגלל שהיא ישנה איתו. אבל לא, זה יהיה מוגזם מידי. עדיף שהם פשוט יסיימו עם העבודה הזאת כבר.
״ בכל מקרה.. אני מצטערת שנרדמתי. עדיף שפשוט נמשיך לעשות את העבודה. ״ אמה סידרה את שיערה וניגבה את הדמעות שנותרו על לחייה. הארי חשב על אותו דבר. אמה הציצה רגע מהחלון, היא ראתה שמתחיל לרדת גשם. היא קיוותה שהוא ייפסק בקרוב כדי שהיא תוכל ללכת הביתה.
YOU ARE READING
Always You
Fanfiction-מקום #1 בFanfiction בתאריך 11.10.17- ספר ההמשך לMeant To Be. אמה & הארי מה יקרה כשאמה והארי יבינו איזו טעות הם עשו? איך הם הולכים למצוא את הדרך אחד על השני בחזרה מבלי לפגוע באנשים אחרים שהם אוהבים? האם הם יצליחו להמשיך ולהתגבר על הקשיים שלהם במהלך...