״ זה ייתן לך מספיק זמן כדי להבהיר דברים עם איתן. ״ הוא אמר, ״ לילה טוב. ״ הוא נשק למצחה ונעל אחריו את הדלת. הוא שנא את העובדה שאמה כרגע עם מישהו אחר, ושהפעם, הוא המישהו מהצד שלה. הוא לא רצה להיות מהצד, הוא רצה להיות היחידי שלה. בדיוק מה שאמה רצתה כשהמצב היה הפוך בשנה שעברה.
אמה חשבה על הדברים שהארי אמר וידעה שהוא צודק, וכדי להתחיל משהו, היא לא יכולה פשוט לשכוח שברגע זה יש אדם כלשהו שפוגע בהגדרה של אמה ל'חבר'. איתן הוא החבר שלה, ברישמיות. על הדפים. אבל בלב...
אמה התקשרה אל איתן וביקשה ממנו לבוא, הוא הופתע לשמוע שהיא בבית. הוא חשב שהיא תחזור בעוד הרבה זמן כי היא בטח לא רוצה לראות אותו יותר בחיים. עכשיו אמה תצטרך לספר לו שהיא הייתה כל הזמן הזה בבית.
״ היי. ״ איתן נכנס לביתה, קצת מפוחד, קצת תהיין. הוא פחד שאחד הדברים שהיא הולכת להגיד לו זה שהם הולכים להיפרד. הוא לא רוצה להאמין בגלל מה, או יותר נכון, בגלל מי. אז הוא מכחיש. למרות שהוא יודע שזה נכון.
״ היי. ״ מיליון מחשבות התעופפו גם בראשה של אמה. היא בחיים לא תשכח איך הוא איים אלייה לבוא איתו, כיאילו היא חייבת לעשות כל דבר שיאמר. כיאילו היא הייתה שלו. אבל היא לעולם לא הייתה שלו, וכנראה.. שגם לעולם לא תיהיה. ״ כן, תכנס. ״ היא גלגלה את עינייה אחרי שהוא הזמין את עצמו לבד וכבר נכנס לביתה.
״ אני מופתע לראות שאת בבית. ״ הוא התיישב על כסא המטבח, מחכה שאמה תבוא ותיישב לידו. ״ אני גם ממש שמח שאת בבית, ושהזמנת אותי לבוא.. ״ הוא חייך חיוך קטנטן, בראשו הוא רוצה להיות בטוח שהיא חזרה היום וישר קראה לו, ולא חשבה על אף אחד אחר, על אף הארי. הוא רכן קדימה, בטוח שהכל ילך כל כך במהירות ואמה תיתן לו לנשק אותה אם הוא רק יהיה ישיר איתה ויתקוף. אבל אמה לא מהסוג הזה.
״ מה אתה עושה? ״ אמה התרחקה וכיווצה את פנייה. הלב של איתן הרשה לעצמו להתכווץ.
״ א-אני.. חשבתי ש.. ״ הוא גמגם.
״ זה מאוד יפה שחשבת, פשוט נראה לי שזה לא הצד החזק שלך בזמן האחרון. מה חשבת? ששכחתי מה שהיה? ״ אמה הייתה עצבנית ומתוחה. באיזו חוצפה הוא מגיע לכאן וחושב שהוא יכול לנשק אותה?
״ א-אני, לא חשבתי. לא חשבתי ששכחת, פשוט.. חשבתי שאם את בבית, והחלטת להזמין אותי אלייך, אז- ״
״ -איתן, אני לא מחפשת לריב איתך. ״ היא קטעה, נאנחת בייאוש כשידייה חופנות את פניה בתוכן. ״ או לפגוע בך. ״ היא המשיכה. ״ הסיבה היחידה שהזמנתי אותך, היא כי.. רציתי שנדבר, שנסדר דברים ו.. ושנגיד את האמת. אתה חשוב לי, לא משנה מה אמרת או עשית. ״
YOU ARE READING
Always You
Fanfiction-מקום #1 בFanfiction בתאריך 11.10.17- ספר ההמשך לMeant To Be. אמה & הארי מה יקרה כשאמה והארי יבינו איזו טעות הם עשו? איך הם הולכים למצוא את הדרך אחד על השני בחזרה מבלי לפגוע באנשים אחרים שהם אוהבים? האם הם יצליחו להמשיך ולהתגבר על הקשיים שלהם במהלך...