״ הארולד, אמת או חובה? ״
הארי שנא את המשחק הזה, ״ חובה. ״ הוא השיב ממורמר, מתפלל את נשמתו החוצה שלא ייצטרך לעשות משהו קיצוני מידי. כל הימים האחרונים הוא לא הפסיק לחשוב על אמה, הוא לא היה מסוגל להפסיק, הוא השתגע.
״ האמת שאין לי.. אין לי שום רעיון. ״ קים אמרה מבואסת,
״ פשוט תנשק את מי שאתה אוהב וזהו, אין לי כוח לחשוב על משהו מסובך מידי. ״הארי הרים את עיניו ברגע שוא שמע את החובה שקיבל, הוא הסתכל על מאיה, ואז על אמה.
שיט.
מה עכשיו?״ הארי? ״ קים שאלה, ״ אתה מתכוון לזוז? ״
״ כ-כן. כן. ״ הארי גמגם והלך לכיוון מאיה. הוא הסתכל עלייה בתהייה, ההחלטה שהוא הולך לקחת הולכת לשבור לבבות. ולא בהכרח את שלו. אולי ההחלטה הזאת תוכל לתקן את הלב שלו. אולי זה ייתן ללב שלו הזדמנות נוספת לשקם את עצמו. ״ מאיה, אני.. ״ הוא צפה בה מסתכלת עליו ומחייכת, ״ אני מצטער. אני באמת באמת מצטער. אבל אני פשוט חייב להפסיק לשקר לך ולשקר לעצמי. ״ הוא תפס בפנייה בזמן שהיא ממלמלת ״ מה..? ״ והוא נושק אך ורק למצחה.
הוא התקדם לכיוון אמה, שצפתה בכל המתרחש בעיניים גדולות ותוהות. 'מה לעזאזל עובר לילד הזה בראש?' היא שאלה את עצמה. הארי התקדם והגיע אל אמה. הוא הסתכל עלייה במבט מוזר, אולי הוא טיפה מתחרט, או שהוא בטוח מידי בהחלטה שלו. אבל מה שבאמת בטוח- זה מה שהוא רוצה. ומכאן אין דרך חזרה.
״ ה-הארי, מה אתה.. ״ אמה כיווצה את עינייה והסתכלה לתוך עיניו הנדיבות של הארי. איך שהן כל פעם מאפשרות לה להיכנס לליבו מחדש. הוא משך אותה אליו במהירות ונישק את שפתייה ברוך, הוא ידע שלהשתמש בנשק שלו נגדה יגרום לה לא להרפות. האהבה שלה אליו חזקה מידי בישביל להרפות. כולם הסתכלו עליהם בשוק ובשתיקה, הם בחיים לא חשבו שהארי יעשה צעד כזה מול כולם.
״ מה לעזאזל, אחי?! ״ איתן קם בכעס ומשך את הארי אחורה מאמה. ״ מה נראה לך שאתה חושב שאתה עושה?! ״ הוא מיהר לתפוס את הארי בחולצתו לפני שהוא יספיק לעשות את זה לו. הם הסתכלו אחד על השני בעיניים בכעס רב, אמה מהירה לעמוד ביניהם ולהניח יד אחת על החזה של הארי והיד השנייה על החזה של איתן.
YOU ARE READING
Always You
Fanfiction-מקום #1 בFanfiction בתאריך 11.10.17- ספר ההמשך לMeant To Be. אמה & הארי מה יקרה כשאמה והארי יבינו איזו טעות הם עשו? איך הם הולכים למצוא את הדרך אחד על השני בחזרה מבלי לפגוע באנשים אחרים שהם אוהבים? האם הם יצליחו להמשיך ולהתגבר על הקשיים שלהם במהלך...