Part 56

1.9K 123 75
                                    

״ היי. המקום הזה תפוס? ״ בחור גבוה, עם שיער בהיר ועיניים כחולות יותר מהים בבוקר שאל את אמה, שבהתה בהארי, והעיר אותה מהחלום.

״ ל-לא. ״ היא גמגמה, משתדלת לא ליצור יותר מידי קשרי עין ולהתחמק ממנו. היא לא תהרוס את הערב לעצמה, לא עכשיו.

״ אני פול, ואת? ״ הוא חייך, חיוך גדול של שיניים לבנות וישרות ושתי גומות גדולות וחמודות בזמן שהוא מושיט את ידו ללחוץ את שלה. הגומות שלו הזכירו לה את הארי. הכל הזכיר לה את הארי.

״ אמה. ״ היא חייכה בחזרה, לוחצת את ידו. אולי הוא רק מנסה להיות נחמד.

״ אני יכול להזמין אותך למשקה? ״ הוא לפתע שאל, משאיר את החיוך השרמנטי שלו.

״ א-אה.. ״ אמה גמגמה, מהססת. ״ הא-האמת שאני לא.. אני לא שותה. ״ היא השפילה את פניה, מרגישה את הלחיים שלה לאט לאט מתחילות להאדים.

״ מה זאת אומרת לא שותה- ״ הוא נעצר, בוחן את אמה בעיניו שוב, מעלה ומטה. חוקר את תווי הפנים שלה מחדש. ״ בת כמה את? ״

״ עדיין שבע עשרה. ״ היא נאנחה, נאבקת במבוכה ומסתכלת לתוך עיניו.

״ ממ.. לא חוקית. ״ הוא טבע בעיניה, מסתכל עליה כששפתיו מתכווצות לקו קשוח. ״ זה חמוד. ״ הוא חייך, מביט לעבר המשקאות וקורא לאחד הברמנים שם. ״ שים לי אחד. ״ הוא הצביע לעבר הברמן, מסמן לו לתת לו שתיה והמשיך להביט באמה.

״ למה, בן כמה אתה? ״ היא לא עצרה את עצמה משלאול.

״ עשרים בדיוק בחודש הבא. ״ הוא השיב. אמה חייכה חיוך מתוק והנהנה, כדי להראות התעניינות. ״ את מתוקה. ״ הוא חייך לעצמו, בוחן את התנהגותה המעט ילדותית, איך שהפנים שלה נעות והעיניים שלה חוקרות כל דבר שזז כמו ילדה בת ארבע, והשפתיים שלה מתכווצות כשהיא חושבת וננשכות כשהיא בלחץ, איך שהלחיים שלה מאדימות כי היא לא יכולה להסתיר את הרגשות שלה ואצבעות הידיים שלה מסתבכות אחת בשנייה כי היא חוששת. היה אפשר לראות בבירור, שהיא אולי נראית טיפה יותר מבוגרת, אבל היא עוד לא התבגרה.

אמה האדימה, מתיישרת בכיסאה וזזה מעליו באי נוחות.
״ אני יכול בכל זאת להזמין לך משהו לשתות? פטל, או משהו כזה? ״ הוא ביקש, מכריח אותה להסתכל בעיניו.

״ לא, לא נראה לי שזה יהיה רעיון טוב. ״ אמה השיבה, משחקת באצבעותיה. היא השעינה את משקל גופה מעל ידיה שהונחו על הבר. הארי היה הדבר היחידי שהיא הצליחה לחשוב עליו באותו הרגע.

״ למה? ״ הוא שאל. באותו הרגע הארי הגיע ליד אמה, משתדל לא לשים לב שהיא יושבת שם, ומבקש מהברמן שתיה.
״ היי, את בסדר? ״ הוא חזר על עצמו.

Always YouWhere stories live. Discover now