Part 37

2K 145 38
                                    

סטייסי הלכה להתיישב ליד החברים שלה בשולחן הקבוע, חוזרת לאמה המצוברחת שבוהה בהארי. ״ די, תפסיקי כבר. הוא לא שווה את זה. ״ סטייסי ניערה את אמה וגרמה לה לצאת מחלום הבלהות שלה. הכל היה בסדר בראשה לרגע אחד, עד שסטייסי הרסה את זה.

״ אוף.. מסתחרר לי כל הראש.. ״ אמה מלמלה.

״ תפסיקי להיות מפונקת, ״ ג׳וני אמר, אבל נעצר ברגע שסטייסי סימנה לו מאחורה להיות רגיש. ״ זאת אומרת, את רוצה שאני אקח אותך לאחות? ״

״ לא.. לא. נראה לי שאני פשוט אלך הביתה. אני לא מרגישה טוב בכלל. ״ אמה קמה ממקומה וחטפה סחרחורת, הארי, שכמובן לא הפסיק לצפות בה ובדיוק ראה שהיא עומדת ליפול, נעמד ממקומו במהירות מתוך אינסטיקנט ונרגע ברגע שראה שאמט תפס אותה ולא נתן לה למעוד. ״ אופס. זה כלום, זה באמת כלום. אני פשוט דרכתי על משהו. אני הולכת לקחת פתק מהאחות, אני אראה אותכם מחר או משהו. ״ אמה נופפה להם לשלום וכולם מסרו לה להרגיש טוב.

בדרכה לאחות היא יכלה להישבע שהיא הרגישה כיאילו מישהו עוקב אחריה, מה שהיה נכון, כי הארי, שלא הצליח להרגיע את המוח שלו מרוב דאגה, היה חייב לעקוב אחרייה כדי לראות שהכל בסדר איתה. ברגע שיצאה מחדר האחות עם הפתק, הארי נכנס לשם וקיבל אישור מיוחד לעקוב אחרייה כדי לבדוק שהיא חוזרת הביתה בבטחה. ואולי זה כלל איזה פלרטוט או שניים עם האחות, אבל זה היה שווה את זה.

אמה התחילה ללכת הביתה, מוציאה את המטרייה ברגע שמתחיל לרדת גשם וההליכה המהירה מתגברת ברגע שהוא מתחיל להתחזק. הארי הוציא את מעילו ושם את הכובע מעל, והוא אפילו לא שם לב שהוא כולו רטוב, הוא רק רצה לראות שהיא בסדר. אהבתו אליה הייתה ללא תנאים, מבחינתו, מגיע לה את כל הטוב שבעולם, כי היא כל העולם שלו.

אבל ברגע שאמה הרגישה עוד סחרחורת משתחררת על גופה, היא התחילה ללכת מזוגזג ולתפוס בראשה. ״ תתאפסי על עצמך. ״ היא לחשה לעצמה. היא המשיכה ללכת, טיפה מזוגזג, בקושי שמה לב לדרך, עד שהיא הייתה חייבת לתפוס במשהו לפני שתיפול.

״ אמה- ״ הארי כבר כמעט צעק והתחיל לרוץ ברגע שראה אותה נתלית על כמה סורגים, אבל עצר את עצמו בשנייה שהעמידה את עצמה בחזרה על הרגליים. ״ שתיהיה בריאה, זאתי. כמה התקפי לב היא עושה לי. ״

אבל אמה לא יכלה יותר עם התחושה המסחררת הזאת בראשה, שגורמת לה להיות כל כך כבדה וכל כך עייפה. הרגליים שלה הזדגזגו האחת בשנייה והיא נפלה על הריצפה והכתה את ראשה בחוזקה בספסל שהיה קרוב, ושם, היא כבר הפסיקה להיות בהכרה. ״ אמה! ״ הארי צעק, רץ בכל הכוח אל אהובתו. הוא הניח את פלג גופה העליון על ברכיו, המצח שלה החל להתמלא בדם מהצד השמאלי וטפטף עד הימני על כל פנייה. ״ לא.. לא לא לא לא.. ״ הארי מלמל בלחץ, קורע את החולצה הרטובה שלו ומניח על מצחה של אמה. היא נראיתה כל כך שלווה..
״ אמבולנס, אמבולנס, המספר של האמבולנס.. ״ הארי מלמל, מוציא את הטלפון במהירות ומחייג מתנשף בדאגה. ״ הלו? אני צריך אמבולנס- אני צריך אמבולנס דחוף.. ״

Always YouWhere stories live. Discover now