/Három évvel ezelőtt/
Idegesen piszkálgattam az ingem ujját,miközben remegve fújtam ki a kórház állott levegőjét.
"Hazel King."-szólított a doktor.
"Semmi baj kicsim. Ez csak havi vizsgálat.Addig kell járnunk,amig meg nem tudjuk,hogy mi a bajod."-szorította meg bátorítóan a kezem anya.
"Tudom, már megszokás. Az eredménytől rettegek."-mosolyogtam erőtlenül anyára.
"Miss King, azt hiszem rossz hírt kell közölnöm önnel."-nézett fel a papírjaim közül a doktor.
"Mi az a rossz hír?"-sápadt el anya.
"A lányának csak pár éve van hátra. Attól tartok,hogy szív-koszorúér megnagyobbodása van a lányának. Emellett glutén érzékenységet is felfedeztünk nála. Mellékesen,a tornát mindenképpen abba kell hagynia".-közölte az orvos a meghökkentő hírt.
"Semmi baj kicsim,megoldjuk."-eresztett meg felém anya egy gyenge mosolyt.
/Napjainkban/
Azóta az eset óta minden megváltozott. A szertorna volt az életem. Ahogy telt az idő 17 éves lettem és le is érettségiztem már tavaly.
Szomorúan álltam elé a tükörnek és néztem bele. A tükrön keresztül megigazítottam szőkés barna hajam,majd megigazítottam a vékony testemen a ruhámat. Ma van a találkozóm Margo Roth-tal, a legjobb barátnőmmel.
"Hazel! Itt van Margo!"kiabált fel az emeletre anya.
"Megyek!"kiáltottam vissza.
"Hazel, ne ilyen gyorsan!"szólt rám anya,miközben az ajtóban álló Margohoz futottam.
"Csak szív-koszorúér beteg vagyok,nem tüdő rákos"forgattam meg a szemeim
"Menjünk Haz"mosolygott rám Margo
"Vigyázzatok magatokra"kiáltotta anya,majd Margoval kiléptünk a házból.
"Úgy tudom szereted a Dolan ikreket."kacsintott rám Margo.
"Persze,hogy tudod. Miért,mi történt?"mosolyogtam rá.
"Remek hírrel kell,hogy szolgáljak."kezdett el ugrándozni.
"Mond!"kiáltottam rá
"Ha minden igaz, LA-be jönnek majd a jövő hónapban."mosolyogott rám,mire lefagytam.
"Ethan ide jön?"kérdeztem sikítva,majd Margora ugrottam.
"Óvatosan már,te leprás."nevetett rám.
"Bárcsak személyesen is találkozhatnék velük."sóhajtottam.
"Hmm..kár."suttogta Margo.
"Rosszat sejtek Margo. Ne csinálj semmi hülyeséget"forgattam meg a szemeim.
"Elhatároztam,hogy írni fogok nekik ha törik, ha szakad."tette csípőre a kezeit.
"Úgysem fogják észrevenni az üzeneted."mosolyogtam rá.
"Majd meglátjuk Hazel,majd meglátjuk."kiáltotta diadal ittasan,mire felnevettem.
Egy halálos beteg még élete utolsó napjaiért is ölni tudna. Így vagyok vele én is. Margo, Ethan, Grayson és a szüleim körében szeretnék meghalni. Ez a legnagyobb vágyam.